Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Merită Magic Keyboard + Magic Mouse?

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
bluesky_c3

bluesky_c3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 24.01.2007
Salutare,

Încep prin a vă ruga să mă luați încet, sunt foarte începător într-ale Mac-urilor and stuff. Posted Image  Am un MacBook Pro și lucrez pe monitor extern în cea mai mare parte a timplui. Deocamdată folosesc mouse și tastatură obișnuite, ce foloseam pe Windows înainte dar mi se pare că pierd din experiență și nu folosesc la adevărata capacitate laptopul dacă nu folosesc mouse și tastatură dedicată. Aș vrea să vă întreb, pe cei care folosiți, merită investiția într-un mouse și tastatură de la Apple? Mă refer la cele wireless, care ajung împreună, noi, la vreo 950 de lei.

Aștept părerile voastre!

:bouncey:

#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Tatatura ii misto. Si ii compatibila cu orice (Testat pe TV, PS4, Mac, PC, iPad, iPhone, Android).

Mouseul sincer...nu imi place. Am avut unul dar efectiv nu imi plac soarecii de genul. Cel mai ergonomic mi-a fost un kensington.


Chiar daca are functii misto, nu imi place.