Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Toyota C-HR

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#73
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostSclaud, on 26 februarie 2020 - 08:05, said:

Ceva noutati aici ? Atestat cineva 1.8 122 CP ?
Mi se pare o diferenta foarte mare de CP intre 1.8 si 2.0 ... si imi e teama ca 1.8 ar fi cam subdimensionat pentru masina asta ...
Iti este doar teama, atat. Vezi ca pentru cei cu teama, cum a fost @bob, este recomandat sa sari direct la 2.0Posted Image
Uite aici ce probleme au astia cu motorizarea 1.8.

Edited by cata, 26 February 2020 - 11:38.


#74
Sclaud

Sclaud

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 30.01.2012
Spune in pliant: "Moduri deplasare: Electric, Normal, Sport". M-am tot uitat pe youtube dar nu vad - cum se schimba intre aceste moduri ?
Adica am vazut butonul ala EV - tot ce la acel buton se comuta si in sport ?

#75
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostSclaud, on 26 februarie 2020 - 12:01, said:

Spune in pliant: "Moduri deplasare: Electric, Normal, Sport". M-am tot uitat pe youtube dar nu vad - cum se schimba intre aceste moduri ?
Adica am vazut butonul ala EV - tot ce la acel buton se comuta si in sport ?
Pe volan ai butoanele si schimbi pe afisajul din spatele volanului. Asa era inainte de facelift, eu la Auris am butoanele langa frana de mana.
Vad ca au schimbat, de la min 0,57, si sunt la fel ca la Auris. Este mult mai simplu asa.

Edited by cata, 26 February 2020 - 12:10.


#76
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,945
  • Înscris: 25.04.2016

View PostSclaud, on 26 februarie 2020 - 12:01, said:

Spune in pliant: "Moduri deplasare: Electric, Normal, Sport". M-am tot uitat pe youtube dar nu vad - cum se schimba intre aceste moduri ?
Adica am vazut butonul ala EV - tot ce la acel buton se comuta si in sport ?
Din pacate nu. Butonu Ev nu are decat modul electric. Restul modurilor se pot schimba doar din meniu automobilului, cu ajutorul butoanelor amplasate pe volan. Cu putina dexteritate deprinsa la condus, te vei obisnui sa le schimbi.

O chestie interesanta apararuta pe  facelift motorizarea 2.0 hsd. Modul B, de la schimbator, a disparut. O fi disparut complet sau o fi fost integrat in unul din modurile automobilului, Eco sau Normal....

#77
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
B-ul se activeaza automat cand bateria este foarte plina, ai o coborare lunga cu o panta pronuntata sau la franare agresiva. La Lexus CT200h se activa automat si cand treceai masina in mod Sport.

#78
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,945
  • Înscris: 25.04.2016
Inseamna ca este ca un fel de frana de motor. La cele cu modul B pus separat, insemna ca se mergea pe ideea ca in D (in orice mod ales) masina sa mearga cat mai mult pe inertie pentru incarcarea bateriei decat pe acest tip de (in)franare. Din ce spui, cred ca acum, asa cum ma gandeam si eu, l-au inclus in D (posibil in toate cele 3 moduri de conducere).
De exemplu la cutia automata dsg7 (motor clasic), in modul Eco, este inclus si functia coasting in care masina nu face frana de motor in panta (decat greu) iar in modurile Normal si Sport nu este inclus si masina decelereaza repede in panta  cand nu e apasata nici acceleratia nici frana.

#79
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
B-ul este frana de motor clasica, ajuta pe langa cea regenerativa, masina iti penalizeaza scorul eco cand folosesti B, la cele cu selector. Ajuta enorm, este ca si cum ai cobori cu retarder.

#80
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Reducere de 4631 de euro, de la 24621 la 19990 de euro,  a venit criza?
Se pare ca-i doar o amagire, este prima echipare. Asa mult au crescut preturile in pandemie? Acum 1 ani pornea de la 21xxx de euro si acum de la 24631, cu oferta de 19990 euro.
Bine, este noua Toyota C-hrPosted Image Posted Image

Edited by cata, 11 August 2020 - 11:16.


#81
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Este ok, a fost si 19650 acum doua luni, dar ai faruri LED parabola, tableta cu conexiune smartphone, sistemul Toyota Safety Sense si altele. Este mai bine echipat decat un Troc de la VW, sau o caricatura de Kamiq de la Skoda, amandoua manuale si cu motor de polizor sub capota.

#82
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,945
  • Înscris: 25.04.2016
A fost timp de 3 luni pretu de pornire (cu remat) 19600 euro chr hybrid. Era si putin mai jos daca intrebai la reprezentanta.

View Postcata, on 11 august 2020 - 11:11, said:

Reducere de 4631 de euro, de la 24621 la 19990 de euro,  a venit criza?
Se pare ca-i doar o amagire, este prima echipare. Asa mult au crescut preturile in pandemie? Acum 1 ani pornea de la 21xxx de euro si acum de la 24631, cu oferta de 19990 euro.
Hibridu (facelift) C-Enter porneste de la 24630 euro (pret fara nicio reducere) inca din toamna de cand a aparut.

Au aparut multe chr hibrid cu numere rosii. S-au cumparat destule unitati cu motoru de 2.0 hsd.

View Postconnectorxp, on 11 august 2020 - 12:53, said:

Este mai bine echipat decat un Troc de la VW, sau o caricatura de Kamiq de la Skoda, amandoua manuale si cu motor de polizor sub capota.
Sa vezi si Tcross cu motoru 1.0, are un consum enorm.

Edited by MMike, 18 August 2020 - 11:09.


#83
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007

View PostMMike, on 18 august 2020 - 11:18, said:


Sa vezi si Tcross cu motoru 1.0, are un consum enorm.

Enorm din auzite? Ca il am eu si e decent consumul.

Scoti si sub 5% exterior fara sa fii cel mai incet pe sosea.

10-11% in Bucuresti

7.8% mers pe A2 cu 140 ACC si varfuri de 170, pare acceptabil

#84
adidu

adidu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 12.01.2007
Decent??
Consuma mai mult decat o Honda Civic cu motor de 182 CP, si in oras, si pe autostrada!

#85
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007
In oras sunt tot pe acolo, stai linistit.

Pe autostrada e normal din cauza formei de cutie si a faptului ca motorul e mai turat la vitezele alea.

Dar da, civicul de 182 are un consum foarte ok pentru performantele lui.
Am mers cu unul(nu conduceam eu) si alergata bine pe autostrada, chiar ajunsese si la 200, a scos un consum de vreo 7,5

Edited by marius0707, 19 August 2020 - 11:48.


#86
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmarius0707, on 18 august 2020 - 22:14, said:

10-11% in Bucuresti

7.8% mers pe A2 cu 140 ACC si varfuri de 170, pare acceptabil

Decent pentru o termica clasica, C-HR este masina de 5-6% real in Bucuresti, in trafic lejer cobori si sub 4. Iar pe exterior depinde de drum, relief si tempo.
Nu exista termen de comparatie intre hibrid si TSI la capitolul consum.

C-HR 2.0 184CP este mai flamand, dar nu cu mult.

Personal am avut motor de 1.0 Turbo si a fost o experienta destul de urata, frana de motor canci, consum mare, putere mica plus vibratiile specifice. Nu le recomand.

#87
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007
Clar ca in oras un C-HR iese mult mai bine la consum.

Sunt curios cum e hybridul la viteze de autostrada, nu stiu daca am vazut un consum

#88
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Iti spun eu, pana in 130 cu A/C pornit ai undeva la 5-5.3% cu pilot setat. La 140-160 ai undeva la 6-7%.

#89
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View Postconnectorxp, on 19 august 2020 - 14:30, said:

motor de 1.0 Turbo  
frana de motor canci,
canci asta era de la Turbo sau de la 1.0 ?

#90
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,945
  • Înscris: 25.04.2016

View Postmarius0707, on 18 august 2020 - 22:14, said:



Enorm din auzite? Ca il am eu si e decent consumul.7

10-11% in Bucuresti

7.8% mers pe A2 cu 140 ACC si varfuri de 170, pare acceptabil
Mie mi se pare enorm. Am mai zis, exact pe aceste date de consum. Cat e de mica masina si motoru si consuma de rupe. Dar nu e de vina masina. T Cross chiar imi place ca design si dotari, dar motoarele cu benzina oricat de mici ar fi, in  general, din pacate, sunt foarte gurmande.
Apreciez ca ai fost sincer la consumuri. Ca de obicei apar cate unii si zic niste cifre minuscule....

CHR hybrid e parfum pe langa asta.

Ca sa fim impartiali, e diferenta si intre CHR hybrid si varianta nonhibrida cu motor cu benzina 1.2 turbo. Si ala consuma mult.

Edited by MMike, 19 August 2020 - 15:21.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate