Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Scuturile pentru motor sunt obligatorii pentru protectia motorului?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
28 replies to this topic

#19
nino852

nino852

    CENZURAT,autosuspendat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,713
  • Înscris: 10.05.2012
Nu comparati scutul de plastic cu cel de otel, e mare diferenta.
Am vazut asta la un Golf, pe drumul din rezervatia Retezat, vorbea soferul singur asteptand resemnat o solutie salvatoare, cu baia de ulei praf.
Daca mergi doar in oras, nu prea ai nevoie, teoretic, desi toata tara e un santier la un moment dat si nu stii pe ce te mai urci.
Eu am din doatarea masinii, de otel si nu imi pare rau de bani.

#20
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,621
  • Înscris: 01.10.2002

 overseas, on 15 aprilie 2016 - 12:42, said:

Am scut metalic si nu as sta fara el.
Dar eu am drumuri multe intre orase si in niste zone mai cu macadam, drum de tara.
Singura problema tehnica este ca o masina care nu e prevazuta cu scut metalic ar putea avea alt comportament la accident (zone deformabile etc), dar asta e teorie.
La Logan am scut metalic, mai merg pe la munte pe drumuri neasfaltate, forestiere, si am deja cateva urme de frecare pe el. Mai aud uneori cum sare cate o piatra de sub roata si loveste in el. N-as iesi in afara asfaltului fara. In schimb masina sotiei nu are, e folosita predominant in oras si drumuri scurte in jur cateva zeci de km distanta, lipsa lui n-a fost o problema. Depinde mult de zonele in care folosesti masina. Daca mergi pe drumuri rele sau faci des calatorii lungi, sau naveta zilnic, merita sa investesti cateva sute de lei intr-unul metalic, nu de plastic, pentru pietre, crengi, eventual caini sinucigasi.

#21
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
A trebuit sa bricolez un[scut],pt ca intentionam sa fac un drum de 1000km,la capatul caruia era drum forestier.S-a dovedit a fi o alegere salvatoare,cand am trecut printr-o baltoaca cu 5km/h.Daca nu aveam [scutul],as fi ramas  [ in pustietate ],mai ales ca baia este din aluminiu...[ Scutul ] meu este format din 5 platbande din otel (8mm grosime)asezate cam la 5cm una de cealalta si fixat in locurile dedicate din caroserie
Da,nu este obligatoriu,insa este recomandat.

Edited by gcom61, 15 April 2016 - 17:40.


#22
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Poate la D1300 ...eu am 2 opeluri si ambele au bai din aluminiu(duraluminiu)...mai documenteaza-te...

#23
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
eu cu scut de plastic pe o Vectra c am ramas la 3 noaptea pe camp dupa ce am lovit o vulpe si s-a spart radiatorul (cel cu antigel) . primele 2 din fata au scapat(AC si intercoolerul) dar al 3-lea a fost lovit de sub masina. de atunci pe toate masinile am scut metalic.

#24
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
cautai cu masina pe camp ??
Si mai ales la 3 noaptea !

Posted Image

#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
Stiu un caz de baie de ulei avariata din cauza unei pietricele care a ajuns pe scut, si cand a lovit in ceva (a luat o burta)  scutul a presat pietricica in fundul baii de ulei.
Dacia avea scut destul de trainic, era din tabla. La astea noi e din plastic.

#26
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007

 Mihai_3, on 17 aprilie 2016 - 08:15, said:

cautai cu masina pe camp ??
Si mai ales la 3 noaptea !

Posted Image

am ramas undeva intre Buzau si Ploiesti in afara localitatii in dreptul unei paduri. nu a oprit nimeni sa ma ia de acolo, am comandat un taxi la telefon si cu el mi-am continuat drumul la aeroport. masina a luat-o o platforma a doua zi . s-a intamplat in 2006.

#27
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,621
  • Înscris: 01.10.2002

 tfmercedez, on 17 aprilie 2016 - 09:28, said:

Stiu un caz de baie de ulei avariata din cauza unei pietricele care a ajuns pe scut, si cand a lovit in ceva (a luat o burta)  scutul a presat pietricica in fundul baii de ulei.
Dacia avea scut destul de trainic, era din tabla. La astea noi e din plastic.
La Logan este si acum un scut de tabla de 2mm, destul de solid. La alte masini il poti lua doar cu pachet de drumuri grele.

Edited by Wotan, 19 April 2016 - 10:13.


#28
emma2016

emma2016

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.04.2016
Multumesc frumos pt raspunsuri!

Weekend placut!

Emmanuela

:*

#29
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Utilizatorul nu vrea nici un scut, a pus o intrebare ilogica pentru a face reclama unui site.
Google ii va penaliza site-ul pentru acest tip de SEO.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate