Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Poate orice alta masina sa faca "Pana in Mongolia si inapoi cu o Dacie Logan, Trei prieteni, 17 tari, 26500 km" ?

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009
deci loganul a facut-o, si nu uzina ci niste amatori obisnuiti de zi cu zi.
de la casele mai mari, mai indrazneste cineva sau le este frica de defectiuni, drumuri si necunoscut ?
casele mai mari nu ar trebui sa se teama, doar masinile germane sunt cele mai bune...
toyota stiu ca rezista, LR rezista. altceva in aceleasi conditii ?

#2
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
Finantezi ?  Ca ma bag io cu Lancerul.

Si-as zice ca mai stiu cativa baieti de pe-aici care s-ar baga cu masinile lor.

Edited by Barboso, 18 October 2016 - 16:14.


#3
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016
De ce n-ar putea? Doar n-or fi mai proaste alea germane ca Loganul.
In orice caz, nu e nimic deosebit, pe cat de injurat e Loganul ca n-are nu stiu ce design, nu stiu ce scaune si alte briz-briz-uri prin bord, nu stiu ce "tinuta de drum" etc,   la fiabilitate sta foarte bine. 90% din cele date  la casat au motorul  in  parametri. Problema e cu caroseria-adica tabla, care e sensibila la rugina.

Edited by epetroiu, 18 October 2016 - 16:13.


#4
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View Postepetroiu, on 18 octombrie 2016 - 16:10, said:

De ce n-ar putea?

teoretic, dar practic ?
aceeasi intrebare de ce nu sunt ele folosite pt safari sau pt transportul trupelor, sau pt alte expeditii ?
daca se poate si sunt brici ele ar trebui sa fie alegerea numarul 1.

View PostBarboso, on 18 octombrie 2016 - 16:10, said:

Finantezi ?  Ca ma bag io cu Lancerul.

deci 3 tineri au reusit si tu te plangi ?

#5
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016
Astia au ales un Logan sh pentru ca era probabil  ieftin de cumparat sau reparat  in caz ca se strica.  Daca aveau mai multi bani probabil ar fi ales alta masina.

P.S: Mai nou merg unii prin Europa  cu o 1300:
http://obiectiv-sm.r...ara-defectiuni/

Aici da curaj  :))

Edited by epetroiu, 18 October 2016 - 16:16.


#6
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View Postepetroiu, on 18 octombrie 2016 - 16:15, said:

Astia au ales un Logan sh pentru ca era probabil  ieftin de cumparat sau reparat  in caz ca se strica.  Daca aveau mai multi bani probabil ar fi ales alta masina.

si totusi citind postarile lor nu prea au reparat. cum se poate asa ceva ? daca ar fii mers cu o nemteasca nu s-ar fii stricat nimic si ar fii mers si mai confortabil.

#7
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008

View Postavenirv, on 18 octombrie 2016 - 16:14, said:

deci 3 tineri au reusit si tu te plangi ?
Pai tu ai lansat "provocarea".
Io poate c-o voi face, da' pe banii mei o fac pt mine, nu pt a-ti satisface tie curiozitatea.

#8
shmecherul

shmecherul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,866
  • Înscris: 22.11.2006
Baga banu si merg cu focusul 50000, nu 25000 km.

#9
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,057
  • Înscris: 19.12.2012

View Postavenirv, on 18 octombrie 2016 - 16:05, said:

deci loganul a facut-o, si nu uzina ci niste amatori obisnuiti de zi cu zi.
de la casele mai mari, mai indrazneste cineva sau le este frica de defectiuni, drumuri si necunoscut ?
casele mai mari nu ar trebui sa se teama, doar masinile germane sunt cele mai bune...
toyota stiu ca rezista, LR rezista. altceva in aceleasi conditii ?

Cam toate rezista, ce nu ai luat in calcul sunt costurile ca masina sa "reziste"  Nu e masina sa treaca prin atatea situatii si sa nu aiba nevoie de componente inlocuite.  Chiar si masinile din celebrul raliu "Paris - Dakar" au avut probleme din cele mai diverse.
Cum spune si un user mai sus, e nevoie de sponsorizare ca sa faci astfel de drumetii

#10
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View Postavenirv, on 18 octombrie 2016 - 16:16, said:


si totusi citind postarile lor nu prea au reparat. cum se poate asa ceva ?

Pai este destul de fiabil Loganul. Chiar daca nu e  asa confortabil si  nu are nu stiu ce optiuni/accesorii, nu  e facut din gunoaie. :))

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Sunt multe masini care au facut ruta aia, ba unele chiar mult mai grele, ca doar n-o fi Dacia vreun soare in industria auto.
Unii cu un amarat de Aro au vizitat aproape jumatate de planeta, inclusiv Africa. http://www.promotor....un-aro-11929659

Edited by Friskey, 18 October 2016 - 16:26.


#12
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Din ce citesc pe jurnal de bord pe acest forum ,masini noi noute cu sonde lambda aprins,senzori defecti .

Ma indoiesc ca un VW nou nout , face acest drum din prima fara absolut nici o problema si cu reparatii minore.

Am ramas marcat cand un utilizator povestea aici pe forum ca noul sau E class s-a stricat in drum spre Grecia, ii picase un ECU si a fost nevoie sa fie tractat.

Conduc un VW , dar cu astea noi sincer ma indoiesc de fiabilitatea lor pe trasee de anduranta !

#13
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View PostFriskey, on 18 octombrie 2016 - 16:21, said:

Sunt multe masini care au facut ruta aia, ba unele chiar mult mai grele, ca doar n-o fi Dacia vreun soare in industria auto.
Unii cu un amarat de Aro au vizitat aproape jumatate de planeta, inclusiv Africa. http://www.promotor....un-aro-11929659

exact asta era intrebarea ? de ce cei cu cele mai bune masini nu fac asemenea calatorii (nu vorbesc de firme ci de indivizi) ?
daca ai o asemenea masina buna ar fii o distractie sa mergi cu ea, mai ales ca vad foarte multi cu 4x4 sau 2x4 sau 4x2 si o iubire nebuna pt offroad...

Edited by avenirv, 18 October 2016 - 16:33.


#14
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,441
  • Înscris: 26.02.2012

View Postavenirv, on 18 octombrie 2016 - 16:14, said:

teoretic, dar practic ?
aceeasi intrebare de ce nu sunt ele folosite pt safari sau pt transportul trupelor, sau pt alte expeditii ?
daca se poate si sunt brici ele ar trebui sa fie alegerea numarul 1.
Ia transporta tu un batalion de soldati in Logan, sau du te tu cu un logan in desert sa vezi daca mai iesi de acolo...
Ce legatura au masinile mici cu transportul de persoane sau cu nu stiu ce expeditii? Ca te duci tu la plimbare prin 50 de tari poti sa o faci si cu loganul si cu un BMW, dar daca e vorba de expeditii grele prin nu stiu ce pustietati sau de transportul trupelor atunci nu mai are legatura cu topicul.

#15
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View PostA10, on 18 octombrie 2016 - 16:20, said:


Cam toate rezista, ce nu ai luat in calcul sunt costurile ca masina sa "reziste"  Nu e masina sa treaca prin atatea situatii si sa nu aiba nevoie de componente inlocuite.  Chiar si masinile din celebrul raliu "Paris - Dakar" au avut probleme din cele mai diverse.
Cum spune si un user mai sus, e nevoie de sponsorizare ca sa faci astfel de drumetii

in paris-dakar este intrecere deci masinile sunt fortate...si nu prea merg pe sosele sau drumuri pietruite...

#16
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
Masinile "noi" sunt prea intesate de electronica.  Iar aia da, e "pacatoasa".  Nici eu n-as pleca la un drum de-asta cu un "calculator ambulant".

#17
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Din punctul meu de vedere pentru astfel de expeditii trebuie doua lucruri:

- Masina sa reziste la carburanti cu cifra octanica redusa - deci excludem masini noi, cu solutii anti-poluare care le fac sensibile la carburanti mai de slaba calitate.
- Sa nu colcaie de electronica sau sa aiba instalatie electrica dubioasa - deci excludem masini noi, cu 'jdemii de sisteme de siguranta/confort

#18
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

View Postalin62, on 18 octombrie 2016 - 16:29, said:

Ia transporta tu un batalion de soldati in Logan, sau du te tu cu un logan in desert sa vezi daca mai iesi de acolo...
Ce legatura au masinile mici cu transportul de persoane sau cu nu stiu ce expeditii? Ca te duci tu la plimbare prin 50 de tari poti sa o faci si cu loganul si cu un BMW, dar daca e vorba de expeditii grele prin nu stiu ce pustietati sau de transportul trupelor atunci nu mai are legatura cu topicul.

deci n-ai inteles. se folosesc toyote pt asta. si se pune si mitraliera mare pe ea. se vede la tv usor.
in safariuri se folosesc toyote.
este numai pt ca sunt mai ieftine ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate