Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-III-a
#1
Posted 08 April 2016 - 20:16
#2
Posted 08 April 2016 - 20:24
Si totusi eu ce motocultor imi cumpar? Nu de alta da' mie lene sa citesc in doua topice.
P.S. fac pariu ca pe topicul asta nou, casuta din dreapta sus o sa stea nefolosita. |
#3
Posted 08 April 2016 - 20:25
Tinand cont ca pe partea a II a nu am primit raspunsuri la doua intrebari, le mai pun o data aici:
Prima: Stie cineva la ce folosesc aceste doua suruburi de pe diferentialul de pe motocultorul Pro Series 1350 Diesel cu diferential? DSCF1101.JPG 449.55K 280 downloads A doua intrebare: cum se poate vedea nivelul de ulei la un motocultor Pro Series 1000, tinand cont ca acest model nu are joja de ulei? Eu am bagat in cutie 2 litrii, deoarece asa mi s-a spus de la Dedeman. Cum pot vedea daca a pierdut? Multumesc anticipat. Edited by roland_s, 08 April 2016 - 20:29. |
#4
Posted 08 April 2016 - 20:30
roland_s, on 08 aprilie 2016 - 17:54, said:
De mers, merge bine. Pleaca intodeauna la prima sfoara. Insa niciodata nu am reusit sa il pornesc fara soc tras. Sau poate (inca) nu am eu experienta. Dar cu socul tras pleaca intodeauna la prima sfoara. Si apoi dupa ce porneste ii bag socul. O nelamurire: unde vad nivelul de ulei la cutie? Spre deosebire de Diesel, asta la cutie nu are joja. Eu am bagat 2 litrii cat a zis cel din Dedeman. Dar nu vad nicaeri unde as putea vedea un nivel ... Asa e motorul, nu pleaca fara soc. o sa-ti intre in reflex, stai linistit. Pentru ulei ai o fereastra in dreapta jos, sub cablul schimbatorului. Trebuie sa fie nivelul undeva la jumatatea ferestrei. Joja e de sanchi, sub busonul de umplere nu ai loc oricum, sunt direct angrenajele. Daca e ca la apollo, bagi 1,8 litri. Oricum ce e in plus da singur afara. Daca vezi ca varsa ulei pe un surub in partea superioara a cutiei, nu te speria. Pentru suruburile alea, deocamdata esti singurul posesor de asemenea agregat, nu stiu daca stie careva. Edited by e_miron, 08 April 2016 - 20:33. |
#5
Posted 08 April 2016 - 20:32
pufarin, on 08 aprilie 2016 - 20:24, said:
... P.S. fac pariu ca pe topicul asta nou, casuta din dreapta sus o sa stea nefolosita. Îi ajutăm la nevoie cu un link, atunci când timpul ne permite acest lucru. Sper să pierzi pariul și să avem parte de oameni faini în continuare. |
#6
Posted 08 April 2016 - 22:18
Suruburile acelea au si piulita pe partea cealalta sau filet interior in carcasa ?
Piesa diferentiallui e turnata pe capete sau e din 2 bucati ? |
#7
Posted 09 April 2016 - 07:35
e_miron, on 08 aprilie 2016 - 20:30, said:
Asa e motorul, nu pleaca fara soc. o sa-ti intre in reflex, stai linistit. Pentru ulei ai o fereastra in dreapta jos, sub cablul schimbatorului. Trebuie sa fie nivelul undeva la jumatatea ferestrei. Joja e de sanchi, sub busonul de umplere nu ai loc oricum, sunt direct angrenajele. Daca e ca la apollo, bagi 1,8 litri. Oricum ce e in plus da singur afara. Daca vezi ca varsa ulei pe un surub in partea superioara a cutiei, nu te speria. Pentru suruburile alea, deocamdata esti singurul posesor de asemenea agregat, nu stiu daca stie careva. DSCF1154.JPG 368.74K 199 downloads Sau sa ma apuc sa mai scot din el? kpk1, on 08 aprilie 2016 - 22:18, said:
Suruburile acelea au si piulita pe partea cealalta sau filet interior in carcasa ? Piesa diferentiallui e turnata pe capete sau e din 2 bucati ? Piesa diferentialului e turnata, nu e din doua bucati. DSCF1100.JPG 380.32K 280 downloads DSCF1107.JPG 383.39K 277 downloads DSCF1108.JPG 424.99K 263 downloads Edited by roland_s, 09 April 2016 - 07:38. |
#8
Posted 09 April 2016 - 09:07
roland_s, on 09 aprilie 2016 - 07:35, said:
........................................................ Sau sa ma apuc sa mai scot din el? ................................ Sunt niste suruburi cu doua filete separate pe ele lungi cam de 10 cm. Intra cu totl in diferential. .............................................. Daca vrei sa fii linistit poti sa-l golesti partial si apoi sa completezi pana peste jumatatea ferestrei Suruburile minune sunt , cel mai probabil , elemente de fixare a sistemului de actionare a crabotilor ( chestii metalice cu dinti care cupleaza si decupleaza rotile ) si e necesar sa fie scoase numai la reparatii Felicitari pentru achizitii si sa le folosesti sanatos |
#9
Posted 09 April 2016 - 14:51
[ https://player.vimeo.com/video/162178620 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Doresc si eu o părere de ce se aude motorul cu rateuri ( se aude Mai bine la sfârČ™itul filmuleČ›ului ) . In plus a pornit mai greu , parca nu avea compresie la tragerea de sfoara! MulČ›umesc Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179353 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179454 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sent from my iPhone using Tapatalk Edited by dhanyel_2008, 09 April 2016 - 14:51. |
#10
Posted 09 April 2016 - 14:52
Probleme cu alimentarea ,mai mult ca sigur . Ori surubaresti tu la carburator si tot traseul ori o duci la servis.
Un coleg spunea ca omacul nu mai aduce vechile loncine ca cica sunt prea scumpe la chinezi . Iaca'ta ca aduc noile proseries care sunt mai ieftine la chinez dar mai scumpe la noi fata de vechile loncin . Concluzia....porcarii mai ieftine si mai proaste ca vechile chinezarii ...dar e si o parte buna ,si anume ca patronii omac i'si mentin buzunarele la fel de pline pe banii oamenilor. In loc sa aduca motosape ceva mai bune ei aduc mai proaste ,de la lot la lot . Parerea mea personala e ca modelele astea sunt mai proaste calitativ ca vechile chinezarii . ..doar spoiala e de ele ,si doar un ochi avizat i'si da seama ca sunt porcarii prea scumpe . Ma uitam la diselul ala ca a lui Roland si nu i'mi venea a crede ca costa atatia bani avand in vedere ce poate . |
|
#11
Posted 09 April 2016 - 16:25
Dhanyel.....problema poate fi de la carburator....
I'ai îmbibat filtrul in ulei? Ai verificat garnitura de etanșeizare a capacului metalic de deasupra cutiei filtrului? La mine era strâmb așezată si am aranjat'o pana a strâns bine.... Acum....trebuie curățat carburatorul. Nelule viață nu'i așa de neagra cu pro series astea....mie unul mi s'a părut ok la 2000 lei..adică chiar a mers bine.... Mai contează si norocul si atenția când alimentezi cu cine știe ce gunoioase in benzina....pot fi mai multi factori acum nu trebuie sa le catalogam din prima ca fiind de doi lei ca nu e chiar așa.... |
#12
Posted 09 April 2016 - 17:04
Asa e Mettre . E loc totusi sa mai lase patronii din pret ca nici noi nu suntem muncitori platiti ca in germania. E bun forumul nostru ca ajuta mult pe cine e interesat sa mai traga de viata motosapei in plus. Edited by nelucroitoru, 09 April 2016 - 17:06. |
#13
Posted 09 April 2016 - 20:08
dhanyel_2008, on 09 aprilie 2016 - 14:51, said:
[ https://player.vimeo.com/video/162178620 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Doresc si eu o părere de ce se aude motorul cu rateuri ( se aude Mai bine la sfârČitul filmuleČului ) . In plus a pornit mai greu , parca nu avea compresie la tragerea de sfoara! MulČumesc Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179353 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179454 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sent from my iPhone using Tapatalk Eu zic cel mai bine sa te duci la un service. E in garantie, trebuie sa ti-l faca. Daca te apuci sa umbli in el, abia au motive sa nu iti rezolve problema. Vezi ca sunt doi reprezentanti service Omac la voi in Galati. 44 GALATI COM. LIESTI OG ELECTRONICA SRL STR. PRINCIPALA NR.2697 0744.126.991 L-S 8-18 45 GALATI GALATI ANDALI SERVICE SRL / repara numai utilaje in 4 TIMPI M.KOGALNICEANU NR.16 0740.473.679 4T L-V 9-17 S 9-13 |
#14
Posted 09 April 2016 - 21:59
dhanyel_2008, on 09 aprilie 2016 - 14:51, said:
[ https://player.vimeo.com/video/162178620 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Doresc si eu o părere de ce se aude motorul cu rateuri ( se aude Mai bine la sfârČitul filmuleČului ) . In plus a pornit mai greu , parca nu avea compresie la tragerea de sfoara! MulČumesc Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179353 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179454 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sent from my iPhone using Tapatalk pare sa fie lipsa de combustibil avea benzina suficienta in rezervor? |
#15
Posted 09 April 2016 - 23:49
Problema Si-a revenit . Am mai umblat la Soc - am tras mai forțat
@roland_s -cei 2 "parteneri" service nu sunt : 1. Cel de la Galati nu mai are contract cu omac ; 2.cel de la Liesti (aceeasi comuna unde am motosapa -era un mare avantaj pentru mine ) este un magazin Agroland care vinde doar produsele lor si alte piese agricole , dar nu au service ! @draku - rezervorul era plin Urmează sa fac un filmulet cu o noua problema : NU mai lucrează in viteza 2 , intra dar dar sare imediat ! Urmează ca luni sa ii contactez pe cei de la o-mac ! Intent›ia mea la aceste noi probleme este sa pot schimba produsul in termen de 30 zile ( asta garantează ei ) Sent from my iPhone using Tapatalk Edited by dhanyel_2008, 09 April 2016 - 23:51. |
|
#16
Posted 10 April 2016 - 05:48
am pus si eu moto la treaba. dupa ce am frezat in livada am zis sa nivelez locul un pic, asa ca am folosit o grapa. am reusit sa ii fac si schimburile de ulei
Attached FilesEdited by alex_dnk, 10 April 2016 - 05:49. |
#17
Posted 10 April 2016 - 07:47
Pentru ca era nevoie de un upgrade (din cauza maririi suprafetelor) si avand nevoie si de o treapta de viteza mai mica concurente au fost SEP-113 de la O-MAC si ROG-100A de la ROTAKT.
Sep-ul a iesit din cursa dupa primul email in care am intrebat care sunt turatiile pentru fiecare viteza si am primit un raspuns sec ca producatorul nu a comunicat aceste date (specific modului O-MAC de a trata clientii) In cursa a ramas ROG-100A si timp de aproximativ o luna cat am adunat bugetul am schimbat emailuri cu cei de la ROTAKT eu punand intrebari ei raspunzand si revenind cu raspunsuri la intrebarea la care nu au avut datele (legata de turatiile prizelor de putere). A castigat ROG-100A pentru buna comunicare. Acum are deja peste 25 de ore de functionare si suntem prieteni, -o singura maneta de viteza cu turatii la ax 144 rpm in treapta a 3-a, 124 rpm in treapta 2-a, 53 rpm in treapta 1-a, 53 rpm in treapta de mers inapoi IMG_20160410_075431.jpg 274.85K 191 downloads -turatiile la priele de putere Treapta 1:a1-1080 RPM, a2-254 RPM Treapta 2: a1-2250 RPM, a2-529 RPM Treapta 3: a1-2618 RPM,a2-616 RPM Treapta -1: a1-1080 RPM,a2-251 RPM -maner de ambreaj cu clapeta de blocare IMG_20160410_075940.jpg 395.6K 241 downloads se declanseaza foarte rapid la usoara apasare a manerului -ca orice pinionar scuipa ulei pe la aerisitorul cutiei dar eu am rezolvat cu un aerisitor de perfuzor infipt in dop IMG_20160410_075448.jpg 376.12K 289 downloads -pregatirea pentru insamantat cartofii IMG_20160410_075809.jpg 432.26K 271 downloads -si un filmulet de la frezat, nu prea reusit, era absent operatorul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dS91PCP-vr0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 10 April 2016 - 09:32
dhanyel_2008, on 09 aprilie 2016 - 23:49, said:
Problema Si-a revenit . Am mai umblat la Soc - am tras mai forČ›at @roland_s -cei 2 "parteneri" service nu sunt : 1. Cel de la Galati nu mai are contract cu omac ; 2.cel de la Liesti (aceeasi comuna unde am motosapa -era un mare avantaj pentru mine ) este un magazin Agroland care vinde doar produsele lor si alte piese agricole , dar nu au service ! @draku - rezervorul era plin Urmează sa fac un filmulet cu o noua problema : NU mai lucrează in viteza 2 , intra dar dar sare imediat ! Urmează ca luni sa ii contactez pe cei de la o-mac ! Intent›ia mea la aceste noi probleme este sa pot schimba produsul in termen de 30 zile ( asta garantează ei ) Sent from my iPhone using Tapatalk Referitor la saritul din viteza a doua. Problema asta am avut-o si eu la cel mare. Desteptii de la O-mac nu au reglat cablul+ maneta, iar cand bagam viteza a doua maneta ajungea la maxim in spate si atingea suportul de plastic (nu intra bine in viteza). Si la fel sarea in timpul mersului. Am reglat cablul si acum cand sunt in treapta a doua mai raman 5 mm intre maneta si suportul de plastic (acum intra bine in viteza). Nu stiu daca si la tine o fi aceeasi problema, dar verifica. Pun o poza ca sa iti dai seama (sageata verde): DSCF1096.JPG 577.56K 330 downloads Edited by roland_s, 10 April 2016 - 09:35. |
Anunturi
▶ 7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users