Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#28423
Posted 19 January 2022 - 13:51
zippo123, on 19 ianuarie 2022 - 13:33, said: Chiar mai conteaza cat consuma dieselul in ziua de azi(daca tot dispare)? apropo, motor 2.0, Viena - Bucuresti cu un plin de 60l (100km autonomie in Bucuresti - extra 3 ore stat pe loc pe langa Budapesta si 1 ora si ceva in vama). Acest topic a fost lansat in 2016, iar dupa 6 ani inca se dezbate subiectul... inca aflat la categoria "Auto News". Cred ca pentru toata lumea este clar faptul ca dieselul va disparea (la fel cum si benzina), dar vom mai avea multi km de facut de azi inainte cu motoarele astea. si ce mare minune. sigur nu ai stat 4 ore cu motorul pornit |
#28424
Posted 19 January 2022 - 14:04
tatimeu, on 19 ianuarie 2022 - 13:51, said:
si ce mare minune. sigur nu ai stat 4 ore cu motorul pornit Pai tocmai ca da . Tu cum stai blocat pe autostrada vara? ma indoiesc ca cineva opreste motorul si dechide geamul Apropo...am diesel, poate nu ai inteles ce am vrut sa sa spun , eram ironic cu fraza asta "Chiar mai conteaza cat consuma dieselul in ziua de azi(daca tot dispare)?" Edited by zippo123, 19 January 2022 - 14:05. |
#28425
Posted 19 January 2022 - 15:48
djl, on 18 ianuarie 2022 - 22:38, said:
E mentalitate veche asta cu consmul, de când chiar exista diferenţă sesizabilă de consum la turisme ("maşini mici"). La gipane poate e ceva difrenţă încă. Legat de consum diferentele exista si vor exista, mereu mari daca ne raportam la oras sau viteze mari si mai mici in intervalul 60-100 km/h dar exista. Momentan este greu sa iei si o masina full hibrida si sa scoti consumuri mai mici decat la un diesel. |
#28426
Posted 19 January 2022 - 16:12
#28427
Posted 19 January 2022 - 21:05
adrian_r5, on 19 ianuarie 2022 - 13:39, said:
Simpla curiozitate tehnica - ce masina ... ce motor ? Uite cât am făcut cu un plin, Audi A4, 2.0 TDI, 140 cai : https://www.google.r...3.9906031?hl=ro Vreo 13 ore cu 3 pauze de cafea și pișu... |
#28428
Posted 20 January 2022 - 09:39
zippo123, on 19 ianuarie 2022 - 14:04, said:
Pai tocmai ca da . Tu cum stai blocat pe autostrada vara? ma indoiesc ca cineva opreste motorul si dechide geamul Apropo...am diesel, poate nu ai inteles ce am vrut sa sa spun , eram ironic cu fraza asta "Chiar mai conteaza cat consuma dieselul in ziua de azi(daca tot dispare)?" am mai tot pus poza respectiva e un consum realizat pe DN+Autostrada (cat e la noi) cat crezi ca era pana la Viena doar pe autostrada? Attached FilesEdited by tatimeu, 20 January 2022 - 09:43. |
#28429
Posted 20 January 2022 - 10:14
#28430
Posted 20 January 2022 - 10:26
zippo123, on 19 ianuarie 2022 - 13:33, said:
Viena - Bucuresti cu un plin de 60l zippo123, on 19 ianuarie 2022 - 16:12, said:
passat b8 2.0 TDI 150 CP, _R_A_D_U, on 19 ianuarie 2022 - 21:05, said:
Audi A4, 2.0 TDI, 140 cai : https://www.google.r...3.9906031?hl=ro Edited by adrian_r5, 20 January 2022 - 10:40. |
#28431
Posted 20 January 2022 - 10:37
adrian_r5, on 20 ianuarie 2022 - 10:26, said:
Nu ma pot lauda cu asemenea performante ... cel mai mult am mers "cu un plin" Timisoara - Mamaia - Tulcea cu Skoda Superb mk1 1.9 TDI 130 cp. Consumul mediu a fost de 4.8(nu 5.7 "sau pe acolo" ), luand in calcul acele zone in care se mergea cu 1km/h (Budapesta+Vama). Cel mai mic consum pe drum national(pe o distanta de 144 km) a fost de 3.8 - in modul eco, noaptea fara trafic. Ce sa fac daca am "tractor" .... dar cum ziceam mai sus, ce conteaza aceste consumuri, daca tot dispare dieselul . masina face 7 ani anul asta. Sa o schimb? nope... va mai sta la mine cel putin 5 ani. Preturile sunt razna acum la masini. |
#28432
Posted 20 January 2022 - 11:06
pai cred ca nu e cazul sa mai comentezi
cu o benzinara turbata cam tot acelasi consum il scoti ca si tine pe ruta Viena-Bucuresti, cu un plus de 0,5l/100km evident la un mers in limite legale ceea ce se traduce intr-o viteza medie in jurul valorii de 110 km/h. deci cu exemplu tau te-ai bagat ca musca in lapte. conteaza cat consuma dieselul in ziua de astazi daca compari consumuri medii realizate pe intervale lungi de km unde ai in proportie de 50% urban sau mai bine. de la 4,5-4,8 consum mediu un 50-60% in plus sau mai mult eu zic ca conteaza. |
|
#28433
Posted 20 January 2022 - 11:13
tatimeu, on 20 ianuarie 2022 - 11:06, said:
pai cred ca nu e cazul sa mai comentezi cu o benzinara turbata cam tot acelasi consum il scoti ca si tine pe ruta Viena-Bucuresti, cu un plus de 0,5l/100km evident la un mers in limite legale ceea ce se traduce intr-o viteza medie in jurul valorii de 110 km/h. deci cu exemplu tau te-ai bagat ca musca in lapte. conteaza cat consuma dieselul in ziua de astazi daca compari consumuri medii realizate pe intervale lungi de km unde ai in proportie de 50% urban sau mai bine. de la 4,5-4,8 consum mediu un 50-60% in plus sau mai mult eu zic ca conteaza. benzinara ta "turbata" este A4? care e cel mai lung drum facut de tine cu un plin? vad ca esti bun la jigniri |
#28434
Posted 20 January 2022 - 11:31
#28435
Posted 20 January 2022 - 12:39
Benzinare turbo consuma putin daca mergi incet, altfel ia doar sensibil mai putin ca un aspirat benzinar putere similara, si niciodata in veci pururi nu se va aproapia la consum la general de un dizal turbo, mase/puteri similare.
Noi astia (eu nu defapt ca nu mai am polizor turbo) mai tot timpul vrem sa demonstram ca se poate, hai sa nu ne mai mintim, ajungem sa si credem in minciunile noastre. Am mera si eu sub 5% la drum lung cu polizor turbo, plictiseala curata, mers incet si eforturi mari sa pot obtine o medie de viteza decenta. Se poate doar ca sa demonstrezi ca se poate, nu e ceva normal general valabil cum e la dizal, asa e dizalu, consuma putin xa asa consuma el! La general bagi mai tare/adanc mana in buzunar pt benzina turbo, e un adevar absolut si greu de digerat pt unii. Platim mai mult pt toate xepe ce se intampla acum. Am avut (am) si dizal turbo, si polizor benzina turbo. Cand am trecut de la polizor turbo la dizal turbo, asa tare m-am invatat sa fiu.finut cu acceleratia incat am scos 4,2% urban la dizal!! In Arad...inainte de a conduce mult polizor turbo, la dizal turbo aveam media de oras (strict oras ! ) ~5,7-5,8% si extraurban normal/fara demonstratii/fara stres sub 5% , pt ca asa consuma dizalu pe national/europene pe la noi! La polizor turbo am reusit sub 5% doar demonstrativ! Cu vointa mare! Deloc legat de realitatea generala! |
#28436
Posted 20 January 2022 - 12:42
Ei, si acum, dupa numerele astea, puneti deasupra 16Kwh/100Km , care e consumul mediu al unei electrice si veti intelege de ce ICE-ul are zilele numarate
|
#28437
Posted 20 January 2022 - 13:15
#28438
Posted 20 January 2022 - 13:26
ro_explorer, on 20 ianuarie 2022 - 12:42, said:
Ei, si acum, dupa numerele astea, puneti deasupra 16Kwh/100Km , care e consumul mediu al unei electrice si veti intelege de ce ICE-ul are zilele numarate Vreau/vrem sa mergem (mai) curat, dar cu ce costuri? Dupa trend, tot mai mari Edited by Octavian___, 20 January 2022 - 13:26. |
#28439
Posted 20 January 2022 - 13:34
#28440
Posted 20 January 2022 - 13:59
In Romania inca se merge cu caruta trasa de cai, acolo o sa mai fie diesel si peste 50 de ani intr-o forma sau alta. Topicul nu se refera la Romania, nici mesajul din prima pagina nu face referire strict la Romania ci mai degraba la ceea ce numim generic "Vest".
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users