Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
PROBLEMA FAN CURIER
#1
Posted 16 February 2017 - 20:30
In ziua de 14.02.2017 am chemat fan curier-ul pentru a trimite in pachet intr-o localitate din tara. A venit curierul, am platit cat mi a cerut si a plecat. Astazi am dat telefon sa vad daca pachetul a ajuns la destinatie. Spre surpriza mea cei de la fan curier mi-au spus ca mai trebuie platita o taxa de kilometraj deoarce nu au acoperire in localitatea respectiva. Dupa multe mail-uri si telefoane au spus ca trebuie platita si o taxa de redirectionare.
Intrebarea mea: ce este de facut? Am platit tot ceea ce mi au cerut. Trebuia sa stiu eu ca trebuie platita acea taxa pentru kilometri in plus? Cand s-a ridicat coletul trebuia sa mi comunice ca trebuie platita aceasta taxa. De ce taxa de redirectionare acum? Nu cred ca vina imi apartine. Cum ma sfatuiti sa procedez in acest caz? Edited by testing1b, 16 February 2017 - 20:39. |
#2
Posted 16 February 2017 - 20:38
Soferache ageamiu.
Si la mine-n urbe sunt astfel de exemplare la Fan. Nu stiu cum ii angajeaza, pe ce criterii. Au tarife mari dar calitatea scontata nu se regaseste. Cand am avut o anumita problema cu un sofer de-al lor, am sunat la sediul urbei intr-un final. Si ghici, ce ? Fatuca de acolo : c-o fi, c-o pati, ca Rada baba, ca baba Rada, ca o sa analizam... Or fi rude, cunoscuti intre ei. Interesul este cel financiar. Edited by Topp, 16 February 2017 - 20:43. |
#3
Posted 16 February 2017 - 20:40
Topp, on 16 februarie 2017 - 20:38, said:
Soferache ageamiu. Si la mine-n urbe sunt astfel de exemplare la Fan. Nu stiu cum ii angajeaza, pe ce criterii. Au tarife mari dar calitatea scontata nu se regaseste. Edited by testing1b, 16 February 2017 - 20:44. |
#4
Posted 16 February 2017 - 20:45
testing1b, on 16 februarie 2017 - 20:40, said:
M-am abtinut sa spun cuvinte urate dar se subinteleg. Soferache plateste. Le poti cere si despagubiri pentru intarziere. Ai de-a face cu o incercare de prostire a clientului. Care client nu este obligat sa le cunoasca tarifele , traseele, haltele, sediile. Edited by Topp, 16 February 2017 - 20:49. |
#5
Posted 16 February 2017 - 20:47
Topp, on 16 februarie 2017 - 20:45, said:
Ai tidula ca ai achitat, le dai flit oricand si in fata oricui. Soferache plateste. Le poti cere si despagubiri pentru intarziere. Ai de-a face cu o incercare de prostire a clientului. Edited by testing1b, 16 February 2017 - 20:48. |
#6
Posted 16 February 2017 - 20:49
testing1b, on 16 februarie 2017 - 20:47, said:
Dar cu cine sa vorbesc? O tin pe a lor: trebuie platita taxa de redirectionare. Iti vor da dreptate din cate ma pricep. Daca ai rabdare si bazdaci in nas, Judecatoria, pentru despagubiri aferente intarzierii livrarii coletului. In alta ordine de idei, ar fi trebuit ca ei sa te contacteze imediat. Sa constate ca s-a ivit o problema, ca nu pot livra, etc, nu sa taca-n popusoi. Edited by Topp, 16 February 2017 - 20:55. |
#7
Posted 16 February 2017 - 20:53
mai e o problema... poate FAN a sunat clientul si acest client a cerut sa i se livreze coletul in alta parte decat adresa initiala....
mai exact in ce localitate ai trimis si ce greutate avea coletul? |
#8
Posted 16 February 2017 - 20:57
Ma intreb eu: de ce redirectinare?
Unde o fi ajuns pachetuL? Pe pachet este scris cu litere mari adresa destinatarului. andrei_221, on 16 februarie 2017 - 20:53, said:
mai e o problema... poate FAN a sunat clientul si acest client a cerut sa i se livreze coletul in alta parte decat adresa initiala.... mai exact in ce localitate ai trimis si ce greutate avea coletul? Edited by testing1b, 16 February 2017 - 20:58. |
#9
Posted 16 February 2017 - 20:57
andrei_221, on 16 februarie 2017 - 20:53, said:
mai e o problema... poate FAN a sunat clientul si acest client a cerut sa i se livreze coletul in alta parte decat adresa initiala.... mai exact in ce localitate ai trimis si ce greutate avea coletul? Adresa nu poate fi schimbata ulterior. Decat sub alta comanda, alte acte, alt ambalaj al coletului. Ceea ce nu s-a intamplat din cate s-a scris. Ori cazul nu este descris corect, complet. Edited by Topp, 16 February 2017 - 20:58. |
#10
Posted 16 February 2017 - 21:00
Topp, on 16 februarie 2017 - 20:57, said:
Asa ceva nu exista. Adresa nu poate fi schimbata ulterior. Decat sub alta comanda, alte acte, alt ambalaj al coletului. Ceea ce nu s-a intamplat din cate s-a scris. Ori cazul nu este descris corect, complet. Nu m-au contactat. Edited by testing1b, 16 February 2017 - 21:01. |
|
#11
Posted 16 February 2017 - 21:03
#12
Posted 16 February 2017 - 21:08
Am facut cunoscut aici acest caz pentru ca sa numai pateasca si altcineva ce am patit eu.
|
#13
Posted 16 February 2017 - 21:12
tocmai ca lucrez de ani de zile cu FAN si niciodata nu au fost probleme de genul asta. Intarziere de 1-2 zile au mai fost, exista anumite cazuri in care e inevitabil. Dar ce ai desccris tu... nu
|
#14
Posted 16 February 2017 - 21:15
testing1b, on 16 februarie 2017 - 21:08, said:
Am facut cunoscut aici acest caz pentru ca sa numai pateasca si altcineva ce am patit eu. Pentru ca vor trai cu impresia ca au dreptate, ca le merge, ca oamenii-s slabi si ei imparati. Chiar i-as actiona in instanta pentru despagubiri. andrei_221, on 16 februarie 2017 - 21:12, said:
tocmai ca lucrez de ani de zile cu FAN si niciodata nu au fost probleme de genul asta. Intarziere de 1-2 zile au mai fost, exista anumite cazuri in care e inevitabil. Dar ce ai desccris tu... nu Iar cei de la firma au tacut, l-au acoperit pe soferache. Si asteapta bani de la client, ca doar n-o sa ia de la angajatul lor. Edited by Topp, 16 February 2017 - 21:21. |
#15
Posted 16 February 2017 - 21:16
Exista o lege care spune ca un comerciant este obligat sa vanda la pretul afisat. Deci daca pretul afisat pt un tv este de 10 lei comerciantul este obligat sa ti-l vanda cu 10 lei.
Exact asa e cazul si aici, din momentul in care reprezentantul firmei a INCASAT si ridicat coletul din momentul ala exista un CONTRACT intre tine si firma respectiva. Contract care nu poate fi modificat decat cu acordul partilor. Dreptatea e de partea ta, dar din pacate trebuie sa treci prin OPC si apoi eventual tribunal pentru recuperarea prejudiciului. |
|
#16
Posted 16 February 2017 - 21:19
danaciu, on 16 februarie 2017 - 21:16, said:
Exact asa e cazul si aici, din momentul in care reprezentantul firmei a INCASAT si ridicat coletul din momentul ala exista un CONTRACT intre tine si firma respectiva. Contract care nu poate fi modificat decat cu acordul partilor. Dreptatea e de partea ta, dar din pacate trebuie sa treci prin OPC si apoi eventual tribunal pentru recuperarea prejudiciului. |
#17
Posted 16 February 2017 - 21:31
Ce simplu din fata monitorului! Sunt curios cine are chef de tribunal, doi ani de procese, pt o suma de maxim 5 lei.
|
#18
Posted 16 February 2017 - 21:31
Si eu sunt suparat pe fancourier...ca mi-au lovit aparate...odata m-au purtat pe drumuri si mi-au cerut 35 lei in plus...ca sa manance si ei ceva...sa bea o bere...dar nu le-am dat si au dus coletul la sediu. Acolo l-am ridicat fara sa mai platesc in plus. Dar nu i-am reclamat. Nu ma ocup cu asa ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users