Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Constructie pod/podet peste un canal deversare ape meteorice

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013
Se da un canal de 1 m adancime , latime 0,50 m peste care se vrea constuctia unui pod cu latimea de 5 m . Podul trebuie sa confere rezistenta pentru masini gen cifa.

Daca aveti sfaturi, pareri, experiente cum se poate realiza nu ezitati! Posted Image

@
nu exista proiect
orice varianta cu sau fara tub din beton armat sau exemple de poduri/podete construite de dvs. sunt binevenite
vreau sa ajut un prieten prin intermediul celor mai in masura de pe acest forum.Posted Image

#2
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Ii trebuie beton armat, cifa aia lunga are voie 11 tone pe axa motrica. Daca gaseste cale ferata/grinzi metalice ar fi bine.
Sa il faca frumos in forma de aia V la laterale sa vireze sa aiba unde vira ala cu cifa si sa nu puna vreo tampenie de colturi, praguri, stalpisor sau ceva de genul pe marginea podetului, am vazut ceva de genul la o cunostinta si i-am zis ca intr-o zis o sa agate unul pragul la masina acolo.
Are omul conditii sa poate vira cifa aia?
[ http://img.directindustry.com/images_di/photo-g/50140-7346345.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Bunicul meu a facut podet de beton armat acum 60 de ani, inca e intact, ca nou.
De asemenea ar trebui sa mentionezi cat de des ajung masinile astea cifa pe acolo? Cat isi face casa sau e vreo firma ceva  acolo si se duca inainte inapoi cifele?

Edited by SpeedDemon, 18 October 2016 - 11:03.


#3
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Malurile sunt de pamant ? Ce fel de pamant ? O poza ar face cat 1000 de explicatii .

#4
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013

View PostSpeedDemon, on 18 octombrie 2016 - 10:59, said:

Ii trebuie beton armat, cifa aia lunga are voie 11 tone pe axa motrica. Daca gaseste cale ferata/grinzi metalice ar fi bine.
Sa il faca frumos in forma de aia V la laterale sa vireze sa aiba unde vira ala cu cifa si sa nu puna vreo tampenie de colturi, praguri, stalpisor sau ceva de genul pe marginea podetului, am vazut ceva de genul la o cunostinta si i-am zis ca intr-o zis o sa agate unul pragul la masina acolo.
Are omul conditii sa poate vira cifa aia?

Bunicul meu a facut podet de beton armat acum 60 de ani, inca e intact, ca nou.
De asemenea ar trebui sa mentionezi cat de des ajung masinile astea cifa pe acolo? Cat isi face casa sau e vreo firma ceva  acolo si se duca inainte inapoi cifele?

Pe pod se face accesul la proprietatea unde in viitor se va construi o casa.
Cifele vor intra pe pod doar la momentul constructiei casei in rest nu o sa fie vorba de trafic greu pe acel pod.

View Postcobi1, on 18 octombrie 2016 - 11:08, said:

Malurile sunt de pamant ? Ce fel de pamant ? O poza ar face cat 1000 de explicatii .
Da, malurile sunt de pamant (in stare naturala..nu umplutura) numai ca au fost "imbracate" cu moloz "frumos aranjat" vreo juma de metro pe o parte iar pe celalalt mal exista o mica parcare pentru 3 -4 masini, parcarea a fost prelungita spre canal din acest moloz

Cand ajung la fata locului o sa fac si o pozaPosted Image

Edited by casadivino, 18 October 2016 - 11:19.


#5
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009
baga o poza cu locatia

#6
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
O " chestie " ieftina si de scurta durata ( cat se perinda cifele ) ar fi punerea unui tub de trecere a apei prin acel sant ( diametru 100 -160 lungime cat mai mare )  si deasupra , basculat piatra sparta , pana la nivel , deci h= 1m si L 5-8 m ( daca deschiderea permite )  binenteles trebuie consolidate capetele sa nu " curga " piatra sparta , ulterior se poate scoate piatra sparta si refolosi ca substrat la parcarea din curte / terasa etc

Edited by cobi1, 18 October 2016 - 11:33.


#7
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013

View Postcobi1, on 18 octombrie 2016 - 11:31, said:

O " chestie " ieftina si de scurta durata ( cat se perinda cifele ) ar fi punerea unui tub de trecere a apei prin acel sant ( diametru 100 -160 lungime cat mai mare )  si deasupra , basculat piatra sparta , pana la nivel , deci h= 1m si L 5-8 m ( daca deschiderea permite ) , ulterior se poate scoate piatra sparta si refolosi ca substrat la parcarea din curte / terasa etc
tub de beton?

#8
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postcasadivino, on 18 octombrie 2016 - 11:33, said:

tub de beton?
Ideal, daca se poate .

#9
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013

View Postpetre69, on 18 octombrie 2016 - 11:25, said:

baga o poza cu locatia
nu am..

stiu , stiuPosted Image .....o sa fac cand ajung in zona

View Postcobi1, on 18 octombrie 2016 - 11:34, said:

Ideal, daca se poate .
problema la astea de beton ca nu prea se gaseste la 5m lungime, eventual sa fie si armat

#10
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Puneti din polietilena si un strat de protectie deasupra lui din nisip . Ca o camasa . Ideea e sa nu aiba contact direct cu piatra sparta .
Eu , la o teava de canalizare am pus pat de nisip si dupa ce am asezat conducta am pus nisip pana peste teava cu aprox 5 cm si am montat o folie cu crampoane ( de fundatii ) apoi am pus umplutura peste .

In cazul de fata , dupa terminarea lucrarilor puteti ramane in continuare cu acel tub doar reducand din latimea caii de acces la 3-4 m daca permite spatiul , turnat margini din beton si ancorat cu bare de fier marginile intre ele si deasupra caii de acces si turnat beton => un podet minunat .

Edited by cobi1, 18 October 2016 - 11:46.


#11
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 16.10.2007

View Postcasadivino, on 18 octombrie 2016 - 11:17, said:

Pe pod se face accesul la proprietatea unde in viitor se va construi o casa.
Cifele vor intra pe pod doar la momentul constructiei casei in rest nu o sa fie vorba de trafic greu pe acel pod.
umple santul cu pamant si piatra concasata iar cand termini casa, faci un pod normal.
Pt cateva luni cat dureaza constructia nu are are rost sa faci pod pt tancuri.
Acum, nu ai spus nimic despre drum, este asfaltat, urmeaza sa se asfalteze, poate curtea va fi si ea inaltata cu pamant.
Podul se face la sfarsit, cand sti ca e drumul finalizat, curtea inaltata, etc.

#12
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013

View Postcobi1, on 18 octombrie 2016 - 11:39, said:

Puneti din polietilena si un strat de protectie deasupra lui din nisip . Ca o camasa . Ideea e sa nu aiba contact direct cu piatra sparta .
Eu , la o teava de canalizare am pus pat de nisip si dupa ce am asezat conducta am pus nisip pana peste teava cu aprox 5 cm si am montat o folie cu crampoane ( de fundatii ) apoi am pus umplutura peste .

In cazul de fata , dupa terminarea lucrarilor puteti ramane in continuare cu acel tub doar reducand din latimea caii de acces la 3-4 m daca permite spatiul , turnat margini din beton si ancorat cu bare de fier marginile intre ele si deasupra caii de acces si turnat beton => un podet minunat .
cat era santul/canalul de adanc?

View PostTheWarrior, on 18 octombrie 2016 - 11:40, said:

umple santul cu pamant si piatra concasata iar cand termini casa, faci un pod normal.
Pt cateva luni cat dureaza constructia nu are are rost sa faci pod pt tancuri.
Acum, nu ai spus nimic despre drum, este asfaltat, urmeaza sa se asfalteze, poate curtea va fi si ea inaltata cu pamant.
Podul se face la sfarsit, cand sti ca e drumul finalizat, curtea inaltata, etc.
intrarea pe viitorul pod se face de pe un drum asfaltat...podul se termina cu acces direct la proprietate

Edited by casadivino, 18 October 2016 - 11:52.


#13
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 16.10.2007

View Postcasadivino, on 18 octombrie 2016 - 11:53, said:

intrarea pe viitorul pod se face de pe un drum asfaltat...podul se termina cu acces direct la proprietate
cota podului va trebui sa fie la cota drumului (a asfaltului).
Dar, in momentul de fata nu e nici gardul facut banuiesc, sau este ceva provizoriu.
Nu trebuie uitat ca in curte vor avea acces masini si utilaje agabaritice (basculante mari, betoniere incarcate, trailere cu caramizi, cu tigla).
Acestea vor lovi stalpii gardului, inevitabil. Podul va trebui sa fie si el mai mare decat vor fi portile, ca sa poata vira masinile.
Nu are rost sa se faca un ditamai podul pt cateva luni. Faceti podul la final si va fi ceva frumos, placa va incastra si stalpii de la porti, aduceti apoi cota terenului la cota strazii.

Sau daca vreti musai, vedeti care este pretul unor elemente prefabricate pt podete.

#14
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013
intradevar, gardul nu este costruit..

#15
gabian22

gabian22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 26.01.2007

View Postcasadivino, on 18 octombrie 2016 - 10:46, said:

Se da un canal de 1 m adancime , latime 0,50 m peste care se vrea constuctia unui pod cu latimea de 5 m . Podul trebuie sa confere rezistenta pentru masini gen cifa.

Daca aveti sfaturi, pareri, experiente cum se poate realiza nu ezitati! Posted Image

"Canalul" ala este din beton?ai debit mare pe el? Daca da trebuie sa asiguri scurgerea apelor printro sectiune cat mai apropiata de cea a "canalului" . Daca este din pamant rezolvi cu un tub pvc mai gros si balast peste.
Vezi ca tuburile din beton nu sunt armate decat de la diametre de 600 in sus

#16
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013

View Postgabian22, on 18 octombrie 2016 - 12:37, said:

"Canalul" ala este din beton?ai debit mare pe el? Daca da trebuie sa asiguri scurgerea apelor printro sectiune cat mai apropiata de cea a "canalului" . Daca este din pamant rezolvi cu un tub pvc mai gros si balast peste.
Vezi ca tuburile din beton nu sunt armate decat de la diametre de 600 in sus
nu e debit.. vara mai deloc...toamna/iarna ce mai curge apa cat sa te uzi pana la glezne.
numai ca e adanc de un metru pana la cota de strada/asfalt

da stiu,  tocmai ca ma gandeam la unul cu diamentru exterior de 1000 mm si lung de 5 m dar nu prea gasesc decat la comanda si sare de 3000 lei

cu ala de PVC, prietenului ii cam frica sa nu rastoarne aia cifelePosted Image

#17
cristobob

cristobob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,435
  • Înscris: 06.01.2014
Eu am un tub premo. A fost cumparat de la cineva care nu mai avea nevoie de el. Are 60 cm diametru si 5 m lungime. A costat (find refolosit) 750 lei si 150 lei transportul.
Se pot folosi si tuburi corugate.
Ca idee, le poti vedea aici:  http://www.pavaje-av...vi corugate.php
Nu stiu in zona ta de unde le poti cumpara.

#18
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013
probabil o sa cautam ceva tuburi dezafectate, eventual de metal pe la centre de fier vechi

View Postcristobob, on 18 octombrie 2016 - 12:50, said:

Eu am un tub premo. A fost cumparat de la cineva care nu mai avea nevoie de el. Are 60 cm diametru si 5 m lungime. A costat (find refolosit) 750 lei si 150 lei transportul.
Se pot folosi si tuburi corugate.
Ca idee, le poti vedea aici:  http://www.pavaje-av...vi corugate.php
Nu stiu in zona ta de unde le poti cumpara.


i-am vazut si mai sunt unii pe la Bistrita...ca exemplu cu diametrul ext.1m SN8 la  6 m ajunge pe la 3500 leiPosted Image

apropo de tuburi canalizare..
sunt multi hoti pe OLX care zic ca vand, ca trimit si te pun sa dai avans si adio lovele ...
cica iti trimit tubul..pe la jumatea drumului te suna ca totusi sa-i dai un avans in contul soferului ca nu stiu ce a patit, ca mai are 50-100 km si ajunge..vrajeli din astea la telefon...aveti grija.!!! si nu numai in cazul tuburilor exista astfel de anunturi!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate