Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Tesla Model S facelift

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#73
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,906
  • Înscris: 28.12.2006

View Postcrokodilu, on 14 octombrie 2016 - 12:44, said:

Si atunci dece se plange lumea pe net ca bateriile actuale au numai probleme, ca sunt departe de a fi perfecte, ca aia, ca ailalta? Pai 6% in 200k mile e parfum, insemnand probabil ~1000 cicluri de incarcare.

View Postvrajitoruldinoz, on 14 octombrie 2016 - 22:43, said:

... Dureaza 15 minute sa incarci 2-300 de km de autonomie..
Revin cu intrebarea: daca in 200k km ai o pierdere de 6% capacitate la final si incarci 300km in 15 min, nu vad care e problema bateriilor, ca toti spun ca nu sunt mature, ca sunt naspa, ca mai trebue cercetare, etc. Practic se incarca repede, nu se strica in timp, nu iau foc, la 30k masina e relativ ieftina, totul e perfect.

Edited by crokodilu, 15 October 2016 - 22:38.


#74
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,625
  • Înscris: 02.10.2009

View Postvrajitoruldinoz, on 14 octombrie 2016 - 08:37, said:

O companie de taximetrie care face LA-Las Vegas zilnic si incarca noaptea? ce e asa greu de explicat?
Cauciucul si revziile se fac intr-o ora, seara, o data la citeva luni.

Costa 700-750 dolari un drum, fii sigur ca n-au de unde sa faca asa ceva, cu aceeasi masina. Nici macar o data la cateva zile.
E probabil program special care face ca 100 ore in test sa echivaleze cu 300 sa zicem, reale.

Tesla S pe taxi sunt mai multe in Europa. Majoritatea taxiurilor care opereaza in zona LAX-McCarran (Vegas) sunt hibride, Toyote in general.
Astea se vor inlocui treptat cu electrice 100%.
La anul vine Bolt, tare din urma, vor fi multe pentru distante mici si medii in oras adica 15-20 km/cursa. Timpul pierdut cu incarcarea este un lucru foarte important ptr taxiuri, ale trebuie sa mearga mai tot timpul, si deocamdata sunt mult mai putine puncte de incarcare electrice decat la pompele de benzina. E o poveste intreaga cu traseele electricelor, mai ales daca e sa se intoarca fara client, in anumite zone.

Directia e clara spre electrice, dar viteza e alta treaba. Astea pe benzina vor mai fi inca baza cel putin inca o generatie.

#75
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Frumoasa foc.
Attached File  1.jpg   59.61K   45 downloads

#76
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Larte design kit arata mai bine

https://www.google.r...Zv7D4wQ_AUIBigB

#77
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Sub 4% pierdere de capacitate a baterie dupa 164k mile.... Suna destul de bine.

http://seattle.craig...5899590136.html

#78
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://www.cnbc.com/...rash-tests.html

Tesla S obtine rezultate slabe la crash test.

"In that test, the IIHS says the Model S safety belt allowed the dummy's torso to move too far forward so the dummy's head hit the steering wheel through the airbag. The IIHS also raised concerns about potential leg injuries for drivers involved in small overlap front crashes."

Edited by Torquemada-666, 07 February 2017 - 20:04.


#79
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostTorquemada-666, on 07 februarie 2017 - 20:03, said:

http://www.cnbc.com/...rash-tests.html

Tesla S obtine rezultate slabe la crash test.

"In that test, the IIHS says the Model S safety belt allowed the dummy's torso to move too far forward so the dummy's head hit the steering wheel through the airbag. The IIHS also raised concerns about potential leg injuries for drivers involved in small overlap front crashes."

E mai sigur VW tău... hahaha
Ti-ai dat seama ca ai rămas in urma la norma de posturi anti Tesls?
Chiar sunt curios de unde atâta ura pt Tesla și Musk. Te plătește cineva? Iar daca nu,  de ce atata risipa de energie si timp?

#80
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View PostTorquemada-666, on 07 februarie 2017 - 20:03, said:

http://www.cnbc.com/...rash-tests.html

Tesla S obtine rezultate slabe la crash test.

"In that test, the IIHS says the Model S safety belt allowed the dummy's torso to move too far forward so the dummy's head hit the steering wheel through the airbag. The IIHS also raised concerns about potential leg injuries for drivers involved in small overlap front crashes."
Te uzi tot cand da Tesla cu tine in balta:
[ http://www.automobilesreview.com/gallery/2016-larte-design-tesla-model-s-elizabeta/2016-larte-design-tesla-model-s-elizabeta-04.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#81
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,681
  • Înscris: 21.06.2016
N -as baga electrica in noroi, face scurt.

View PostTorquemada-666, on 07 februarie 2017 - 20:03, said:

http://www.cnbc.com/...rash-tests.html

Tesla S obtine rezultate slabe la crash test.

