Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Tesla Model S facelift

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#37
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 07 septembrie 2016 - 21:31, said:


Tesla ar trebui sa treaca pe benzinare si diesel si sa lase bateriile. La accident, pompierii stau si se uita sa inteleg, daca masina ia foc.
Osa treaca fix la ce vrei tu...
Daca pompierii sunt ca tine, atunci da, stau si se uita.

#38
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 07 septembrie 2016 - 21:49, said:


Osa treaca fix la ce vrei tu...
Daca pompierii sunt ca tine, atunci da, stau si se uita.

Toarna tu apa sau spuma pe o baterie de 90kwatti. Te risti??? Cititule .... 😂😂😂

#39
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nu faci altceva decat sa te adancesti in penibil...
Si faci treaba buna! Posted Image

#40
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 07 septembrie 2016 - 22:16, said:

Nu faci altceva decat sa te adancesti in penibil...
Si faci treaba buna! Posted Image

Afirmatia ta, de diletant, ti-am demontat-o jos, asa in cateva clipe. Oricum e de clasa 1.

Nu prea esti citit si se vede si cu calculatorul inchis. Vezi tu cu ce se sting incendiile. Asa de curiozitate. La tine se sting numai cu apa, asa ai aflat pe undeva, pe vreo strada.

https://ro.wikipedia...rea_incendiilor

Nu de alta, dar e necesar link-ul.

"Spumele se utilizează pentru incendii din clasa B. Pentru clasa A, eficacitatea este diminuată, comparativ cu cea a apei. Spuma este foarte utilă împotriva incendiilor în care ard combustibili lichizi, unde apa ar putea să întrețină focul. Ea trebuie aplicată în așa fel încât să acopere materialul care arde, blocând contactul focului cu oxigenul. Acest lucru va duce în final la stingerea focului din cauza lipsei oxigenului.
Spuma nu se poate utiliza la incendiile în care sunt implicate și surse de electricitate."

Adica pe bateriile de teasla, care e penibil de prost facuta si mor oamenii, nu poti da nici apa si nici spuma. Deci citesti ziarul in timp ce oamenii mor si restul din jur arde.

Buna inventia lui muskalau. Asa lucru elementar si nu le-a mers mintea la specialistii lui biban prajit, ca e greu sa stingi bateriile care iau foc ca paiele.

Deci la accidente mai puternice, Tesla risca si ia foc mai ceva ca o benzinara. Iar atunci nu poti nici sa stingi cu apa si nici cu spuma, deci e o mare problema. Pana acuma nu au fost accidente foarte grave. Stai sa vezi cand or sa inceapa sa apara.
Nici franele nu functioneaza foarte bine la teasle.

Edited by Torquemada-666, 07 September 2016 - 22:31.


#41
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Posted Image

#42
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 07 septembrie 2016 - 22:30, said:

Posted Image

Poti sa inveti, chiar daca e tarziu si nu ma refer la ora. Posted Image

Edited by Torquemada-666, 07 September 2016 - 22:33.


#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ce sa invat amice?
Hai sa recapitulam: o Tesla S s-a lovit la mare viteza de un pom. Bateria s-a rupt si a luat foc la 20m de masina.
Pompierii nu au intervenit de frica electrocutarii.

Acum citeste in urma si zi-mi unde am pomenit eu cuvantul "apa" sau "spuma". Sau cine trebuie sa invete?

Pacat de victima respectiva.

#44
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://www.digitaltr...report-details/

"Dry powder didn’t put the fire out, so firefighters ended up pouring dirt from the side of the road onto the burning part, Dutch website NOS reports."

Se pare ca nici pudra cu care au venit pompierii nu au putut stinge focul, nascut din reactiile chimice extrem de periculoase din acesti acumulatori. Lucrul acesta mi se pare extrem de grav, avand in vedere ca in lume accidentele se intampla foarte des.

Cautati si vedeti la alte marci de masini electrice, daca au luat foc in accidente si au fost greu de stins. Eu nu prea am gasit. Avand in vedere, ca au inselat cumparatorii cu multe chestii, Tesla, cine stie ce "substante" mai folosesc in acesti acumulatori. La cat de grava e situatia, cu focul ce nu a putut fi stins, eu cred ca masinile astea pot fi aruncate din avion in cazul unui bombardament, iar distrugerea ar fi mai grav decat cea a bombelor cu napalm.

"First responders weren’t able to get the man’s body out of the car immediately after the crash because they were worried about getting electrocuted."

Edited by Torquemada-666, 08 September 2016 - 16:22.


#45
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Alte masini full electrice trec cu greu de 50kmh. Deci nu prea au accidente atat de periculoase.
Cel putin eu nu am mai vazut electrica cu performantele lui Tesla S, in productie de   serie.

#46
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006
Speed kills, ... with Tesla.

Edited by crokodilu, 08 September 2016 - 19:17.


#47
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,362
  • Înscris: 21.06.2016
Stai ma sa inteleg... masinile normale au zeci d elitri de distilata de petrol sub fundul tau. Alea nu ard? n-ati vazut masini arse? eu am vazut zeci. Unele fara macar sa fie conduse, era un topic recent si aici pe SP.
O fi litiul naspa cind ia foc dar e vreo statistica ca Tesla ia foc mai des ca restul?

#48
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006
Viata, in cazurile particulare, nu e statistica. De exemplu sansa e mica sa mori dar fix cand vrei sa o faci aia nu pot sa te salveze, fie ca ii curenta firele, fie ca exploda bateria, etc. Probabil isu trebuie echipat special cu scule de descarcerat electricele.
In plus e la moda sa comentezi accidentele Tesla, te mai scot din banalitatea zecilor de mii de morti din accidentele uzuale. Doamne fereste.

Edited by crokodilu, 08 September 2016 - 20:19.


#49
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://m.automarket....-400-73253.html

Opel, autonomie mai buna ca Tesla si apare mai repede in productie. Nu se chinuie de n ani sa scoata un model, luand bani in avans de la oameni.

#50
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,362
  • Înscris: 21.06.2016
Ampera nu e Chevy Bolt? si aia e o masina tentanta.
M-am mai dat cu o Tesla. Proprietarul o adus-o din Colorado in Texas in mijlocul iernii, furtuni, zapada, zloata, gheata etc. Mi-a spus ca nu a avut nici o problema si a fost destul de usor.
Lui i se pare o masin aieftina, dai pe ea aproximativ cit pe masina echivalenta cu benzina (poate ceva mai mult dar nu mult mai mult) si vine cu combustibilul pe viata, fara probleme de intretinere gen ulei etc. Ma rog, omul nu e genul sensibil la costuri.

#51
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
Pana apare Model 3 o sa primeasca upgrade la baterie si nu ramane in urma.
Daca Bolt are acumulator de 60 KW, Model 3 o sa dispuna de cel putin tot atat, poate chiar 70-75 KW.
Si acumulatorii Tesla sunt updatati anual.
Cei de 85 au ajuns deja la 100 KW.
Probabil ca in 2018 cei de 75 ajung la 85-100 si cei de 100 la 115-120.

Desigur, pt. asta este nevoie de un avans major in domeniul acumulatorilor.
Deja si acum cu celule de 4 Ah sunt in varful extrem al tehnologiei, ba chiar peste varf..., si este uimitor ca au trecut de 3,5 Ah / celula pastrand fiabilitatea (ramane de vazut, dar probabil ca nu sunt inconstienti...).

In prezent 3,4-3.5 Ah / celula este cam maximul disponibil pt 18650, iar brandurile care incearca sa vanda modele cu specificatii mai mari sunt ale unor tzepari.
Am vazut celule specificate 10 Ah ( 10000 mAh) si 9900, etc., care in practica au numai 0,65 Ah noi...

Tesla trece la fabricarea si utilizarea de modele de celule ceva mai mari, 20700, dar in acelasi volum probabil ca incap mai putine celule, deci este nevoie de de un avans tehnologic pt. cresterea capacitatii.

Edited by loock, 14 September 2016 - 12:42.


#52
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Am vazut Model 3 pe strada deja (au fabrica in Olanda, parca ), nu stiu daca era test sau masina de serie.
Parerea mea (evident subiectiva dupa ce s-a intamplat) e ca singura sansa a masinilor electrice e sa se gaseasca o alta tehnologie fara Litiu in compozitie (sau metale echivalente).

E periculos al dracu, vedeti ce se intampla cu Note 7, nu mai ai voie sa zbori, incendii serioase, Samsung cheltuie miliarde pentru recall si sunt cateva grame intr-o baterie de telefon
. Intr-o Tesla ai 300 kg de baterii , si Halon nu se mai fabrica din 94 (asta e cel mai bun extinctor , gaz de sera "ne-ecologic", folosit la sistemele de stingere automata a incediilor de pe tancuri , masini de lupta, marina etc ).

#53
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,362
  • Înscris: 21.06.2016

Quote

Parerea mea (evident subiectiva dupa ce s-a intamplat) e ca singura sansa a masinilor electrice e sa se gaseasca o alta tehnologie fara Litiu in compozitie (sau metale echivalente).

De acord. Nu mai zic d eindeea nebuneasca de a conduce cu citiva zeci de litri de lichid super inflamabil (sau mai rau, gaz comprimat) sub fund.

#54
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,886
  • Înscris: 28.12.2006

View Postvrajitoruldinoz, on 28 septembrie 2016 - 22:29, said:

De acord. Nu mai zic d eindeea nebuneasca de a conduce cu citiva zeci de litri de lichid super inflamabil (sau mai rau, gaz comprimat) sub fund.
De aia merg de obicei pe rosu, daca se intampla macar sa faca fas si nu poc.

Edited by crokodilu, 28 September 2016 - 22:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate