IVR RCS RDS
Last Updated: Feb 01 2018 15:47, Started by
DeCeDaT
, Dec 21 2016 20:13
·
0
#1
Posted 21 December 2016 - 20:13
Salut,
Ati avunt tangenta cu IVR-ul (Interactive Voice Response) cand apelati la Relatii Clienti Bucuresti (031.400.4414 sau 031.400.4401)? Fara sa mai asteptati puteti sa va reinitializati cartela Digicablu sau DTH, sa intrati in posesia user/pass de la internet, sa vi se comunice daca e avarie in zona, detalii financiare etc. Orice feedback este bine venit. Ms. |
#2
Posted 21 December 2016 - 20:32
#3
Posted 22 December 2016 - 08:56
@Mircel - In cazul in care se apeleaza la Relatii Clienti Bucuresti (ai numerele mai sus) te poate ajuta "robotul" cu aceste informatii, fara sa mai fie nevoie ca apelul sa fie preluat de un operator.
|
#5
Posted 22 December 2016 - 16:16
#6
Posted 22 December 2016 - 20:08
Momentan doar pentru Bucuresti este ?
Pentru restul departamentelor de suport din alte zone nu este? |
#7
Posted 22 December 2016 - 20:40
Poti verifica si singur. La numere pentru Timisoara nu este robot, intri in legatura cu un operator.
0356.400.414 0356.400.401 |
#8
Posted 22 December 2016 - 22:01
Doar pe Bucuresti momentan.
Eu am sunat de pe numarul personal Digi (ctr. de Oradea) pe nr de Bucuresti, m-a identificat automat. Mi-am trimis user/pass de la net prin sms. La astfel de operatiuni solicita CNP titular pentru confirmare. |
#9
Posted 01 February 2018 - 15:47
Salut,
Tinem foarte mult la parerile si sugestiile venite din partea abonatilor, astfel dorim sa aflam care este feedback-ul vostru cu privire la noul IVR (Interactive Voice Response) oferit de catre compania noastra, acesta fiind disponibil la nivel national de ceva timp. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users