Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom
Last Updated: May 24 2019 20:48, Started by
Nimcid25
, Sep 01 2016 09:48
·
0
#1
Posted 01 September 2016 - 09:48
Probleme, întrebări și informații despre echipamentele Telekom (net si voce fixa)
|
#2
Posted 06 November 2016 - 09:20
Salut,am o intrebare,am net prin modem HUWAEI HG658.
De 3 ani de la contract nu am avut probleme,acum o saptamana s-a resetat de cateva ori la setarile de fabrica,azi duminica cand sa stea omul pe net,din nou resetare de fabrica de 2 ori. Care ar fi cauza su cum se poate remedia problema? |
#3
Posted 06 November 2016 - 14:48
alexzsky2- ai incercat sa iei legatura cu cei de la suport ?
|
#4
Posted 06 November 2016 - 17:38
alexzsky2, on 06 noiembrie 2016 - 09:20, said:
Salut,am o intrebare,am net prin modem HUWAEI HG658. De 3 ani de la contract nu am avut probleme,acum o saptamana s-a resetat de cateva ori la setarile de fabrica,azi duminica cand sa stea omul pe net,din nou resetare de fabrica de 2 ori. Care ar fi cauza su cum se poate remedia problema? |
#5
Posted 24 November 2016 - 09:11
am si eu o problema la telefonul fix: nu mai suna;eu sun de pe celular( se aude ca suna in celular) dar telefonul fix nu suna;ce poate fi?de dat telefon de pe el pot sa dau,numai ca nu pot primi ca nu suna
Edited by popik87, 24 November 2016 - 09:18. |
#7
Posted 24 November 2016 - 11:11
#8
Posted 24 November 2016 - 12:53
Încearcă sa suni de pe fix pe mobil si vezi dacă iti apare numărul tău de fix ca fiind apelantul .
|
#9
Posted 24 November 2016 - 16:00
tenie5022, on 24 noiembrie 2016 - 12:53, said:
Încearcă sa suni de pe fix pe mobil si vezi dacă iti apare numărul tău de fix ca fiind apelantul . PS: am cautat in cartea de telefoane si nr de telefon este al vecinului............ Edited by popik87, 24 November 2016 - 16:29. |
#10
Posted 24 November 2016 - 17:46
Cei de la tehnic au inversat perechile în cutia terminală, sună la deranjamente să vină o echipă se rezolve problema .
|
|
#11
Posted 24 November 2016 - 17:51
dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 17:46, said:
Cei de la tehnic au inversat perechile în cutia terminală, sună la deranjamente să vină o echipă se rezolve problema . multumesc de raspuns;dar daca veciunu(sa zicem) vorbeste la fix acum de pe nr meu,cine plateste?imi vine mie pe factura ce vorbeste el? Edited by popik87, 24 November 2016 - 17:57. |
#12
Posted 24 November 2016 - 18:58
Eu zic sa suni în seara asta la deranjamente să vină o echipă mâine.
|
#13
Posted 24 November 2016 - 19:00
#14
Posted 24 November 2016 - 19:34
#15
Posted 24 November 2016 - 19:35
dic_star79, on 24 noiembrie 2016 - 17:46, said:
Cei de la tehnic au inversat perechile în cutia terminală, sună la deranjamente să vină o echipă se rezolve problema . |
|
#16
Posted 24 November 2016 - 19:36
#17
Posted 24 November 2016 - 19:40
kyky din momentul reclamatiei ar trebui sa se dea scadere pe perioada deranjamentului
|
#18
Posted 24 November 2016 - 19:53
Ei consideră deranjament din momentul sesizării.
Dacă omule legat la ei de 2 săptămâni, de exemplu, ce se întâmplă? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users