"In that test, the IIHS says the Model S safety belt allowed the dummy's torso to move too far forward so the dummy's head hit the steering wheel through the airbag. The IIHS also raised concerns about potential leg injuries for drivers involved in small overlap front crashes."

Ce conteaza rezultatele la crash test daca ia foc oricum? :D

#82
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 08 februarie 2017 - 08:49, said:

N -as baga electrica in noroi, face scurt.



Ce conteaza rezultatele la crash test daca ia foc oricum? :D

Ia foc dar trebuie să dai bine cu ea de copac ca sa ia foc... si chiar si asa ai cateva minute sa iesi din masina, pe cand benzina te cam frige instant.
Iar statistic vorbind masinile electrice se aprind mult mai rar decat cele pe combustibili....stii tu: COMBUSTIBILI, combustie, ardere, foc, buum

#83
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,681
  • Înscris: 21.06.2016
Litiul e mult mai inflamabil ca benzina. MULT. De exemplu se aprinde la simplul contact cu aerul.

#84
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Uitați-vă pe YouTube cam ce poate face o simpla celulă LiIPol la supraîncărcare dacă  controller-ul o ia razna.

#85
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mda, cade drobul de sare si omoara copilul.

Edited by ericmario, 09 February 2017 - 18:18.


#86
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 08 februarie 2017 - 08:49, said:

N -as baga electrica in noroi, face scurt.



Ce conteaza rezultatele la crash test daca ia foc oricum? :D
Si taxiurile alea ce au ars pe sosea  la noi cum erau? Pe gpl?

#87
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,681
  • Înscris: 21.06.2016
Toate ia foc, da-le naibii.

#88
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 09 februarie 2017 - 03:10, said:

Litiul e mult mai inflamabil ca benzina. MULT. De exemplu se aprinde la simplul contact cu aerul.

View Postvalitudor, on 09 februarie 2017 - 07:15, said:

Uitați-vă pe YouTube cam ce poate face o simpla celulă LiIPol la supraîncărcare dacă  controller-ul o ia razna.

View Postvrajitoruldinoz, on 10 februarie 2017 - 22:59, said:

Toate ia foc, da-le naibii.


Aveam o dicutie zilele trecute cu cineva pe tema incendiilor masinilor electrice si mi-am amintit de acest post.
Sper sa va fie de folos.


Pornind de la unele notiuni de fizica elementara putem demonstra ca densitatea energetica in baterii e mult mai mica decat in combustibilii fosili.
De exemplu, bateria Modelului S are putin peste 300 litri ca volum, in care poti "ingramadi" putin peste 500km de autonomie. O masina traditionala poate ingramadi aia 500km cam in 40 de litri de benzina/motorina. Si majoritatea masinilor au rezervoare mai mari de 40 de litri.

În cele din urmă vreau să subliniez ca bateriile masinilor electrice sunt formate din sute de celule individuale, sigilate care elimină destul de mult riscul unei defecțiuni în cascadă, care ar putea duce la o eliberare necontrolată a unei cantitati semnificative din energia stocată într-o scurtă perioada de timp (explozie). Sigur că au existat defectiuni în cascadă în decurs de câteva ore până la câteva săptămâni pana au deveni incendii. Dar, cred că intre câteva ore până la 2 săptămâni este timp suficient chiar si pentru cea mai lentă persoană pentru a ieși dintr-un vehicul accidentat. Contrastand cu faptul că vehiculul traditional în care toata benzina este stocată într-un rezervor mare care prin design are o deschidere către exterior. E nevoie de o scurgere cat de mica oriunde în timpul unui accident și toata benzina formeaza o baltă chiar sub tine și există o șansă foarte mare sa fii oaspetele de onoare la un gratar pe marginea drumului. Posted Image

Plus ca sunt multe statistici care confirma o rata a incendiilor mult mai mica in cazul masinilor electrice implicate intr-un accident.
Pace.

Edited by inuendo0, 26 February 2017 - 20:10.


#89
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu e nevoie de noțiuni de fizică avansată, eu știu ca în rezervorul meu pot întra vreo 1600 km de drum. Asta ca să-ți dau dreptate...
De asemenea, știu ca singurul incendiu pornit la vreo mașină de-a mea... pe parte electrică a fost...
Teoria ca teoria, dar practica ne omoară.
Fata glumă acum, eu am emoții mari cu încărcarea bateriilor de laptop fără supraveghere. Pe cât posibil scot absolut orice acumulator LiPo din priză când nu sunt prin preajmă.

#90
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,681
  • Înscris: 21.06.2016
N-are nici o legatura autonomia cu energia degajata intr-n eventual incendiu. E ca si cum ai incerca sa dai foc la o bara de uraniu pe principiul ca are multe energie in ea.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate