Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Tesla Model S facelift

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#1009
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Mai intai sa vina cu o masina buna. Asta trebuie sa fie primul scop.

https://m.automarket...unde-93751.html

"Tesla Model S a suferit o defecțiune tehnică misterioasă în timpul unor teste desfășurate pe circuitul de la Nurburgring, la scurt timp după ce americanii anunțaseră că pot spulbera recordul stabilit de Porsche Taycan cu 37 de secunde.

Tesla a anunțat recent că își propune să doboare recordul stabilit de Porsche Taycan pe circuitul de la Nurburgring pentru cel mai rapid sedan electric, iar de atunci constructorul american a fost implicat într-o serie de controverse pe marginea acestui subiect.

Mai întâi, CEO-ul Elon Musk a anunțat că testele de pe Nurburgring vor fi făcute cu o versiune Model S Plaid care va fi disponibilă pe piață abia în cursul anului viitor, fără să ofere detalii tehnice despre aceasta.

Testele sunt în plină desfășurare, însă pe rețeaua de socializare Twitter a apărut vineri o imagine care arată că Model S a suferit o defecțiune tehnică pe Nurburgring și așteaptă să fie tractat.

Nu este clar care a fost natura defecțiunii tehnice, în condițiile în care oficialii Tesla nu au comunicat încă nimic pe marginea acestui subiect. Informațiile despre defecțiunea tehnică apar însă la scurt timp după ce Tesla a anunțat pe aceeași platformă de socializare că estimează că poate obține un timp de 7 minute și 20 de secunde și că, pe baza unor îmbunătățiri, poate ajunge chiar la un timp de 7 minute și 5 secunde.

"Datele de la testele noastre de pe circuit indică faptul că Model S Plaid poate obține 7:20 la Nurburgring. Cu ceva îmbunătățiri, ar putea fi posibil un timp de 7:05 când Model S va reveni pe circuit luna viitoare", menționează contul Tesla de pe Twitter.

Recordul stabilit de Porsche Taycan este de 7 minute și 42 de secunde, însă și producătorul german are un as în mânecă. Recordul a fost stabilit cu versiunea medie Taycan Turbo, care oferă un maxim de 680 de cai putere atunci când este activată funcția Launch Control, iar modul Overboost intervine. Versiunea de top Taycan Turbo S poate oferi însă până la 761 de cai putere, cu un timp de 2.8 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h și de 9.8 secunde de la 0 la 200 km/h."



#1010
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Robb Holand revine cu un articol https://jalopnik.com...empt-1838221405
Once again, Tesla has defied expectations. After wrapping up its first-ever Nürburgring test this week and heading home to America, it’s pulled off an apparent hand-timed seven minute, 24 second lap in one of its Model S test cars, a mere second slower than the attempt at the beginning of this week—but still nearly 20 seconds quicker than the electric Porsche Taycan.

Din nou, in general nu sunt de acord cu el, desi acum e pozitiv incantat de performanta Tesla la Nürburgring.
But this appeared to be news to everybody but Musk. We know for a fact that the Nürburgring wasn’t contacted for several days after Musk’s tweet. So not only was there no time set aside for them to make this attempt, but getting admitted to the industry pool for manufacturers is a process that normally takes months, not days.

Parerea mea e ca pe langa miscarea prompta a fost si o planificare/negociere anterioara, altfel exista riscul sa fie refuzat si sa aibe probleme de imagine.

It turns out Tesla needn’t have rushed at all. As we’ve just found out, not only was the Taycan’s 7:42 “lap record” not officially sanctioned by the ’Ring; it was, in Porsche’s words, “one for ourselves that we use as a point of historical record.”
Although all Porsche’s cars go through that process, it’s why you won’t see its number on the list of official lap times. This means that there’s more glory yet up for grabs.

Amunzat ca citatul Porsche nu e atribuit nimanui si apare referentiat in alte publicatii ca fiind o persoana care a vorbit cu Jalopnik.
Ca n-a fost nici ala oficial sunt de acord, insa nu prea se stie ce inseamna ,,oficial".
Cel mai tare e ca se pare din discutii si de pe site-ul oficial ca toti timpii anteriori 2019 sunt neoficiali!

De ce nu sunt acum de acord cu Rob? Din motivul ca Nürburgring e doar un exercitiu de marketing si clicbait...

#1011
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Aici e iarasi intelegerea precara presei de vina. In majoritatea zilelor, Nurburgring organizeaza track day-uri publice, adica vii, platesti niste euro si dai niste ture de circuit. Ziaristii au dat o tenta panicarda pentru ca din asta scot bani, dar a te gandi ca Tesla nu poate sa prinda macar cateva ore exclusive pe Nurburgring e ca si cum te-ai ingijora ca nu gasesti cazare libera pe litoralul romanesc, in septembrie.

Porsche trebuie doar sa prezinte specificatiile masinii care a fost pe Ring si totul e ok dpmdv. Iar Tesla, cand vor incerca sa bata recordul, doar sa prezinte video si specificatii. In general nu e nevoie de mai multa formalitate de atat, pentru ca oricum se duc si ziaristi acolo si incearca sa reproduca timpii anuntati. :)

Edited by figo1988, 24 September 2019 - 09:23.


#1012
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

View Postfigo1988, on 24 septembrie 2019 - 09:16, said:

Porsche trebuie doar sa prezinte specificatiile masinii care a fost pe Ring si totul e ok dpmdv.

Nu trebuie, trebuiau...acuma e frectie.

#1013
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tesla data in judecata de familia doctorului care a murit in capcana mortii, in Tesla S. Dupa accident a luat foc de la baterii, iar usile nu s.au deschis pentru ca acesta sa poate iesi afara.

Sa.i jupoaie de bani pentru aceasta "death trap" pe roti.

https://www.google.c...lleges-11843996

"A doctor in Florida burned to death because the battery in his Tesla burst into flames and the car's futuristic door handles wouldn't allow a police officer to rescue him, according to a legal complaint.

Dr Omar Awan died in February after his Tesla hit a palm tree.

The complaint alleged the car's battery caught fire after the smash and began to fill the vehicle with smoke and then flames.

Although a police officer was nearby and tried to help, part of the design of the Tesla Model S is to retract the door handles into the car and they then "auto-present" and pop out when the car's key fob is detected nearby."

Edited by Torquemada-666, 25 October 2019 - 09:44.


#1014
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/F28i1D1OJ5o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1015
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
E fake. Vezi aici:
https://forum.softpe...8#entry25441199

#1016
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008
Va rog, pentru ultima data, nu mai hraniti trollul!
Altfel o sa impartiti sanctiunile cu el....
Indiferent de user, regulamentul forumului nu permite jignirile!
Ultimul avertisment.

#1017
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
https://www.auto-mot...-ring-zeit/amp/

Nou record pentru Modes S pe Nurburgring: 7:13
In lupta cu  Porsche Taycan l-a spulberat. Si la liniute, si pe circuit.


#1018
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
In zona lui 918 Spyder.

#1019
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
La liniuta e umilita de Taycan, vezi in film.
Si Tesla S e cu 130kg mai usoara. La kg egale era umilita peste tot.

Edited by Torquemada-666, 04 November 2019 - 19:15.


#1020
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Tesla se pare ca va veni cu o baterie de 120 kwh pe noile Model S si Model X cu plaid

https://electrek.co/...mode-elon-musk/

Sa speram ca si pe Model 3 se va monta o baterie si mai mare decat cea existenta de 77 kwh parca ?

#1021
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 04 noiembrie 2019 - 19:15, said:

La liniuta e umilita de Taycan, vezi in film.
Si Tesla S e cu 130kg mai usoara. La kg egale era umilita peste tot.
Ce înțelegi tu prin ”umilință”?

View PostFord4, on 08 noiembrie 2019 - 20:42, said:


Sa speram ca si pe Model 3 se va monta o baterie si mai mare decat cea existenta de 77 kwh parca ?
Eu zic să nu sperăm.
Oricum nu depinde de speratul nostru.
Eu n-am probleme de genul ăsta.
Vor pune baterie cu capacitate mai mare? Treaba lor.
Nu vor face asta? Treaba lor.

Dar în nici un caz nu voi face spume la gură ca 3T aruncând cu noroi în ceva ce nu voi avea niciodată.
E ca și cum aș zice că Bentley e nașpa, o căruță, pentru că Rolls-Royce-ul meu virtual e mai tare.

#1022
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Eu sper să pună. Asta ar însemna o scădere a prețului la cea cu bateria mare actuală și implicit ar deveni mai accesibilă

#1023
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
https://www.msn.com/...ocid=spartanntp

#1024
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tesla s implicata intr-un nou accident, unde era activat AP-ul, acesta fiind principalul suspect.

https://www.automark...time-95483.html

"Un accident în care a fost implicat recent un Tesla Model S în California este investigat de autoritățile americane din cauza faptului că mașina a trecut pe culoarea roșie a semaforului și a lovit din plin un Honda Civic din 2006. Ambii pasageri ai modelului japonez au decedat în urma impactului, în timp ce pasagerii din Model S au fost transportați la spital pentru îngrijiri medicale, fiind însă în afara oricărui pericol. Accidentul a avut loc în 29 decembrie în orașul Gardena.
Conform analizelor preliminare ale polițiștilor, exemplarul Model S ar fi părăsit autostrada și a trecut în viteză pe culoarea roșie a semaforului din prima intersecție ulterioară, oamenii legii cercetând "o posibilă legătură între accident și sistemul de asistență a șoferului". Deși compania Tesla a fost nevoită să avertizeze șoferii că sistemul Autopilot este un sistem de asistență a șoferului și nu permite șofatul autonom, unii dintre șoferii Tesla ignoră avertismentul și rulează cu sistemul activat fără a-ți menține atenția concentrată la volan.
Conform Agenției pentru Siguranța Rutieră din Statele Unite (NHTSA), cercetările autorităților vizează 12 accidente în care a fost implicat Tesla Model 3 doar în luna decembrie a anului trecut.
Sistemul Autopilot a fost activat în cel puțin 3 accidente fatale care au avut loc în SUA din 2016 încoace."

Sistemul AP, se pare ca nu functioneaza, desi isi face update-uri foarte multe.

Mai important este ca tesla 3, in ultima luna a avut parte de 12 accidente fatale, in care la 3 din ele era activat AP-ul. Deci un procent de 25% accidente fatale cu Ap-ul activat.
Sa se cerceteze si sa se pedepseasca vinovatii.

Edited by Torquemada-666, 03 January 2020 - 14:16.


#1025
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,048
  • Înscris: 19.07.2005
Pai scrie clar in manualul masinii ca AP sa fie supravegheat pentru ca nu poate depista la timp masinile oprite. Deci cine e vinovat?

#1026
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Pai trebuie sa fie supravegheat, atunci cand are un accident fatal. Ca uite la madam Tesla ce propovaduia acum ceva timp si ce filme prezenta. OAmenii ce sa mai creada? Sau filmul de mai jos este pentru vanzari. Pentru accidente este declaratia de mai sus. Posted Image

https://www.cnbc.com...he-country.html

"Tesla releases video of fully self-driving car that could pick you up from across the country"

Edited by Torquemada-666, 03 January 2020 - 17:10.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate