Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Bascov (Pitesti) desfiintati calea ferata !

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
Este incredibil ! Un rahat de cale ferata uzinala gen (nu este CFR) traverseaza E81 (Europeana, frate !) si se formeaza cozi la intrarea si iesirea de pe autostrada, de zeci de km.
Cum e posibil asa ceva ?
Sa desfiinteze sinele alea nenorocite, sa fie expropriate, sa se implice Ministerul Transporturilor, CNADNR etc
Daca eram primar in Bascov, ma legam de orice neregularitate si o desfiintam.

De ex. citez din presa:
De asemenea, mulți conducători auto încetinesc mai mult decât este necesar sau chiar opresc la o trecere la nivel cu o cale ferată închisă, între Bascov și Valea Ursului.

WTF ?! Este si nefolosita ? Sunt retarzi astia de conduc trebile in tara ?

#2
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,029
  • Înscris: 09.08.2005
Unu - europeana aia trece printr-un milion de sate. Așa cć...
Doi - cozile se formeazć cć încetinește lumea sau cć sînt bariere? Dacć e de încetinire tot ce au de fćcut doreii din zonć e sć facć trecerea la nivel netedć. E plinć țara de șine de tren peste care treci cu 100 fćrć sć simți. Nu trebuie sć desființezi șinele ci sć faci trecerea ca lumea.
Dacć mai trec trenuri, e mai nașpa - trebuie pasaj deci va dura cam un cincinal. Din ćsta balcanic de v'o 10 ani...

#3
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
Calea ferata este intangibila in Romania.
In orase are statut de zeitate si trebuie protejata cu borduri megalitice.
Transportul util pe calea ferata a fost redus la o cota insignifianta dar a fost pastrat cu sfintenie cel inutil, din orase.

In tara paradoxurilor  marfurile sunt transportate cu autotrenuri iar pensionarii merg cu mini-trenuri urbane.

Daca vrei sa imbunatatesti traficul rutier ataca problema de la cap, militeaza pentru inlocuirea tramvaielor cu auto si troleibuze.

#4
Suno

Suno

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 10.04.2011
Nu stiu situatia de la Bascov, am trecut si eu pe acolo, dar mai sunt in tara multe alte asemenea linii ferate.
Aparent nu sunt folosite , dar apartin unele de obiective dezactivate, care sunt in conservare si care pot avea importanta strategica militara etc.

#5
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
NU exista sa tolerezi o situatie care iti formeaza cozi de 10 km la iesirea de pe Autostrada A1 Posted Image
Si cei care incetinesc nejustificat au partea lor de vina, dar cata vreme nici macar nu e o linie utilizata - hei ! - anuleaz-o, nene.

Edited by overseas, 30 August 2016 - 14:48.


#6
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

 terratec, on 30 august 2016 - 14:42, said:

Calea ferata este intangibila in Romania.
In orase are statut de zeitate si trebuie protejata cu borduri megalitice.
...
Daca vrei sa imbunatatesti traficul rutier ataca problema de la cap, militeaza pentru inlocuirea tramvaielor cu auto si troleibuze.

ha, si cine mai da tunuri
in titan lucreaza de 7 ani la o linie de tramvai de nici 3km; au terminat cam 2.5 km, probabil mai dureaza inca 2 ani restul
in conditiile in care e absolut inutila, existand deja linii de autobuze si trolee in paralel

dar au avut grija sa puna borduri cat casa si sa ingusteze maxim strada ramasa

#7
KurtKnispel

KurtKnispel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 27.06.2014

 overseas, on 30 august 2016 - 14:31, said:

Este incredibil !
Sa desfiinteze sinele alea nenorocite,
Daca eram primar in Bascov, ma legam de orice neregularitate si o desfiintam.
La fel de bine se poate „desființa” și E81.
Vina e la tolomacii de la drumuri care nu sunt în stare să construiască un suprateran în zonă.

Edited by KurtKnispel, 30 August 2016 - 14:51.


#8
miki07

miki07

    Simplu și banal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,966
  • Înscris: 18.09.2008
Ce treaba are tramvaiul? De ce trebuie desfiintat?

Tramvaiul are rolul lui, si trebuie sa ramana acolo. Nu toti avem permis de conducere si/sau ne permitem o masina. Mergem si noi cu ce putem.

#9
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007

 KurtKnispel, on 30 august 2016 - 14:49, said:

La fel de bine se poate „desființa” și E81.
Vina e la tolomacii de la drumuri care nu sunt în stare să construiască un suprateran în zonă.

Calea aia ferata:
1. e privata sau ceva, deci nu e CFR, nu e de marfa/ calatori
2. cica e "inchisa"
Sa exproprieze sinele alea si sa-i despagubeasca cu un TIR sa mute marfa peste drum, daca au nevoie

#10
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Aia cred ca este calea ferata Curtea de Argeş, Băiculeşti, Merişani, Bascov, C.I.L. , Piteşti Nord. si este utila.
Problema poate fi de la regulile CFR. De cele mai multe ori bariera se pune cu foarte mult timp inainte de trecerea trenului.

#11
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007

 miki07, on 30 august 2016 - 14:52, said:

Ce treaba are tramvaiul? De ce trebuie desfiintat?

Tramvaiul are rolul lui, si trebuie sa ramana acolo. Nu toti avem permis de conducere si/sau ne permitem o masina. Mergem si noi cu ce putem.

Io am masina si prefer tramvaiul de cate ori pot.

 pasilla, on 30 august 2016 - 15:02, said:

Aia cred ca este calea ferata Curtea de Argeş, Băiculeşti, Merişani, Bascov, C.I.L. , Piteşti Nord. si este utila.
Problema poate fi de la regulile CFR. De cele mai multe ori bariera se pune cu foarte mult timp inainte de trecerea trenului.

nope, nu are cum; calea aia CFR stiu pe unde trece, e diferita
este un rahat ingust
nu are semne de oprire, de trecere la nivel
doar atentionare de denivelare
e incredibil

http://www.hotnews.r...st-facute-3.htm

CU POZA
nici o bariera
nici un trafic
cozi de zeci de km

#12
bietu

bietu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,545
  • Înscris: 17.03.2008

 overseas, on 30 august 2016 - 14:47, said:

NU exista sa tolerezi o situatie care iti formeaza cozi de 10 km la iesirea de pe Autostrada A1 Posted Image
Si cei care incetinesc nejustificat au partea lor de vina, dar cata vreme nici macar nu e o linie utilizata - hei ! - anuleaz-o, nene.

Cozi de 10 km? Mai taie din ele da-le dreacu!

#13
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
calea aia ferata are rol 0 in coada care se face acolo.
se lucreaza la drum de aia se face coada.

#14
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,474
  • Înscris: 13.06.2004
D.N. 1 se interesectează între Câmpina şi Băneşti cu calea ferată Buda - Plopeni - Slănic-Prahova. Nu am prins decât o dată tren pe acolo şi nu au fost cozi kiliometrice. E posibil ca pe acolo să se lase bariere prea devreme sau aşa precum a zis cineva să fie lucrări care mai încrucă traficul.
Eu îs curios cum arăta Gara de Nord din Bucureşti la dracu-n praznic. Plus că am boală pe desfiinţarea căilor ferate din Bucureşti (puteau fi băgate în subteran), că aşa ar fi fost tren spre litoral care să plece de la Gara de Nord şi să ajungă la Gara de Est (Obor) prin oraş, pe o cale mai scurtă şi fără să mute locomotiva la celălalt capăt...

Iar despre tramvai versus transport urban pe penuri: într-un troleibuz sau autobuz nu au cum să încapă niciodată atât de mulţi oameni pe cât într-un tramvai. Da, într-un dublu articulat încap vreo 200 de oameni (tot mai puţin decât într-un tramvai), dar să cum se desrcucă un asemenea vehicul în Bucureşti?

#15
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 overseas, on 30 august 2016 - 15:08, said:

http://www.hotnews.r...st-facute-3.htm

CU POZA
nici o bariera
nici un trafic
cozi de zeci de km

Poza aia este din 2011.

Asta e mai proaspata.

Attached File  capture-20160830-163032.png   948.83K   114 downloads

Edited by pasilla, 30 August 2016 - 15:33.


#16
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
merg saptamanal
coada aia e acolo independent de lucrarile ocazionale de la V Ursului
nu vorbiti daca nu cunoasteti traseul
mereu pe siteul Politiei apare anunt ca se formeaza coada pe A1 din cauza ca soferii incetinesc la calea aia de 2 bani

 pasilla, on 30 august 2016 - 15:25, said:

Poza aia este din 2011.

da, si e 90% identica cu situatia de azi

 djl, on 30 august 2016 - 15:22, said:

D.N. 1 se interesectează între Câmpina şi Băneşti cu calea ferată Buda - Plopeni - Slănic-Prahova. Nu am prins decât o dată tren pe acolo şi nu au fost cozi kiliometrice. E posibil ca pe acolo să se lase bariere prea devreme sau aşa precum a zis cineva să fie lucrări care mai încrucă traficul.

nu are legatura

#17
emillian

emillian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,041
  • Înscris: 06.11.2006
Tu te referi la calea aia ferata pe drumul spre Curtea de Arges ? Inainte de capatul autobuzelor ?

#18
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007
30 August
http://www.ziartop.r...rumuri-din-tara
Tot pe DN7, în judetul Arges, la iesirea din localitatea Bascov catre Râmnicu Vâlcea, multi automobilisti încetinesc mai mult decât este necesar sau chiar opresc la o trecere la nivel cu o cale ferata închisa (în zona Valea Ursului), iar traficul se desfasoara în coloana.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate