Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Monociclu electric, hoverboard, skateboard electric, trotineta electrica, bicicleta electrica etc.
Last Updated: Apr 30 2021 09:44, Started by
_-_
, Aug 12 2016 15:18
·
0
#37
Posted 20 August 2016 - 08:37
in primul video de mai sus, mai sunt si unii cam grei de cap, cum sa-l impingi pe ala care abia isi tine echilibrul? de parca l-ar impinge pe skateboard
|
#38
Posted 20 August 2016 - 09:18
hooverboard-ul este mult mai complicat de manevrat in opinia mea....
recunosc, nu m-am suit pe asa ceva insa mult mai manevrabil mi se pare monociclul |
#39
Posted 20 August 2016 - 13:05
Da, din anumite puncte de vedere este mai manevrabil.
Cam cum vad eu lucrurile in linii mari: - Pe trotineta electrica se urca cel mai usor, urmata de Segway si Hoverboard. Cel mai greu se urca pe monociclu. - De coborat, se "coboara" cel mai usor de pe monociclu, de obicei, cand nu vrei. De pe trotienta sau monociclu, de obicei, risti sa cazi spre lateral, de pe Hoverboard sau skateboard electric risti sa cazi in fata, dar mai ales pe spate, de pe Segway risti sa cazi in orice directie si chiar sa vina Segway-ul peste tine (dar riscul de cadere si de accidentare pare mai mic dupa ce te deprinzi cu operarea lui). - Segway-ul, skateboardul electric si hoverboard-ul iti permit sa stai pe loc fara sa cobori, monociclul electric si trotineta electrica nu. - Cu un Segway sau Hoverboard te poti roti pe loc, cu monociclul, skateboardul si trotineta nu. - Cu un Segway, Hoverboard sau skateboard poti merge cu spatele usor, cu monociclul electric este ceva mai dificil, cu trotineta electrica ar fi cam imposibil. - Cu un monociclu electric si cu un Segway se pot lua virajele mai usor, mai strans, cu un Hoverboard sau skateboard electric ai nevoie de un spatiu mai larg (eu nu am incercat, am tras concluzia pe baza celor observate prin parcuri), cu trotineta electrica se vireaza cel mai greu. - Intoarcerea (fara sa cobori) intr-un spatiu limitat este cea mai usoara cu Hoverboardul si cea mai grea cu trotineta. Restul ar fi undeva pe la mijloc. - Cand ai de-a face cu obstacole pe care nu le poti traversa decat "per pedes" cea mai comoda este trotineta, urmata de skateboard, apoi de monociclu, apoi de Hoverboard, apoi de Segway. - Pe teren accidentat se descurca cel mai bine monociclul, apoi trotineta electrica, daca are roti mari, cauciucuri late, umplute cu aer si suspensii, apoi Segway-ul cu roti mari, apoi Hoverboard-ul daca are diametrul rotilor mare, apoi skateboardul. - La viteze mari cea mai usor de controlat este trotineta, urmata de monociclu, dupa care vin restul. - La facut slalom cel mai placut/ distractiv/ comod mi se pare monociclul. In rest nu prea am vazut slalom cu alte dispozitive din categoriile de mai sus. - La schimbarea rapida a vitezei (accelerare brusca, franare brusca) cea mai stabila cred ca ar fi trotineta urmata de monociclu. De pe Segway sau Hoverboard aparent este mai usot de cazut in astfel de situatii. Cei care circula pe Hoverboard am observat ca evita pornirile bruste, opririle bruste si virajele bruste cand au viteza mai mare. Edited by _-_, 20 August 2016 - 13:10. |
#40
Posted 20 August 2016 - 20:59
Am facut experimentul de a iesi cu monociclul dupa ce am umflat cauciucul la 4 ATM (adica putin peste 4 bari sau aprox. 60 PSI). Pe cauciuc scrie sa fie umflat la "240-310 KPa (35-45 P.S.I.)".
Majoritatea utilizatorilor prefera aparent presiunea de 3 bar (44 PSI) conform acestui sondaj: http://forum.electri...-you-ride-with/ Ei bine, la presiunea de 4 Atm cauciucul este "beton", dar ma gandisem ca la greutatea mea o sa fie OK. Totusi m-a cam zdruncinat orice denivelare de pe drum si mi-am pastrat uneori ceva mai greu echilibrul, ba chiar m-am "impiedicat" de o banala crapatura din asfalt si a trebuit sa sar de pe monociclu. Partea buna este ca manevrabilitatea a crescut in mod simtitor pe un drum asfaltat recent si am reusit chiar sa efectuez cu viteza mica intoarceri la 360 grade doar prin simple rasuciri ale trunchiului intr-un spatiu foarte mic (cred ca sub 1m). Deocamdata nu voi reduce presiunea, deoarece oricum se lasa singur (pana acum, la 1-2 saptamani se cerea umflat). Presiunea ideala in cazul meu (avand in jur de 83 Kg) si al drumurilor de pe la noi, tinand cont si de manevrabilitate, cred ca ar fi undeva pe la 3 ATM, deci aprox. 45 PSI (acesta reprezentand valoarea maxima recomandata) sau putin peste aceasta valoare. Cand invatam sa merg pe monociclu il umflasem pe la cca. 2 ATM (deci cam 30 PSI), dar cauciculul se lasa destul de mult sub mine parand turtit sau prea dezumflat. LE: Am uitat sa spun ca autonomia pe baterie a crescut la peste 13 Km cu roata umflata la 4 ATM. Edited by _-_, 20 August 2016 - 22:36. |
#41
Posted 22 August 2016 - 08:28
Am mai luat o cazatura, deoarece incercand sa evit un grup de pietoni care ocupau intreaga alee am atins cu "pedala" monociclului o bordura (s-a apucat individul de la margine sa gesticuleze exact cand incercam sa-l ocolesc)... Si asta dupa ce imi ziceam ca nu prea mai sunt posibile alt gen de surprize. LOL
Pedala (ori sandaua mea, nu mai stiu exact care) a atins bordura, iar monociclul s-a rasucit brusc si s-a busit de bordura inclusiv cu partea din fata, ceea ce a produs separarea usoara a celor doua corpuri din plastic care se imbina sub maner. Nu am mai reusit sa le fac sa se imbine perfect, asa ca dupa ce am ajuns acasa am pus cateva straturi de scotch ca sa ramana cat de cat mai apropiate intre ele. In rest funtioneaza ok, iar eu am mai adaugat cateva julituri in podurile palmelor (nu am purtat niciodata echipament de protectie). In alta ordine de idei ce parere aveti despre "jucaria" asta: Airwheel S6? Pun link-uri catre desrierea produsului si video? Seamana cu popularul Segway miniPRO de la Ninebot care este un fel de Segway ce se manvereaza cu genunchii, doar ca spre diferenta de acesta genunchii muta o sa ca de bicicleta pe care poti sa te si asezi (saua practic joaca rolul unui joystick). Review-uri nu prea exista. Am gasit aceasta discutie despre el pe un forum: http://forum.electri...pen-box/?page=1 Arata un pic cam ciudat in videoclipurile de pe YouTube indivizii care il "calaresc" in pozitie sezand, dar ma gandesc ca este mai practic: poti sa alternezi manevrarea lui din picioare cu manevrarea lui din pozitie sezand, sa te asezi in sa cand trebuie sa astepti sau daca vrei sa filmezi ceva in timp ce "mergi", pare mai stabil in situatia in care intalnesti denivelari sau obstacole in drum etc. Desigur ca nu poate oferi manevrabilitatea si satisfactia pe care o ofera un monociclu si chiar un hoverboard, dar mi se pare din anumite puncte de vedere tentant. Puteti urmari si acest videoclip de pe la minutul 0:37 (pun videoclipul direct pe forum, deoarece are o relevanta mai mare pentru acest topic): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/atUg-lRfoTo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 22 August 2016 - 08:50
colegu, daca vrei sa faci ce cred eu, nu nu, nu e bun de nimic, e urat, e nasol, e greu de mers pe el.
stii la ce ma refer |
#43
Posted 22 August 2016 - 09:22
Hmm... Nu sunt prea sigur, sincer.
Airwheel S6 este un vehicul electric conceput mai curand pentru "lenesi". Pentru cine vrea sa faca sport nu pare de prea mare "ajutor". De exemplu, nu poti sa faci ce fac astia: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pnEAPAxwBtM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe mine ma atrage pentru ca pare sa se manevreze la fel ca Ninebot Mini Pro care este prea scump pentru bugetul meu... Amandoua sunt, de fapt, Segway-uri, dar care nu iti mai tin mainile ocupate, deoarece se manevreaza prin actionarea "joystick-ului" cu genunchii care "raspund" pratic la inclinari ale corpului, similar experientei de la schi sau a uneia din modalitatile prin care manevrezi un monociclu. Dar ma tenteaza, in primul rand, deoarece are unele diferente mari fata monociclu, deci ar fi ceva "nou". Un Hoverboard mai putin m-ar tenta, deoarece este cam aceeasi chestie ca si monociclul, doar ca la Hoverboard ai doua roti mici, pentru o stabilitate mai buna, dar care sunt nepractice pe drumuri proaste. Airwheel S6 are rotile un pic mai mari decat un hoverboard obisnuit (totusi, exista si hoverboarduri cu roti mai mari, ba chiar care se umfla). |
#44
Posted 22 August 2016 - 09:34
#45
Posted 22 August 2016 - 09:42
trotineta aia este perfecta ....oare de unde se poate cumpara cea din videoul facut de moldoveni.
54km pe ora este imens de mult, insa sunt convins ca nu m-as da cu viteza asta decat daca as cunoste perfect drumul ce urmeaza sa il strabat. Pe de alta parte, aseara in parcul titan am vazut pentru pirima data o fata cu un monociclu electric similar cu al colegului. din pacate nu prea se tinea pe el si nu era ceva ce atragea privirea. |
#46
Posted 22 August 2016 - 09:45
|
#47
Posted 22 August 2016 - 09:46
Eu am un E-twow Master. Il folosesc pt naveta serviciu-acasa (~15km dus intors), merg doar pe trotoare/piste de bicilete.
Referitor la problema cu rotile pline, consider ca compenseaza destul suspensiile fata spate iar faptul ca nu stai sa tot umfli rotiile este un plus. Viteza maxima cu mine (1,86 ; 115 kg) este de ~25 km/h iar autonomia intre 22 -26 Km in functie de temperatura exteriaoara (daca este <20 grade autonomia scade). Ce imi place la el: Daca sti sa mergi pe bicicleta sti sa mergi si pe trotineta, nu mi-a trebuit antrenament. Este usor si nu ocupa loc in casa. Poti oricand sa il pliezi si sa te urci in metrou/ autobuz. cand ramai fara baterie, poti sa mergi ca pe o trotineta normala. Este mai greu deoarece motorul infraneaza, dar nu imposibil. are si frana de picior pe roata din spate, poti sa franezi brusc. Dupa ce te inveti cu el, poti sa urci si sa cobori borduri din mers. Ce nu imi place: suspensile sunt zgomotoase, trebuiesc unse la cateva zile. farul este cam degeaba, la fel si claxonul nu are cric sau ceva asemanator, mereu tb sa il sprijin sau sa il depliezi putin. |
#48
Posted 22 August 2016 - 09:55
Destul de scumpisoare trotinetele electrice. Pe strada nu as merge cu asa ceva, rotile mici si inguste nu se potrivesc cu gropile, canalele si liniile de tramvai de la noi. Pe trotuar ar fi mai ok, daca ai noroc sa ai rampe la toate trecerile de pietoni. Strict pentru mers la munca ar merge, desi sunt curios cum poti transporta pe ea ceva.
|
#49
Posted 22 August 2016 - 09:59
Mihai_3, on 22 august 2016 - 09:42, said:
trotineta aia este perfecta ....oare de unde se poate cumpara cea din videoul facut de moldoveni. Aceasta este: http://darwin.md/Tro...Bike-Black.html Nu am gasit-o decat pe site-uri moldovenesti... |
#50
Posted 22 August 2016 - 10:12
da colegu, dar e vb ca mai ai o trotineta electrica, adica deja mai ai un set de roti. parerea mea.
|
#51
Posted 22 August 2016 - 10:13
Ca o mentiune, am cazut o singura data de pe trotineta. era o denivelare in asfalt adanca de vreo 5 cm lata de vreo 30cm pe care nu am vazuto si am fost aruncat.
Ce am observat, e mai bine sa mergi cu ~20km/h (se poate limita la 8, 12, 20 km/h) iti permite sa te dai jos de pe trotineta in alergare si salvezi cateva situati mai periculoase. Bordurile se iau foarte usor, unde exista rampe si diferenta e < 3cm poti sa le iei din mers doar incetinesti putin, daca sunt mai mari le iei tot din mers, dar la o viteza mai mica (< 10 km/h), doar pui un picior jos si te ridici. ai nevoie de putin antrenament. |
|
#52
Posted 22 August 2016 - 10:37
Dany_Darke, on 22 august 2016 - 10:12, said:
da colegu, dar e vb ca mai ai o trotineta electrica, adica deja mai ai un set de roti. parerea mea. Eu nu am trotineta electrica. Am una clasica, ce e drept, cu rulmenti excelenti (daca dai impuls la o roata, ai impresia ca se va roti la infinit). Pot sa circul cu ea, impingand o data din picior si lasand-o sa mearga singura pana la cativa zeci de metri pe asfalt plan si fara denivelari, doar ca deplasarea este foarte lenta. Deci as prefera una electrica. E-Twow este rapida si usoara, desi nu mai usoara decat E-Micro si nici nu are roti la fel de bune: http://www.micro-sco...ca-e-micro-.php relu_24, on 22 august 2016 - 09:46, said:
cand ramai fara baterie, poti sa mergi ca pe o trotineta normala. Este mai greu deoarece motorul infraneaza, dar nu imposibil. Cam cat merge la un impuls din picior cu "motorul" oprit? Nu se poate strica ceva? Se poate incarca bateria asa? relu_24, on 22 august 2016 - 10:13, said:
Ce am observat, e mai bine sa mergi cu ~20km/h (se poate limita la 8, 12, 20 km/h) iti permite sa te dai jos de pe trotineta in alergare si salvezi cateva situati mai periculoase. Ce se intampla cand te dai jos de pe ea din "alergare" daca este cu "motorul" pornit, eventual in modul "cruise control" ("pilot automat")? Se opreste singura? Poti sa o ridici rapid ca sa se invarta rotile in aer? |
#53
Posted 22 August 2016 - 11:35
_-_, on 22 august 2016 - 10:37, said: Cam cat merge la un impuls din picior cu "motorul" oprit? Nu se poate strica ceva? Se poate incarca bateria asa? _-_, on 22 august 2016 - 10:37, said:
Ce se intampla cand te dai jos de pe ea din "alergare" daca este cu "motorul" pornit, eventual in modul "cruise control" ("pilot automat")? Se opreste singura? Poti sa o ridici rapid ca sa se invarta rotile in aer? Oricum "cruise control" este o tampenie, merge doar daca apesi acceleratia la maxim, in rest eu nu am reusit sa il activez niciodata. |
#54
Posted 22 August 2016 - 12:48
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users