Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la un proiect in Python la un ...

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 

Motocositoare - topic dedicat, (partea a-II-a)

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
7361 replies to this topic

#6805
laurentiu19_75

laurentiu19_75

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 24.06.2016
bună ziua colegi, as dori un răspuns la întrebarea mea despre vaselina ceramica, este buna de pus la grupul de la motocoasa, se încinge prea tare cand tai iarba, sau alt tip de vaselina, am încercat cea de la stihl, se încinge și cu ea, mulțumesc,

#6806
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Rostul vaselinei este sa unga. Pana la urma ce ai acolo? 2 roti dintate? Ca se mai incinge este chiar ok, inseamna ca devine mai lichida si mai iese din ea. Prilej sa o mai improspatezi...
Nu m-as baga la vaselina ceramica,
SI eu folosesc tot de la Stihl - m-au pacalit cei de la magazin, ii injur mereu cand ung. Fiind de Stihl nu se potriveste pe filetul de Makita. Nu pot insuruba tubul si apasa, pur si simplu. Iar la cat consum, cred ca ma mai tine vreo 10 ani (6 cosiri cu trimmer/an a 3000 mp)

Edited by adip1962, 02 September 2022 - 16:08.


#6807
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Vaselina albastra se pune, litiu aditivata EP (asta picura la peste 160 grade celsius).
Cel mai bun in acest scop este un decalimetru, se aplica presiune in transmisie si astfel se purjeaza vaselina uzata/imbacsita.


#6808
burebistaXX

burebistaXX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.09.2008
Salut.

Am o motocoasa O-Mac MS 400 (3.1 CP, 63.3 CC, 2 timpi) si am probleme cu ea la pornire in sensul ca trag de sfoara de la demaror iar acesta se roteste foarte foarte greu (in sensul ca lungimea sfoarei trase este 10-15 cm) sau chiar deloc.
Am desfacut demarorul si nu are nimic defect.
Culmea este ca daca desfac bujia, acesta merge foarte usor.
Aveti idee care ar fi problema?

Va multumesc!

#6809
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 12.07.2010
63,3 cmc pentru o motocoasă manuală e foarte mult, părerea mea. După demontarea bujiei, curățată bine cu peria de sârmă, pus ulei 2T pe capul pistonului, amorsare și doar apoi acționată pârghia șocului, fixată bine (poate ținută de cineva) și tras cu putere (cu ambele mâini) de sfoara demarorului.

#6810
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,596
  • Înscris: 21.02.2006

View PostburebistaXX, on 04 septembrie 2022 - 11:05, said:

Salut.

Am o motocoasa O-Mac MS 400 (3.1 CP, 63.3 CC, 2 timpi) si am probleme cu ea la pornire in sensul ca trag de sfoara de la demaror iar acesta se roteste foarte foarte greu (in sensul ca lungimea sfoarei trase este 10-15 cm) sau chiar deloc.
Am desfacut demarorul si nu are nimic defect.
Culmea este ca daca desfac bujia, acesta merge foarte usor.
Aveti idee care ar fi problema?

Va multumesc!

Dacă tragi greu de sfoara când motorul este rece și motocoasa este nefolosita de mai multe zile, schimba producătorul uleiului de amestec.

#6811
burebistaXX

burebistaXX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.09.2008

View PostSidorin, on 04 septembrie 2022 - 11:30, said:

63,3 cmc pentru o motocoasă manuală e foarte mult, părerea mea. După demontarea bujiei, curățată bine cu peria de sârmă, pus ulei 2T pe capul pistonului, amorsare și doar apoi acționată pârghia șocului, fixată bine (poate ținută de cineva) și tras cu putere (cu ambele mâini) de sfoara demarorului.

Dupa cum am spus, atunci cand scot bujia, pot sa trag de funia de la demaror usor fara probleme, face o cursa completa fara nici un efort, cand montez bujia si trag de sfoara parca se formeaza un vid in camera de ardere a combustibilului si sfoara este trasa inapoi cu putere (atunci cand reusesc sa trag de ea 10-15 cm). Este ca atunci cand ai o seringa, acoperi orificiul in care se pune acul si tragi de piston, se formeaza vid in interiorul tubuli, vei trage mai greu de piston iar cand ii dai drumul  revine la pozitia initiala.
Va multumesc pentru sfat.

#6812
gogutu77

gogutu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 15.07.2022
Sa evaporat benzina si a ramas uleiul intarit.
1. Scoate bujia si baga benzina in cilindru.
2. La 2-3h intoarce coasa cu 90grade sa ajunga benzina peste tot.
3. Scoate benzina din cilindru, cu bujia scoasa, cu gaura de bujie in jos, trage de sfoara de 20-30 ori. Las-o asa sa se usuce.

#6813
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
De cand ai coasa si cand a fost pornit ultima data motorul ala de 63.3CC?
Intreb si eu din curiozitate, cu se poate intari uleil?

#6814
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,596
  • Înscris: 21.02.2006
Se poate, am mai scris despre asta, pățit cu ulei Hitachi, dar colegul are alta problema și anume nu intelege cum funcționează jucăriile astea.

Edited by pufarin, 04 September 2022 - 20:51.


#6815
71cristian

71cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 26.12.2019
Curiozitatea mea e alta . Pai noi ne vaitam ca astea mici au vreo 7-8 kg . Ma intreb la ce greutate trebuie sa te inhami la 63 cc si mai trebuie sa cosesti suprafete mari cu soarele in cap !!!

#6816
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,596
  • Înscris: 21.02.2006
Are 11kg,ma bate gândul să îmi iau și eu (încă una) din astea cu motor mare.

#6817
71cristian

71cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,197
  • Înscris: 26.12.2019
Eu nu ; raman la masina de tuns ca-i mai comoda Posted Image

#6818
gogutu77

gogutu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 15.07.2022
Cu ham bun, 11kg nu e foarte rau daca ai de taiat 1-2h. Am fost la munte cu rucsac de 18kg, zece ore pe zi.

Mie incomod mi se pare, bidonu de 20l pentru stropit. Are niste curele subtiri.

#6819
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022

View Post71cristian, on 04 septembrie 2022 - 20:50, said:

Curiozitatea mea e alta . Pai noi ne vaitam ca astea mici au vreo 7-8 kg . Ma intreb la ce greutate trebuie sa te inhami la 63 cc si mai trebuie sa cosesti suprafete mari cu soarele in cap !!!
Suprafetele mari nu se cosesc cu motocoasa din aceea.

#6820
cosmosin

cosmosin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 21.02.2008

View Postbardu, on 31 august 2022 - 15:35, said:

@cosmosin, mai degraba caldura/oxidarea e de vina decat benzina. Coasa mea e stern si fix furtunul de benzina l-am schimbat cu ce am avut la indemana pentru ca s-a fisurat (furtun de spritiera stergatoarelor de la dacia 1310 Posted Image ).
Pompita de amorsare inca rezista, daca verifici dupa cateva zile oricum e mai mult aer acolo decat benzina. La cat costa o pompita din asta la chinezoaica mai bine imi fac griji sa am mereu vaselina  in transmisie.
Mda, pompita aia e super-ieftina, dar dupa ce am schimbat-o au inceput problemele; daca pana atunci a functionat perfect, dupa ce am schimbat doar pompita, nu a mai mers deloc. Posibil sa fie de la foitele acelea super-subtiri de la carburator, pe care bineinteles ca nu le-am schimbat. Intre timp e mai bine, mult mai bine :)
Zi-mi te rog, cum bag vaselina in transmisie? Am incercat la un momen dat, dar nu sunt sigur ca am incercat surubul potrivit care era intepenit si nu am mai insistat. De 7+ ani nu am bagat vaselina deloc ...

#6821
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Ultimul surub de la baza coasei ar trebui sa fie. Daca e intepenit incerci sa-l ciocanesti putin pana isi da drumul. Ideal bagi vaselina cu decalimetru, astfel vaselina ajunge imediat peste tot, daca n-ai, bagi cum poti.
Exista si tuburi de vaselina speciale care se pot infileta in locul surubului, e ceva mai elegant decat a baga vaselina cu siringa esau alte improvizatii, dar nu sunt universale.

#6822
AaronRodgers1993

AaronRodgers1993

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 02.12.2016
Bună ziua dragi cosași

După 10 ani de funcționare și întreținere exemplară draga mea motocositoare stiga sb 44 d a încetat să mai funcționeze.

În momentul în care am desfăcut motocositoarea am identificat 3 piese ce trebuie să le înlocui

1. Arcul de la saboții ambreiaj

2. Bobina de aprindere nu mai are continuitate. A fost măsurată cu multimetru

3. Segmenți de la piston ( este rupt un singur segment) pistonul și cilindru se află într-o stare foarte bună.. aproape că nu are calamina la interior sau pe piston

Deci aș avea nevoie să achiziționez și eu următoarele piese
Dacă îmi puteți recomanda un site de unde pot achiționa aceste piese și eventual piesele cerute de mine aș fi tare recunoscător

Mulțumesc

O zi frumoasă

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 1 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate