Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Toyota C-HR
Last Updated: Mar 07 2024 21:26, Started by
partyman
, Sep 23 2016 21:59
·
0
#91
Posted 19 August 2020 - 15:28
marius0707, on 18 august 2020 - 22:14, said:
.... 7.8% mers pe A2 cu 140 ACC si varfuri de 170, pare acceptabil Pare ... dar pentru un motor de 1.0 si tractiune fata, nu-i chiar asa bine. Nu te ”rupe”, dar nici de laudat nu-i ! Eu, la o masina mai grea, cu tractiune integrala permanenta, garda la sol mare ( 22 cm) si motor 2.0 benzina aspirat, am consum in jur de 7 - 7,4 l/100 km pe autostrada cu ACC-ul setat la 140 km/h. La 130 km/h scade si e maxim 7 l/100 km. Pe DN-uri, da, e bun consumul tau ( eu scot intre 5,4 si 6 l/100 km). PS: Nu-s foarte lamurit cu hibridele (desi am si una de-asta in curte, nu prea circul cu ea), dar ceva imi spune ca la viteze de autostrada, pe distante lungi, consumul e ceva mai mare decat la o masina similara dotata doar cu motor termic (asta din cauza greutatii mai mari datorata bateriilor si motorului electric si a faptului ca la viteze mari nu prea beneficiezi de avantajele motorului electric). In oras insa e clar in avantaj (mare) hibridul. Probabil ca si extraurban, pe DN-uri sau chiar pe autostrada - dar pe distante nu foarte lungi (cam cat ”il tine” bateria). |
#92
Posted 19 August 2020 - 15:52
Pe DN-uri hibrida scoate in general lejer sub 5% . Depinde si de drum, ca poate ajunge sub 2% ! O Toyota hybrid poate merge mult pe electric si cu ceva viteza (80-90 km/h full electric). DN-u e drumu perfect pentru asa ceva.
Cat masina e in mers, ea incarca bateria ! Deci la drum lung nu-i problema. Iti permiti lejer si un AC. Consumurile de autostrada s-au postat mai sus de conectorxp. Si de retinut ca la o hibrida, toate manevrele de parcare se fac doar pe electric. Caci si asta papa benzina la una cu motor clasic. Totusi o remarca despre TCross cu 1.0 tsi. Sunt masini cu aceasta motorizare putin mai economice. Nu stiu de ce TCross nu prea e. Probabil de la forma si ca la viteze mai mari sufla si aeru pe sub el, garda la sol destul de mare. Edited by MMike, 19 August 2020 - 15:54. |
#93
Posted 19 August 2020 - 16:39
MMike, on 19 august 2020 - 15:52, said:
.... Totusi o remarca despre TCross cu 1.0 tsi. Sunt masini cu aceasta motorizare putin mai economice. Nu stiu de ce TCross nu prea e. Probabil de la forma si ca la viteze mai mari sufla si aeru pe sub el, garda la sol destul de mare. Pai, la un crossover, aerodinamica e cea care ”papa” benzina - la aerodinamica intra atat forma (si implicit aria frontala mai mare decat la o compacta) cat si garda la sol (mai mare decat la masinile ”normale”. PS: Deci, la hibride e cum am intuit - sunt eficiente in special in oras, iar in extraurban doar la viteze de croaziera relativ reduse - adica acolo unde se poate folosi de motorul electric. La viteze de autostrada (peste 120-130 km/h) ii pierde avantajul motorului electric, merge aproape exclusiv cu motorul termic care are de ”tras” si kg suplimentare ale bateriilor si motorului electric ( la mine, diferenta dintre ele este de 220 kg). Asta facand abstractie de faptul ca, la majoritatea hibridelor, motorul termic este mai subnutrit ( la mine nu-i cazul, motoarele sunt similare - cei 6 CP in plus ai benzinarei sunt vax albina) ... Din acest motiv, desi am doua masini din clase relativ similare, la drumuri lungi prefer sa merg cu benzinara. Fara sa mai spun ca, din cauza bateriilor, la hibrida mi-au taiat 17 l din capacitatea rezervorului ( 48 l hibrida vs. 65 l benzinara) iar asta-mi ofera la benzinara o autonomie suplimentara de minim 250 km. |
#94
Posted 19 August 2020 - 16:43
MMike, on 19 august 2020 - 15:28, said: CHR hybrid e parfum pe langa asta. Ca sa fim impartiali, e diferenta si intre CHR hybrid si varianta nonhibrida cu motor cu benzina 1.2 turbo. Si ala consuma mult. 1.2T avea consum dublu faț de hibrid, pe același traseu. |
#95
Posted 19 August 2020 - 17:34
MMike, on 19 august 2020 - 15:28, said: Mie mi se pare enorm. Am mai zis, exact pe aceste date de consum. Cat e de mica masina si motoru si consuma de rupe. Dar nu e de vina masina. T Cross chiar imi place ca design si dotari, dar motoarele cu benzina oricat de mici ar fi, in general, din pacate, sunt foarte gurmande. Apreciez ca ai fost sincer la consumuri. Ca de obicei apar cate unii si zic niste cifre minuscule.... CHR hybrid e parfum pe langa asta. Ca sa fim impartiali, e diferenta si intre CHR hybrid si varianta nonhibrida cu motor cu benzina 1.2 turbo. Si ala consuma mult. N-am de ce sa nu fiu sincer. Sigur puteam scoate si mai bine, dar aia 170 au fost pe dealurile de dupa Cernavoda, deci cred ca mi-a stricat media destul pe acolo. Pe un Bucuresi-Ploiesti cu ACC la 140 iese cam 6,6-6,7%, daca mentin viteza. Cand am avut 7,8 aveam ACC la 140, dar am trecut destul de des peste ca era autostrada libera. Pe DN2 de exemplu, Botosani-Bacau am scos 4,8% fara sa ma uit la consum, mers putin peste medie, ca nu prea am rabdare sa merg la consum, vede si 6000 RPM destul de des in accelerari. Ma gandesc ca pe o Octavia sau Golf se poate putin mai bine. Destul off-topic ca e topic de C-HR. Edit: clar urmatoarea masina va fi hybrid, in sfarsit modelele Totota au inceput sa arate ok, ca cele mai vechi mi se pareau cam batranesti 😀 Edited by marius0707, 19 August 2020 - 17:42. |
#96
Posted 19 August 2020 - 18:16
Da, lucreaza din greu sa alunge imaginea ponosita de masini batranicoase.
Eu ma uit la gama noua si chiar sunt atractive, desi pun cam mult accent pe crossovere. |
#97
Posted 19 August 2020 - 18:27
marr, on 19 august 2020 - 16:39, said: Pai, la un crossover, aerodinamica e cea care ”papa” benzina - la aerodinamica intra atat forma (si implicit aria frontala mai mare decat la o compacta) cat si garda la sol (mai mare decat la masinile ”normale”. PS: Deci, la hibride e cum am intuit - sunt eficiente in special in oras, iar in extraurban doar la viteze de croaziera relativ reduse - adica acolo unde se poate folosi de motorul electric. La viteze de autostrada (peste 120-130 km/h) ii pierde avantajul motorului electric, merge aproape exclusiv cu motorul termic care are de ”tras” si kg suplimentare ale bateriilor si motorului electric ( la mine, diferenta dintre ele este de 220 kg). Asta facand abstractie de faptul ca, la majoritatea hibridelor, motorul termic este mai subnutrit ( la mine nu-i cazul, motoarele sunt similare - cei 6 CP in plus ai benzinarei sunt vax albina) ... Din acest motiv, desi am doua masini din clase relativ similare, la drumuri lungi prefer sa merg cu benzinara. Fara sa mai spun ca, din cauza bateriilor, la hibrida mi-au taiat 17 l din capacitatea rezervorului ( 48 l hibrida vs. 65 l benzinara) iar asta-mi ofera la benzinara o autonomie suplimentara de minim 250 km. Eu n-as mai merge cu benzinara in locu tau. Cu hibrida iesi in mai toate cazurile mai bine. Apropo, ce hibrida ai ? |
#99
Posted 19 August 2020 - 18:47
marius0707, on 19 august 2020 - 17:34, said:
Edit: clar urmatoarea masina va fi hybrid, in sfarsit modelele Totota au inceput sa arate ok, ca cele mai vechi mi se pareau cam batranesti 😀 Se mai pot adauga la masini urate Toyota,Yaris, Aigo care pare o caricatura. Crezi ca nu stiau japonezii ca europnenii au si gustul esteticului in afara de pretentia performantelor ? De asta au si scos CHR cu acest design futurist si a prins foarte bine la vanzari. marius0707, on 19 august 2020 - 17:34, said:
Pe DN2 de exemplu, Botosani-Bacau am scos 4,8% fara sa ma uit la consum, mers putin peste medie, ca nu prea am rabdare sa merg la consum, vede si 6000 RPM destul de des in accelerari. La Toyota hibrid cutia de viteze eCVT mai are un "truc". In modurile Eco si Normal are o foarte slaba frana de motor si face coasting la greu. Adica poti merge din inertie foarte mult. Iar cand te afli intr-o panta, oricat de putin inclinata ar fi, masina merge ca singura. Iar in pante pronuntate, se duce pana jos in tromba ca vagonu la vale. Nici nu mai apesi acceleratia. O controlezi numai din frana. Rar, cand mai incetineste ii dai o usoara talpa la acceleratie sa ii imprimi un impuls, dar e doar electric. |
#100
Posted 19 August 2020 - 19:10
marius0707, on 19 august 2020 - 17:34, said:
N-am de ce sa nu fiu sincer. Sigur puteam scoate si mai bine, dar aia 170 au fost pe dealurile de dupa Cernavoda, deci cred ca mi-a stricat media destul pe acolo. O caracteristica la hibrid. Consumu mediu poate varia foarte repede si foarte mult, mai ales in jos. Cand intra doar motoru electric se taie gazu si atunci nu se mai inregistreaza niciun consum dar masina totusi merge. Atunci consumu mediu poate scadea brusc. |
|
#101
Posted 12 June 2023 - 12:18
#102
Posted 13 June 2023 - 13:29
2cata, on 12 iunie 2023 - 12:18, said:
noua generație C-HR. • Debut programat în 26 iunie. • Noua generație C-HR va fi disponibilă într-o variantă hibridă cu încărcare la priză (PHEV). |
#103
Posted 26 June 2023 - 08:07
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WDiqQ3kD9vE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Nu pare atât de diferit de forma actuală. |
#104
Posted 26 June 2023 - 10:15
Popama, on 26 iunie 2023 - 08:07, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WDiqQ3kD9vE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu pare att de diferit de forma actual. |
#105
Posted 07 November 2023 - 11:28
Noua generație Toyota C-HR a fost prezentată la finalul lunii iunie.
• Acum, producătorul nipon anunță startul producției. • SUV-ul de segment compact este asamblat la uzina din Sakarya, Turcia. • Patru versiuni de motorizare: – 1,8 litri hibrid cu 140 CP – 2,0 litri hibrid cu 198 CP – 2,0 litri hibrid cu 198 CP și tracțiune integrală – 2,0 litri plug-in hybrid cu 223 de cai-putere • Conform producătorului, inclusiv bateria versiunii plug-in hybrid este asamblată local. • Pentru a pregăti noua generație de modele, Toyota a investit 308 milioane de euro pentru modernizarea liniilor de asamblare din cadrul fabricii din Sakarya. Sursa |
|
#106
Posted 08 November 2023 - 18:44
https://www.autocar....iew/toyota/c-hr
https://www.autoexpr...ighly-efficient [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v4epesTTAj4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by abrakadaver07, 08 November 2023 - 18:45. |
#107
Posted 08 December 2023 - 11:23
La finalul lunii iunie, Toyota a prezentat noua generație C-HR.
• Acum, modelul de clas compact poate fi comandat și în România. • Versiuni disponibile în acest moment: - 1,8 litri hibrid cu 140 CP: de la 33.689 de euro (echipare de baz Active) - 2,0 litri hibrid cu 198 CP: de la 38.537 de euro (începând cu Dynamic, al doilea nivel de echipare) • Varianta echipat cu motorul de 2,0 litri poate fi comandat și în versiune cu tracțiune integral. Preț de pornire de 42.958 de euro (începând cu Exclusive, al treilea nivel de echipare). • Ulterior, gama de motorizri va fi extins și cu un hibrid plug-in echipat cu motorul de 2,0 litri benzin. • Niveluri de echipare oferite: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport. Sursa Attached FilesEdited by 2cata, 08 December 2023 - 11:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users