Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Cine a profitat cel mai mult de pe urma programelor de tip "Rabla"

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
35 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Pornind de la subiectul deschis de Astute, cine credeți că a profitat cel mai mult de pe urma programelor de tip "Rabla" (nu numai varianta auto, dar și cea pentru electronice și electrocasnice) - nu mă refer strict la România. O parte din cei care au vrut să se înoiască au profitat, dar cine a făcut bani mulți. Magazinele au făcut, dar în rest... că o parte din bani au zburat în afara România/U.E.

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Intr-o tara unde era plin de carcase ambulante de Dacia 1310 si suratele, Rabla a fost un program bun, pt ca majoritatea clor care au dat la REMAT masina, au cumparat Logan, nicidecum BMW.

1. Am scos din circulatie multe masina cu probleme (frane, poluare, lipsa siguranta)
2. S-au cumparat masini noi. Chiar daca nu sunt produse in Romania (Stiu, voi vreti 100% din Romania), totusi o parte din bani raman in Romania, dar mai ales e foarte important ca scade riscul sa mori cu zile, pt ca te lovesti de masina lui Fred&Barney pe Autobahn.

In acest moment e discutabil daca mai are rost sa fie mentinut programul.

#3
MadB91

MadB91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 06.12.2011
Ar trebui sa se faca un astfel de program si pentru userii ce polueaza acest forum.

#4
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
@ Adm : da, am scăpat de multe rable, dar au ajuns şi maşini vechi în stare bună, dar pe stradă au rămas "cazane", deci programul nu a fost 100% eficient.

#5
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Au ajuns la Remat si cazane scoase din "The Flintstones", dar astea sunt relativ putine.
Cine umbla cu o cazatura din 1980 cu frane varza si directie pe butuci sigur nu are bani nici macar de-un Passat din 2002 cu 500.000 km reali, ce sa mai spunem de 5.000-7.000 de Euro sau cat e diferenta dintre 1-2 tichete rabla si cel mai ieftin model de Logan (desigur, fara ABS).

Edited by Hider141, 17 February 2017 - 14:47.


#6
Tort

Tort

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 998
  • Înscris: 02.01.2016

View PostAdm, on 17 februarie 2017 - 14:24, said:

Intr-o tara unde era plin de carcase ambulante de Dacia 1310 si suratele, Rabla a fost un program bun, pt ca majoritatea clor care au dat la REMAT masina, au cumparat Logan, nicidecum BMW.

... scade riscul sa mori cu zile, pt ca te lovesti de masina lui Fred&Barney pe Autobahn.


Cu mare parte dintre masinile ce au ajuns la Rabla nici nu aveai ce sa cauti pe autobahn, in  schimb a crescut riscul sa omori cu zile niste posesori/ pasageri de Logan facut din tabla de cutie de bere.

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006

View PostAdm, on 17 februarie 2017 - 14:24, said:

Intr-o tara unde era plin de carcase ambulante de Dacia 1310 si suratele, Rabla a fost un program bun, pt ca majoritatea clor care au dat la REMAT masina, au cumparat Logan, nicidecum BMW.

1. Am scos din circulatie multe masina cu probleme (frane, poluare, lipsa siguranta)
2. S-au cumparat masini noi. Chiar daca nu sunt produse in Romania (Stiu, voi vreti 100% din Romania), totusi o parte din bani raman in Romania, dar mai ales e foarte important ca scade riscul sa mori cu zile, pt ca te lovesti de masina lui Fred&Barney pe Autobahn.

In acest moment e discutabil daca mai are rost sa fie mentinut programul.

Adm , de obicei ai postari echilibrate dar la asta cred ca te-ai cam aruncat.  Masinile care s-au dat la rabla nu mai erau de mult pe sosele . Nu mai treceau RAR-ul . Programul a dus la adunarea de pe strazi a cotetelor si la imbuibarea samsarilor si a dealerilor auto . Aici se vad aceia care au rupt legatura cu realitatea . Un amarat care are o ruina buna de dat la rabla nu are bani sa-si cumpere masina noua . Aaaa ....ca unul care vinde o masina mai veche , cumpara doua - trei cupoane rabla si se duce la dealer inarmat cu o reducere substantiala este altceva . Eu nu am cunoscut pe nimeni care sa aiba masina de rabla ( adica sa valoreze mai putin decat suma oferita  de program ...ca daca valora ma mult o vindea pe piata ) si care sa isi permita diferenta . Acum vreo 4-5 ani am vrut sa cumpar un Nissan Navara si am mers la dealerul din Bv, pe Calea Bucuresti . Era valabila chestia cu trei cupoane. Intreb cum sta treaba si ala imi zice : " nene ...daca vrei cupoane ti le procuram noi  si daca faci rost de mai multe ...tu adu-le ca noi iti scadem din valoarea intreaga ca le redistribuim  dupa aceea pe masini vandute pe cash la altii.
Asa ca sa ma cam scuzati cu aburelile astea .cu programul pentru cetateni sarmani.  Cine are masina de rabla e "vai steaua lui" ...si cine are una mai valoroasa o vinde pe piata SH , nu o duce la REMAT .

Edited by JurasikMan, 17 February 2017 - 15:18.


#8
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Depinde acuma. Unii aveau nevoie de 500-1.000 Euro pentru a-şi lua maşină nouă şi programul i-a ajutat.  Dar prefer o "Dacia" 1300 în stare bună pe stradă decât o maşină din anul 2000 care e praf la una sau mai multe din următoarele: direcţie, frâne, tablă, pneuri.

#9
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdjl, on 17 februarie 2017 - 15:37, said:

Dar prefer o "Dacia" 1300 în stare bună pe stradă decât o maşină din anul 2000 care e praf la una sau mai multe din următoarele: direcţie, frâne, tablă, pneuri.
De aia s-a introdus ITP-ul.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu, cind aveam nevoie sa-mi schimb masina, nu puteam beneficia deoarece programul incepea "mai tirziu" (asta in primii 2 ani de la infiintarea programului...de 2 ori am ratat sansa cu 2 Oltena 12 TRS). Asa ca duceam masina la remat, luam doar contravaloarea pe fier sa o pot scadea de la impozit. De retinut faptul ca ambele masini erau functionale, cu ITP, asigurare si taxe platite la zi. N-am vrut sa ma complic sa vind masinile la diversi dubiosi si sa risc sa-mi vina amenzi de vigneta sau mai stiu eu ce...
In plus, asta toamna am ratat ca prostul ocazia sa ma lafai intr-un Logan nou prin acest program iar in acest an n-am mai asteptat si am dat deja comanda de masina noua. Se pare ca mie nu mi-a cintat cucu' sa iau masina noua cu rabla...
Am scos insa pirleala Posted Image cu o masina inmatriculata la bulgari de 9 ani, am intrat in al 10-lea... merge si azi.

Edited by _R_A_D_U, 17 February 2017 - 15:47.


#11
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Plecand de la premiza ca un tichet = o masina noua (sau doua, trei tichete dupa caz) + o rabla scoasa din circulatie inseamna ca toata lumea castiga. In principiu una noua pe strada minus una veche = mai putina poluare si mai multa siguranta. Teoretic. Au vandut si producatorii (prin dealeri) au scutit ceva banuti si clientii. Zic ca a fost unul din putinele programe reusite.

#12
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,736
  • Înscris: 06.10.2012

View PostJurasikMan, on 17 februarie 2017 - 15:15, said:

Adm , de obicei ai postari echilibrate dar la asta cred ca te-ai cam aruncat.  Masinile care s-au dat la rabla nu mai erau de mult pe sosele . Nu mai treceau RAR-ul .


Eu am dat o Supernova la Remat in 2015 si te asigur ca trecea RAR-ul.
Masina avea vreo 80 si ceva mii km, functiona perfect, am dat-o pt ca avea 14 ani si voiam una noua.

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Post-Diana-, on 17 februarie 2017 - 15:45, said:


Eu am dat o Supernova la Remat in 2015 si te asigur ca trecea RAR-ul.
Masina avea vreo 80 si ceva mii km, functiona perfect, am dat-o pt ca avea 14 ani si voiam una noua.
Asa si ale mele... una avea vreo 65.000 si era beton. Ii montasem artizanal si o instalatie pe gaz Tomasetto ...

#14
ZorbaGrecu

ZorbaGrecu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,450
  • Înscris: 17.12.2012
Renault, fara indoiala.
Caz inchis!

#15
gigiipse

gigiipse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 702
  • Înscris: 14.04.2006
Eu am cumparat un bon cand mi-am luat masina. Mi-a facut rost chiar baiatul de la reprezentanta. Fara doar si poate era mana in mana cu cine stie ce bisnitar care cumpara masini special sa le dea la rabla. Per total cred ca e o treaba relativ ok, se mai duc din cazanele abandonate pe coclauri si pana la urma e o forma de ajutor social chiar daca e denumit altfel.

In rest baietasii au facut ceva banuti, comerciantii auto au vandut ca si pana acum ca doar masini s-au vandut mereu, bugetul a mai fost gaurit un pic, unii din noi au prins o oaresce reducere la o datorie de cativa ani :)

#16
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004

View Postdjl, on 17 februarie 2017 - 15:37, said:

Depinde acuma. Unii aveau nevoie de 500-1.000 Euro pentru a-şi lua maşină nouă şi programul i-a ajutat.  Dar prefer o "Dacia" 1300 în stare bună pe stradă decât o maşină din anul 2000 care e praf la una sau mai multe din următoarele: direcţie, frâne, tablă, pneuri.

View PostKokoshmare, on 17 februarie 2017 - 15:41, said:

De aia s-a introdus ITP-ul.

Dar din păcate s-a inventat şi şpaga la I.T.P.    Posted Image

Edited by djl, 17 February 2017 - 16:18.


#17
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003

View Postdjl, on 17 februarie 2017 - 15:37, said:

Depinde acuma. Unii aveau nevoie de 500-1.000 Euro pentru a-şi lua maşină nouă şi programul i-a ajutat.  Dar prefer o "Dacia" 1300 în stare bună pe stradă decât o maşină din anul 2000 care e praf la una sau mai multe din următoarele: direcţie, frâne, tablă, pneuri.
Tu ai o componenta patologica definitorie in caracter, pentru tot ce e vechi, iar aici nu vorbim de nostalgie.
Dacia 13xx era mai aproape de caruta, decat de Logan, ca sa nu mai vorbim de modelele contemporane, mai civilizate.

Eu stiu multi care au dus cazaturi (trebuia sa vina pe propriile roti) la Remat.
Unii au revandut talonul, atii le-au folosit pt a isi cumpara masina noua.

Ideea este ca era nevoie de un astfel de program.

Despre dealerii care fac potlogarii, nimic nou, dar chiar si asa, a scos multe cosciuge ruginite si a pus cosciuge mai noi pe strazi.

#18
ZorbaGrecu

ZorbaGrecu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,450
  • Înscris: 17.12.2012
Era nevoie pentru Renault.
Am platit fiecare masina iesita pe poarta fabricii cu 3000 euro.
Nu numai ca nu facem profit, permitand astora sa ne munceasca, le mai platim si bir.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate