Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: Apr 16 2024 21:35, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#649
Posted 20 October 2016 - 12:35
_-AppleS-_, on 20 octombrie 2016 - 10:18, said: [..]pe langa manipularea generata de magnatii petrolului care i-au introdus ideea ca poluarea este o conspiratie impotriva sa iar masina electrica e pentru ciudati, in oras eficienta motorului termic este foarte foarte mica etc. [...] Si extragerea petrolului si prelucrarea lui nu polueaza nici pe departe cat polueaza fabricarea la scara larga a bateriilor. Pentru petrol sunt niste sonde de forat, si niste cazane care se incalzesc mai tare asa, adica rafinariile, si reziduuri nu prea raman, tot ce e acolo se foloseste la ceva. Oricum, pentru energia obtinuta, poluarea e foarte mica, spre deosebire de baterii care nu produc nici o energie, de stocat stocheaza putin, si se uzeaza repede, apoi ai nevoie de altele noi, deci alta poluare masiva. |
#650
Posted 20 October 2016 - 12:35
Hansolo, on 20 octombrie 2016 - 09:38, said:
Ce inseamna un citat aiurea, Tesla model 3 nu e intarziat in 2018: https://electrek.co/...stock-crashing/ Iar a aduce in discutie Mercedes e o gluma, dintre firmele germane sunt cu cele mai multe probleme de fiabilitate: http://www.consumerr...-benz/index.htm iar dintre masinile de lux... sunt in coada clasamentului. Si cu toate astea vand aproape un milion de dizaluri pe an. Si culmea, de adus in discutia i-a adus uncoleg. De-al tau. |
#651
Posted 20 October 2016 - 13:28
City of London Corporation announced a ban on the purchase of diesel vehicles for its business fleets.
emil_sv, on 20 octombrie 2016 - 11:33, said:
Apropo de cele pe litiu. Stii ca ceva gen 70-80 % din litiul de pe piata se extrage din China? Stii in ce conditii? Au fost aspru criticati pentru dezastrul ecologic si distrugerea pe scara larga a mediului produse de extractia de litiu. emil_sv, on 20 octombrie 2016 - 11:33, said:
Extragerea petrolului e mai ecologica decat producerea bateriilor. test_driver, on 20 octombrie 2016 - 12:35, said:
Si extragerea petrolului si prelucrarea lui nu polueaza nici pe departe cat polueaza fabricarea la scara larga a bateriilor. Pentru petrol sunt niste sonde de forat, si niste cazane care se incalzesc mai tare asa, adica rafinariile, si reziduuri nu prea raman, tot ce e acolo se foloseste la ceva. Dragilor, voi oferiti dovezi doar pentru existenta unei propagande care face furori din cate se pare. Iaute ce-am gasit, ia spuneti e adevarata imaginea asta ? [ http://c1cleantechnicacom.wpengine.netdna-cdn.com/files/2016/05/lithium_tar_sands_meme.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#652
Posted 20 October 2016 - 13:47
_-AppleS-_, on 20 octombrie 2016 - 13:28, said:
City of London Corporation announced a ban on the purchase of diesel vehicles for its business fleets. Iar acum toti cei care au citit aici nu doar ca au fost complet dezinformati, ci si un pic manipulati. Litiul e foarte foarte RAU, un fel de BAU-BAU . Da, deci nu. Da, si cum este extractia litiului mai poluanta ? http://www.rainfores...oil-drilling-0/ Dragilor, voi oferiti dovezi doar pentru existenta unei propagande care face furori din cate se pare. Iaute ce-am gasit, ia spuneti e adevarata imaginea asta ? Cu un simplu search pe internet vei putea citi despre efectele extragerii litiului si altor materii prime necesare, ce vrei sa iti dau eu mura in gura? Mai am si alte lucruri de facut, daca tu inghiti fara discernamant orice informatie ti se azvarle e treaba ta. Credeam ca putem avea o discutie dar se pare ca nu. Mai mult decat niste ironii puerile nu duci. Cei ce sunt interesati se pot informa nu trebuie sa ma creada pe mine pe cuvant. Pe langa litiu mai e si grafitul care produce niste efecte nefaste cand nu este extras responsabil https://www.bloomber...y-rain-to-china Quote
As more environmentally conscious Americans do their bit to help clear the air by paying up for an eco-friendly Prius or a sporty Tesla, a damaging form of polluted rain is falling in China. The link is graphite, a vital component in batteries used in Tesla’s Model S, Toyota’s plug-in Prius and other electric cars, as well as in electronic gadgets including iPhones. It’s mostly mined and processed in China where graphite pollution has fouled air and water, damaged crops and raised health concerns. Now, in response, Chinese authorities are closing dozens of graphite mines and processors in a bid for cleaner air even as global demand for the commodity is surging. “There’s little question that the Chinese are between a rock and a hard place environmentally,” said Josh Landess, an advanced transportation analyst with Bloomberg New Energy Finance. “There’s an obvious irony that the disruption it’s causing is within the clean vehicle and transportation industry.”nd The graphite outcry is the latest among environmental flashpoints in China that have ranged from lead poisoning to acid spills and “unbearable smog” in big cities. And while the clampdown may help improve the quality of China’s environment, it could also affect as much as a third of worldwide production. More damaging than the graphite rain, the silver dust that falls from carelessly managed mines, is the hydrochloric acid used in China to process raw graphite into a usable form. The acid is highly corrosive and when released untreated as waste water into the environment is harmful to all forms of life. Edited by emil_sv, 20 October 2016 - 13:53. |
#653
Posted 20 October 2016 - 14:14
_-AppleS-_, on 20 octombrie 2016 - 13:28, said:
City of London Corporation announced a ban on the purchase of diesel vehicles for its business fleets. Iar acum toti cei care au citit aici nu doar ca au fost complet dezinformati, ci si un pic manipulati. Litiul e foarte foarte RAU, un fel de BAU-BAU . Da, deci nu. Da, si cum este extractia litiului mai poluanta ? http://www.rainfores...oil-drilling-0/ Dragilor, voi oferiti dovezi doar pentru existenta unei propagande care face furori din cate se pare. Iaute ce-am gasit, ia spuneti e adevarata imaginea asta ? [ http://c1cleantechnicacom.wpengine.netdna-cdn.com/files/2016/05/lithium_tar_sands_meme.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu unu nu prea am vazut cum extrag astia petrolul din mijlocul padurilor tropicale, dar stiu cum o fac pe mare, si din cate stiu eu, exista o platforma de foraj, care polueaza aerul ce-i drept, dar nu ca un vapor, adica alea pe care sunt eu de caram petrol, si in jurul platformei nu e nici picatura de ulei, uneori se intampla accidente, dar foarte foarte rar. Apoi noi il caram cu viteza redusa, ca nu se chinuie nimeni sa ajunga la fix, in aceleasi conditii de poluare cum se care si lithiu si magneziu sau ce mai folosesc aia la baterii, aaa nu, magneziu era prin suplimentele nutritive, da, si treaba merge asa cum merge. La lithiu, extragerea lui, arata exacr ca un accident de platforma, daca nu mai rau, si in mod normal arata asa, iar cand mai deverseaza astia si apele poluate de chimicale si rahaturi deja este un dezastru ecologic, la noi la petrol nu o sa vezi asa ceva, pana la urma si daca e sa se scurga cantitati mari de petrol sunt stranse destul de repede, vezi ce au facut aia in golful mexic cu platforma lui BP, in schimb chimicalele de la pamanturile rare, o data ajunse in apele din zona... probabil ca se pot curata nu stiu, dar nu cred. OK, poate ca la nivel de transport si poluare cu CO2 o polua lithiu mai putin, dar la nivel global, lasa zone in dezastru ecologic total, si in special de la asta vezi orasele din china sub nori de cenusa, nu de la masini cu ardere interna. Dar ce va pasa voua daca mor aia in china de la poluare, nu? Pai ori suntem ecologisti ori nu mai suntem, la noi nici acum nu e poluare si avem doar masini cu ardere interna si vreo 2 baterii la un milion de motoare d-alea bau bau. |
#654
Posted 21 October 2016 - 11:04
#656
Posted 21 October 2016 - 20:24
5.22 benzina vs 5.17 motorina, azi la mine in petrom.
Si cica au inca motorina destula. |
#658
Posted 22 October 2016 - 21:36
_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 15:26, said:
Eh, au disparut ei Nokia saracii, urmeaza Mercedes/VAG si oricine care e destul de batut in cap sa se opuna schimbarii. Tesla va fi bucuroasa sa cumpere aceste companii viitoare falimentare. |
|
#659
Posted 22 October 2016 - 21:55
#661
Posted 23 October 2016 - 08:55
Au actiuni la Tesla.
http://www.automarke...arab-22735.html Edited by cata, 23 October 2016 - 08:57. |
#662
Posted 17 November 2016 - 08:38
iote inca unii, aia de sunt nambaroan la vanzari.... incepe sa devina conspiratie mondiala
http://www.automarke...-vor-74413.html |
#663
Posted 17 November 2016 - 13:25
jericho, on 17 noiembrie 2016 - 08:38, said:
iote inca unii, aia de sunt nambaroan la vanzari.... incepe sa devina conspiratie mondiala http://www.automarke...-vor-74413.html Zici de VW? Aaa, aia au fost number one, acum number two. Este evident ca dieselul o sa coste din ce in ce mai mult pentru a respecta normele de oxizi de azot. Se va renunta la el, insa nu cred ca in urmatorii 10-15 ani. Dupa diesel, vinde randul benzinei, probabil dupa alti 10-15 ani. |
|
#664
Posted 17 November 2016 - 15:55
jericho, on 17 noiembrie 2016 - 08:38, said:
iote inca unii, aia de sunt nambaroan la vanzari.... incepe sa devina conspiratie mondiala http://www.automarke...-vor-74413.html Plus ca in articolul original de la Autocar nenea ala mai mentiona o chestie ,,scapata": “However there are buses, trucks and ships that rely on diesel so we are conducting our research and we will continue to look at how to minimise the costs, so even if they go up they can be capped somehow.” We are continuing developing to get more efficiency and more environmentally friendly diesel cars, so I do not think that diesel will die,” he said. Edited by Hansolo, 17 November 2016 - 15:56. |
#666
Posted 26 November 2016 - 13:49
On Topic: Mi-a disparut dieselul!
LE: L-am gasit, il luase fie-mea ca avea treaba... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users