Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#631
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postmarr, on 11 octombrie 2016 - 08:34, said:

Mai, daca dieselul este pe cale de disparitie, inseamna ca cei de la Mercedes sunt de-a dreptul tampiti !
Tocmai ce au investit 3 Miliarde ( 3.000.000.000 ) $ / 2.6 Miliarde Euro in dezvoltarea unei noi generatii de motoare diesel.
O fi doar "bad timing"?
Eh, au disparut ei Nokia saracii, urmeaza Mercedes/VAG si oricine care e destul de batut in cap sa se opuna schimbarii. Tesla va fi bucuroasa sa cumpere aceste companii viitoare falimentare.

Edited by _-AppleS-_, 11 October 2016 - 15:31.


#632
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Post_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 15:26, said:

Eh, au disparut ei Nokia saracii, urmeaza Mercedes/VAG si oricine care e destul de batut in cap sa se opuna schimbarii. Tesla va fi bucuroasa sa cumpere aceste companii viitoare falimentare.
Firmele auto germane sunt pragmatice asa ca nu se opun progresului.Te asigur ca si peste 20 de ani, daca nu vine apocalipsa peste noi, VAG,BMW si Mercedes vor fi la nivelul de acum.Aceste firme sunt prea mari si au destui oameni foarte bine pregatiti profesional pentru ca sa fie capabile sa intre cu succes in epoca motorizarilor non-poluante.Cu siguranta ca toate firmele mari auto vor conlucra impreuna pentru a depasi mai usor din punct de vedere financiar si tehnologic aceasta renuntare la motoarele conventionale.

#633
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Cu ce sa le cumpere saracii de la Tesla, cand ei au cerut cheta de 1000 dolari de la cumparatori in avans, ca sa aiba cu ce fabrica modelul S ?😂😂😂😂😂

Edited by Torquemada-666, 11 October 2016 - 17:59.


#634
varanhia

varanhia

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,192
  • Înscris: 20.09.2015

View Post_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 15:26, said:

Eh, au disparut ei Nokia saracii, urmeaza Mercedes/VAG si oricine care e destul de batut in cap sa se opuna schimbarii. Tesla va fi bucuroasa sa cumpere aceste companii viitoare falimentare.
La depanusat cu tine. Nokia e încă verde.

#635
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Post_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 15:26, said:

Eh, au disparut ei Nokia saracii, urmeaza Mercedes/VAG si oricine care e destul de batut in cap sa se opuna schimbarii. Tesla va fi bucuroasa sa cumpere aceste companii viitoare falimentare.

A disparut Nokia? In 2014 a avut peste 4 miliarde profit, in 2015 a avut peste 2,5 miliarde. Tesla n-a incheiat pana acum vreun an pe profit (cel putin in ultimii 4-5 ani), numai anul trecut avand pierderi de aproape un miliard. Cred ca tu traiesti intr-un univers paralel...

#636
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Eu din comunicatul ala al lui Ghosn inteleg exact ceea ce zicea si la inceputul taraseniei astea: vor renunta la dizelurile mici de pe troscolete, concentrandu-se pe alea lux, de 2,4+ litri de pe segmentul superior. Cine va dori masina mica va avea de ales intre benzinar turboalimentat in 4 cilindri pana in 1,4 sau electric. Dizelurile mici nu mai sunt eficiente.

EDIT: aparent am postat din greseala in alt topic. Ma rog, si asta e cam despre acelasi lucru.

Edited by End-L-user, 19 October 2016 - 14:27.


#637
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Post_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 15:26, said:

Eh, au disparut ei Nokia saracii, urmeaza Mercedes/VAG si oricine care e destul de batut in cap sa se opuna schimbarii. Tesla va fi bucuroasa sa cumpere aceste companii viitoare falimentare.

Omule esti pe alta planeta. Tu chiar crezi ca MB sau VAG nu sunt in stare sa faca masini electrice? Urmeaza sa apara, deja toti lucreaza la asta. Si cand vor aparea, Tesla va fi in pericol parerea mea, pentru ca nu au knowhow-ul si infrastructura pe care o au firmele consacrate. Au prins un moment bun si au fost primii pe piata, chiar discutam cu un amic care a tot cumparat actiuni la Tesla, si eu i-am zis ca la pretul de acum al actiunilor Tesla e dramatic supraevaluata, si ca eu cred ca in maxim 5 ani vor avea o competitie acerba. Deja Porsche si Audi au in plan masini full electrice, la fel si JLR si BMW. Porsche deja a anuntat ca urmeaza o serie de masini electrice pe baza platformei Mission E. Daca nici Porsche nu stie sa faca masini atunci nimeni nu stie. Cand Panamera full electric va concura abominatia de Model S cred ca cei mai multi se vor orienta catre Porsche. Tesla are deficiente majore la design, toate sunt super banale, de fugit fug, dar sunt convins ca Porsche va lansa o masina superioara dinamic si mai luxoasa. In plus Porsche are si prestigiul marcii in spate plus EXTREM de multi bani de investit in R&D. Nu cred ca Tesla va disparea de pe piata, dar cred ca va avea loc o corectie a pretului actiunilor si volumul de masini la care viseaza ei nu va fi atins. Mai degraba invers, si la un moment dat o companie majora ramasa in urma va achizitiona Tesla, probabil ceva american gen GM sau Ford.

Edited by emil_sv, 19 October 2016 - 18:45.


#638
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Nene, daca mai asteapta 5 ani pot sa-si puna cruce. 400000 de precomenzi pentru model 3 iti spune ceva (cea mai mare cifra din istorie) ? Se pare ca unii uita repede iar altii se fac ca nu vad. Porsche s-au trezit probabil, altii dorm adanc si s-ar putea sa nu se mai trezeasca . MB a investit in Diesel 3 miliarde coco, astia cred ca traiesc pe luna si nu receptioneaza noile schimbari de paradigma, ei inca lucreaza la diesel, daca erau tari germanii scoteau ceva electric si ii furau lui Tesla din precomenzi, dar ei inca lucreaza la dieselPosted Image .

#639
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003
Mercedes probabil ca  vinde 1 milion de unitati dizal pe an. Deocamdata sta mai bine.

Edited by oaspetele, 19 October 2016 - 20:11.


#640
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Post_-AppleS-_, on 19 octombrie 2016 - 20:04, said:

Nene, daca mai asteapta 5 ani pot sa-si puna cruce. 400000 de precomenzi pentru model 3 iti spune ceva (cea mai mare cifra din istorie) ? Se pare ca unii uita repede iar altii se fac ca nu vad. Porsche s-au trezit probabil, altii dorm adanc si s-ar putea sa nu se mai trezeasca . MB a investit in Diesel 3 miliarde coco, astia cred ca traiesc pe luna si nu receptioneaza noile schimbari de paradigma, ei inca lucreaza la diesel, daca erau tari germanii scoteau ceva electric si ii furau lui Tesla din precomenzi, dar ei inca lucreaza la dieselPosted Image .


http://forum.softped...2#entry20031318

Nu sunt in stare sa produca in 2017, asa cum se giboneau cu pumnii in piept. Acuma 2018, maine cat???

#641
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Post_-AppleS-_, on 19 octombrie 2016 - 20:04, said:

Nene, daca mai asteapta 5 ani pot sa-si puna cruce. 400000 de precomenzi pentru model 3 iti spune ceva (cea mai mare cifra din istorie) ? Se pare ca unii uita repede iar altii se fac ca nu vad. Porsche s-au trezit probabil, altii dorm adanc si s-ar putea sa nu se mai trezeasca . MB a investit in Diesel 3 miliarde coco, astia cred ca traiesc pe luna si nu receptioneaza noile schimbari de paradigma, ei inca lucreaza la diesel, daca erau tari germanii scoteau ceva electric si ii furau lui Tesla din precomenzi, dar ei inca lucreaza la dieselPosted Image .


Iar vorbesti prostii, 400.000 de precomenzi inseamna mai nimic la volumul de masini global. Iar in ceea ce priveste capacitatea Tesla de a le livra iata : http://www.roadandtr...ayed-elon-musk/

Pt ca asta inseamna sa fii o firma mica fata de gigantii auto.

Quote

Elon Musk Already Says the Tesla Model 3 Will Be Delayed

http://www.zdnet.com...ip-in-mid-2018/

Quote

Tesla says new Model 3 pre-orders will ship in mid-2018

VAG, MB etc vor avea un concurent in MAXIM 5 ani, probabil 2-3 la ritmul in care se misca. Iar Tesla in momentul de fata nu are capacitatea sa livreze aceste masini, ei au o capacitate maxima teoretica de 500 mii de masini anual. Ca sa intelegi de ce asta e o picatura intr-un ocean, volumul anual global de masini produse este de 60 milioane! 500.000 sub 1%. Super cota de piata Posted Image Iar cand vor avea concurenta serioasa asteapta-te ca segmentul lor sa fie impartit si cu gigantii auto. Sigur ca va creste segmentul electric dar oare se va traduce asta in vanzari pentru Tesla daca mai intra pe piata 4-5 competitori?
Motivul pentru care MB investe miliarde in diesel nu este ca sunt prosti ei de fel sau pe alta planeta ci ca stiu ce vor consumatorii si nu toata lumea impartaseste acelasi entuziasm pt masinile electrice si cu atat putin entuziasmul pt o companie noua pe piata cu infrastructura precara de service, si fara o istorie de fiabilitate samd. Stii ca unii din noi mai sunt si ancorati in realitate si cand scoatem din buzunar zeci de mii de euro, munciti din greu, pentru o masina noua avem cateva pretentii minime, de pila sa nu stam cate 30minute -1 ora  sa alimentam daca e cazul, sa putem face drumuri linistiti fara sa stam cu morcovul ca nu avem de unde alimenta, ca masina e fiabila, ca are pret la revanzare si multe altele. Eu unul intre a cumpara o masina electrica de la Tesla si una de la Porsche/MB/Toyota samd as alege cu siguranta sa cumpar de la firmele consacrate pentru simplul fapt ca am incredere mai mare in MB/Porsche/Toyota etc. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca infrastructura de reincarcare e foarte departe ceea ce ar trebui sa fie ca sa ramana Tesla singurul producator auto de pe planeta in 5 ani cum ai tu senzatia. Motorul cu combustie interna are viitor. Electricitatea va fi o alta alternativa cum e astazi GPL. Dar in fine cum ziceam tu traiesti pe planeta ta, unde e cald si bine si totul electric. Posted Image

Edited by emil_sv, 19 October 2016 - 23:07.


#642
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Si intre timp unii mai fac si alte lucruri interesante:

http://www.roadandtr...2-into-ethanol/

Quote


Scientists Accidentally Discover Way to Turn Car Emissions Into Alcohol
The process is cheap, efficient, and scalable, meaning it could soon be used to remove large amounts of CO2 from the atmosphere.

Scientists at the Oak Ridge National Laboratory in Tennessee have discovered a chemical reaction to turn CO2 into ethanol, potentially creating a new technology to help avert climate change. Their findings were published in the journal ChemistrySelect.


Daca aceasta descoperire se poate aplica si intr-o forma compacta la masini, ar putea revolutiona segmentul, si masinile ECO vor fi cele care functioneaza pe combustie interna. Sa produci baterii este extrem de daunator pentru mediu, de ce fanii masinilor electrice nu iau niciodata la socoteala asta?

Edited by emil_sv, 20 October 2016 - 00:18.


#643
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
"Eu unul intre a cumpara o masina electrica de la Tesla si una de la Porsche/MB/Toyota samd as alege cu siguranta sa cumpar de la firmele consacrate pentru simplul fapt ca am incredere mai mare in MB/Porsche/Toyota etc."

Foarte corecta afirmatia. Concurenta va lovi puternic in Tesla. Gasisem un articol foarte recent pe tema aceasta, dar a fost sters de moderator.

In ce priveste fanii electricelor, nu sunt niste persoane prietenoase cu mediul, chiar toti.
Desi ar fi trebuit sa aiba o atitudine eco toata lumea care striga sus tesla.
Dar de vreme ce sustii tesla si restul electricelor sunt 0(total invers de fapt), e clar ca nu esti deloc eco.
Poate unora le place ideea de "erou" a lui musk, de parvenit, dar nu cad ca transforma soferii in cobai.

Nu dispare o industrie auto de n miliarde ce include motoarele diesel, pentru ca unii pe un forum doresc asta.
Bine ca in UE ne conduc unii cu cap. Daca nu ne convine UE, ce ziceti ecologistilor? Iesim din ea?

Edited by Torquemada-666, 20 October 2016 - 08:21.


#644
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Ce inseamna un citat aiurea, Tesla model 3 nu e intarziat in 2018: https://electrek.co/...stock-crashing/
Iar a aduce in discutie Mercedes e o gluma, dintre firmele germane sunt cu cele mai multe probleme de fiabilitate: http://www.consumerr...-benz/index.htm iar dintre masinile de lux... sunt in coada clasamentului.

Edited by Hansolo, 20 October 2016 - 09:38.


#645
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 20 octombrie 2016 - 09:38, said:

Ce inseamna un citat aiurea, Tesla model 3 nu e intarziat in 2018: https://electrek.co/...stock-crashing/

LOL. Dar tu ai citit si inteles linkul lui emil_sv? Pentru ca ce scrie acolo este absolut corect si nu are nicio legatura cu CNBC.
In linkul lui Emil scrie ca precomenzile pentru Model 3 initiate ACUM nu vor putea fi onorate mai devreme de mijlocul lui 2018. Cele aproape 400.000 comandate deja vor fi onorate pana la sf lui 2017... deocamdata. Unde e greseala din articol?

Edited by valitudor, 20 October 2016 - 10:11.


#646
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postemil_sv, on 20 octombrie 2016 - 00:17, said:

Sa produci baterii este extrem de daunator pentru mediu, de ce fanii masinilor electrice nu iau niciodata la socoteala asta?
Pentru ca voi nu puneti la socoteala poluarea generata de extractia, transportul, rafinarea produselor petroliere si consumabilelor suplimentare ale motorului termic (ulei (care va trebui si deversat undeva), filtre etc), eficienta mult mai scazuta a motorului termic, faptul ca fumul NOx este produs foarte aproape de plamanii unui om obisnuit care se plimba prin oras, faptul ca majoritatea masinilor termice sunt fentate la noxe ori de producator direct (pana acum normele nu au prevazut testare in conditii reale de exploatare) ori de cumparator care oricum nu-i pasa sau e atehnic si habar nu are ca filtrele sunt defecte sau trebuie schimbate sau le da direct jos pentru ca sunt scumpe si iau din puterea si eficienta si asa scazute ale motorului termic pe langa manipularea generata de magnatii petrolului care i-au introdus ideea ca poluarea este o conspiratie impotriva sa iar masina electrica e pentru ciudati, in oras eficienta motorului termic este foarte foarte mica etc.

Tehnologii de baterii mai ieftine si mai ecologice sunt in cercetare, alternative exista o gramada. lithium-sulfur (cea mai apropiata de intrare in productie) , Sodium-ion batteries (francezii deja o cerceteaza atent), Graphene Battery (spaniolii si chinezii o cerceteaza atent).

Edited by _-AppleS-_, 20 October 2016 - 10:37.


#647
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Post_-AppleS-_, on 20 octombrie 2016 - 10:18, said:

Pentru ca voi nu puneti la socoteala poluarea generata de extractia, transportul, rafinarea produselor petroliere si consumabilelor suplimentare ale motorului termic (ulei (care va trebui si deversat undeva), filtre etc), eficienta mult mai scazuta a motorului termic, faptul ca fumul NOx este produs foarte aproape de plamanii unui om obisnuit care se plimba prin oras, faptul ca majoritatea masinilor termice sunt fentate la noxe ori de producator direct (pana acum normele nu au prevazut testare in conditii reale de exploatare) ori de cumparator care oricum nu-i pasa sau e atehnic si habar nu are ca filtrele sunt defecte sau trebuie schimbate sau le da direct jos pentru ca sunt scumpe si iau din puterea si eficienta si asa scazute ale motorului termic pe langa manipularea generata de magnatii petrolului care i-au introdus ideea ca poluarea este o conspiratie impotriva sa iar masina electrica e pentru ciudati, in oras eficienta motorului termic este foarte foarte mica etc.

Tehnologii de baterii mai ieftine si mai ecologice sunt in cercetare, alternative exista o gramada. lithium-sulfur (cea mai apropiata de intrare in productie) , Sodium-ion batteries (francezii deja o cerceteaza atent), Graphene Battery (spaniolii si chinezii o cerceteaza atent).

Se tot cerceteaza dar nimic nu a revolutionat tehnologia bateriilor inca. Apropo de cele pe litiu. Stii ca ceva gen 70-80 % din litiul de pe piata se extrage din China? Stii in ce conditii? Au fost aspru criticati pentru dezastrul ecologic si distrugerea pe scara larga a mediului produse de extractia de litiu. China nu respecta nici un standard de poluare. Isi vand unii altora aer comprimat la tub... Asta e China.

Extragerea petrolului e mai ecologica decat producerea bateriilor. In plus de asta de petrol nu scapi. Plasticul, asfaltul si multe altele folosesc produse ale rafinarii petrolului. Cu producerea bateriilor pe scara larga doar mai adaugi inca un proces poluant. In plus nici energia electrica nu vine din eter. Energia verde are limite, multa energie electrica se produce in centrale nucleare, centrale pe carbuni (deosebit de poluante) samd.

Nu intotdeauna tot ce e nou e si automat mai bun, nu zic sa fim automat sceptici dar putem privi critic.

Ce parere ai de articolul postat de mine mai sus cu conversia CO2 in etanol?

Edited by emil_sv, 20 October 2016 - 11:40.


#648
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005

View Post_-AppleS-_, on 20 octombrie 2016 - 10:18, said:

Pentru ca voi nu puneti la socoteala poluarea generata de extractia, transportul, rafinarea produselor petroliere si consumabilelor suplimentare ale motorului termic ......

Pai si bateriile sun realizate din materiale crescute-n pom ?
Nu si acolo ai procese de extractie, rafinare, transport ....
O masina electrica nu are consumabile ?

PS: Poluarea produsa de autovehiculele dotate cu motoare conventionale reprezinta o mica fractiune din poluarea globala - chiar din cea produsa de arderea combustibililor fosili.
Raportata la poluarea generata de centrale termo-electrice, vapoare, industrie e insignifianta.
DAR este mult mai facil de taxat !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate