Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Probleme funcție replay

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012
Salut si an nou fericit! Am luat recent un Horizon (mi-am inlocuit batranul SD fara DVR) si totul a mers bine. Chiar si Replay mergea perfect. Dar azi, cand am incercat pe mai multe posturi diferite, replay refuza sa porneasca. Imi apare ce e in poza atasata: 'Dezabonat: Nu esti abonat la pachetul care include replay. Te rugam sa contactezi serviciul de relații cu clienții pentru a te abona. "
Nu am fost informat ca trebuie sa platesc pentru replay, si pe upc.ro scrie ca e gratuit. Ba mai mult, pana azi mi-a mers. Vreo idee sau sugestie? A incercat canale si emisiuni diferite, nu merge nici pe Horizon Go.

Attached Files



#2
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,823
  • Înscris: 07.07.2009
E doar o eroare. Se mai întămplă și la alții mai ales seara. O să-și revină.
Replay e desigur gratuit.

Edited by Kalman2007, 03 January 2017 - 00:12.


#3
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 07.06.2014
providerul tau iti poate da mai multe detalii decat forumul. pana la urma tu ii platesti lui abonamentul, nu forumului. cu el de ce nu iei legatura?

#4
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012
Nu ma lua asa. Forumul e pentru sfaturi si discutii. O sa sun mâine, speram totusi sa gasesc pe cineva care a patit sau care stie ce si de ce se intampla.

#5
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 07.06.2014
este, nu zic nu, dar ideea este ca trebuie sa dai din coate si in privat, nu direct pe forum, dupa cum ai zis, sfaturi si discutii. iar eu te-am sfatuit sa vb si cu providerul.

daca e o problema tehnica, daca e o problema de transmisie, daca e ..... daca e ..... astea le clarifici cu upc, nu vine nimeni de pe forum sa ti le depaneze. eu la asta ma refer, de asta trebuie sa vb si cu ei.

#6
quant

quant

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,915
  • Înscris: 21.02.2004
@alexutzu3  Ce nu am priceput la tine, cand ai primit mediaboxul Horizon, te-au pus sa si semnezi ceva? Ti-au dat o hartie, ceva din care sa reiasa oferirea serviciului replay?

#7
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012

View Postquant, on 03 ianuarie 2017 - 06:45, said:

@alexutzu3  Ce nu am priceput la tine, cand ai primit mediaboxul Horizon, te-au pus sa si semnezi ceva? Ti-au dat o hartie, ceva din care sa reiasa oferirea serviciului replay?
M-au pus sa semnez faptul ca a venit un muncitor si a instalat mediabox-ul. Insa de replay mi s-a spus ca r gratis, si pe upc.ro tot gratis scrie.

#8
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Si mie mi s-a intamplat la o adresa noua: instalat connect box-ul si CI-ul in tv, semnat ca s-a instalat, tv-ul mergea, urmand ca in maxim o ora sa se sincronizeze si router-ul pentru internet. Mers perfect cateva zile, dupa care picat semnal (adica pe televizor imi aparea LIPSA SEMNAL). Am zis ca plata facturi s-a facut pe intai (scadenta fiind la 31 sau ultima zi a lunii, oricare ar fi aia).

Sunat la Relatii Clienti si m-au intrebat daca scrie ceva de ACCES BLOCAT sau similar (mai pe romaneste de suspendarea serviciilor). A venit o echipa tehnica si a rezolvat (se desprinsese de la cutia lor cu prize mufa care ma lega).

Concluzie: vorbeste la UPC. Sigur e o eroare pe undeva. Nu o sa te informeze nimeni daca sunt erori aleatorii (o desincronizare intre dispozitive, de exemplu) pentru ca nu sunt prevazute. La mine de fiecare data s-a rezolvat (si cred ca si la ceilalti colegi de forum). Daca am trata toate defectiunile cu rea-credinta, am ajunge la 1900 (la lumina lampilor cu gaz si fara radio).

#9
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
Asa imi apare si mie . Am zis dupa ora 22 Replay-ul efectiv nu vrea sa mearga. E ca si cum cineva scoate din priza serverele

#10
quant

quant

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,915
  • Înscris: 21.02.2004
Daca sunt probleme de conectivitate atunci apar mesaje de genul "Semnal pierdut. Verifica conexiunea".  Insa in cazul colegului Alexutzu3 apare un mesaj care ii cere sa contacteze serviciul de relatii clienti si i se spune ca este 'dezabonat'.
@Alexutzu3  In continuare nu iti merge?  Daca da, suna-i si cere-le explicatii, iar apoi spune-ne si noua ce au zis.

#11
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
acelasi mesal il primesc si eu

#12
alexutzu3

alexutzu3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.02.2012
A revenit de la sine acea dimineață, dar acum, iar nu vrea. Culmea, doar noaptea... S-o culca și el, e obosit săracu. Sun la UPC mâine.

Edited by alexutzu3, 07 January 2017 - 00:09.


#13
codroot67

codroot67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 21.02.2007
aceleasi probleme le-am avut si eu ,am sunat la ei si mi-au spus ca au fost probleme si ar trebui sa fac o revernire la setari initiale si nu mai sunt probleme.
la mine merg din nou fara sa fac nimic ,verificat acum 2 minute

#14
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
adica sa dau resetare? nu se pierde lista favorita? Oricum mediaboxu "viitorului" se restarteaza in draci

#15
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,216
  • Înscris: 22.02.2017
Cine mai are probleme cu Replay.ul, primind mesaj ca nu e abonat la pachetul de replay sa scoata decodorul din priza si sa il bage inapoi si va functiona ok. Din pacate decodorul inca e in beta :(.

#16
tdan08

tdan08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,781
  • Înscris: 06.12.2006
Pai același lucru recomandau operatorii de la call center si la Connect Box când se bloca.... Și la Cisco...

Adică noi plătim o chirie/custodie pentru un device și tot noi trebuie sa stam cu stecherul în mana pentru a-l restarta?

Pai cum  ar fi sa recomande acest lucru toți producătorii de electronice și electrocasnice? Sa stam toată ziua sa dam restarturi la orice...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate