Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Motosapa -partea a-III-a

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
9220 replies to this topic

#1
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Partea întâi, aici.
A doua.
A treia-i asta și departe de-a fi cea din urmă Posted Image

#2
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Si totusi eu ce motocultor imi cumpar? Nu de alta da' mie lene  sa citesc in doua topice.
P.S. fac pariu ca pe topicul asta nou, casuta din dreapta sus o sa stea nefolosita.

#3
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Tinand cont ca pe partea a II a nu am primit raspunsuri la doua intrebari, le mai pun o data aici:
Prima: Stie cineva la ce folosesc aceste doua suruburi de pe diferentialul de pe motocultorul Pro Series 1350 Diesel cu diferential?
Attached File  DSCF1101.JPG   449.55K   280 downloads
A doua intrebare: cum se poate vedea nivelul de ulei la un motocultor Pro Series 1000, tinand cont ca acest model nu are joja de ulei? Eu am bagat in cutie 2 litrii, deoarece asa mi s-a spus de la Dedeman. Cum pot vedea daca a pierdut?
Multumesc anticipat.

Edited by roland_s, 08 April 2016 - 20:29.


#4
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010

View Postroland_s, on 08 aprilie 2016 - 17:54, said:

De mers, merge bine. Pleaca intodeauna la prima sfoara. Insa niciodata nu am reusit sa il pornesc fara soc tras. Sau poate (inca) nu am eu experienta. Dar cu socul tras pleaca intodeauna la prima sfoara. Si apoi dupa ce porneste ii bag socul.
O nelamurire: unde vad nivelul de ulei la cutie? Spre deosebire de Diesel, asta la cutie nu are joja. Eu am bagat 2 litrii cat a zis cel din Dedeman. Dar nu vad nicaeri unde as putea vedea un nivel ...

Asa e motorul, nu pleaca fara soc. o sa-ti intre in reflex, stai linistit. Pentru ulei ai o fereastra in dreapta jos, sub cablul schimbatorului. Trebuie sa fie nivelul undeva la jumatatea ferestrei. Joja e de sanchi, sub busonul de umplere nu ai loc oricum, sunt direct angrenajele. Daca e ca la apollo, bagi 1,8 litri. Oricum ce e in plus da singur afara. Daca vezi ca varsa ulei pe un surub in partea superioara a cutiei, nu te speria.

Pentru suruburile alea, deocamdata esti singurul posesor de asemenea agregat, nu stiu daca stie careva.

Edited by e_miron, 08 April 2016 - 20:33.


#5
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

View Postpufarin, on 08 aprilie 2016 - 20:24, said:

...
P.S. fac pariu ca pe topicul asta nou, casuta din dreapta sus o sa stea nefolosita.
Cu respect vom ruga noii colegi să pună o pleoapă scurtă și pe celelalte două topicuri; fără a deveni absurzi însă, cerându-le să le parcurgă post cu post.
Îi ajutăm la nevoie cu un link, atunci când timpul ne permite acest lucru.

Sper să pierzi pariul Posted Image  și să avem parte de oameni faini în continuare.

#6
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Suruburile acelea au si piulita pe partea cealalta sau filet interior in carcasa ?
Piesa diferentiallui e turnata pe capete sau e din 2 bucati ?

#7
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Poste_miron, on 08 aprilie 2016 - 20:30, said:

Asa e motorul, nu pleaca fara soc. o sa-ti intre in reflex, stai linistit. Pentru ulei ai o fereastra in dreapta jos, sub cablul schimbatorului. Trebuie sa fie nivelul undeva la jumatatea ferestrei. Joja e de sanchi, sub busonul de umplere nu ai loc oricum, sunt direct angrenajele. Daca e ca la apollo, bagi 1,8 litri. Oricum ce e in plus da singur afara. Daca vezi ca varsa ulei pe un surub in partea superioara a cutiei, nu te speria.

Pentru suruburile alea, deocamdata esti singurul posesor de asemenea agregat, nu stiu daca stie careva.
Uf ... nu e bine. La mine fereastra aia e plina. inseamna ca am bagat mai mult (si nu am bagat decat 2 litrii, exact cum a zis cel de la Dedeman)! Exista vreun risc ceva daca am bagat mai mult? E la cutie, nu e la motor ...
Attached File  DSCF1154.JPG   368.74K   199 downloads
Sau sa ma apuc sa mai scot din el?

View Postkpk1, on 08 aprilie 2016 - 22:18, said:

Suruburile acelea au si piulita pe partea cealalta sau filet interior in carcasa ?
Piesa diferentiallui e turnata pe capete sau e din 2 bucati ?
Suruburile acelea nu au piulita pe partea cealalta. Sunt niste suruburi cu doua filete separate pe ele lungi cam de 10 cm. Intra cu totl in diferential. Nu le-am scos afara deoarece mi-a fost teama ca nu le mai pot baga inapoi (au scos cei de la service O-mac un surub si nu la mai putut baga inapoi - am scris aici: http://forum.softped...8#entry19024203 )
Piesa diferentialului e turnata, nu e din doua bucati.
Attached File  DSCF1100.JPG   380.32K   280 downloadsAttached File  DSCF1107.JPG   383.39K   277 downloadsAttached File  DSCF1108.JPG   424.99K   263 downloads

Edited by roland_s, 09 April 2016 - 07:38.


#8
danchi

danchi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 17.03.2007

View Postroland_s, on 09 aprilie 2016 - 07:35, said:

........................................................
Sau sa ma apuc sa mai scot din el?

................................ Sunt niste suruburi cu doua filete separate pe ele lungi cam de 10 cm. Intra cu totl in diferential.
..............................................
Nu este neaparat necesar sa scoti uleiul ca arunca surplusul afara in timpul functionariiPosted Image
Daca vrei sa fii linistit poti sa-l golesti partial si apoi sa completezi pana peste jumatatea ferestreiPosted Image

Suruburile minune sunt , cel mai probabil , elemente de fixare a sistemului de actionare a crabotilor Posted Image( chestii metalice cu dinti care cupleaza si decupleaza rotile ) si e necesar sa fie scoase numai la reparatiiPosted Image

Felicitari pentru achizitii si sa le folosesti sanatos Posted Image

#9
dhanyel_2008

dhanyel_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 30.10.2010
[ https://player.vimeo.com/video/162178620 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Doresc si eu o părere de ce se aude motorul cu rateuri ( se aude Mai bine la sfârČ™itul filmuleČ›ului ) . In plus a pornit mai greu , parca nu avea compresie la tragerea de sfoara!
Mulțumesc



Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179353 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179454 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dhanyel_2008, 09 April 2016 - 14:51.


#10
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Probleme cu alimentarea ,mai mult ca sigur . Ori surubaresti tu la carburator si tot traseul ori o duci la servis.
Un coleg spunea ca omacul nu mai aduce vechile loncine ca cica sunt prea scumpe la chinezi . Iaca'ta ca aduc noile
proseries care sunt mai ieftine la chinez dar mai scumpe la noi fata de vechile loncin . Concluzia....porcarii mai ieftine si mai proaste ca
vechile chinezarii ...dar e si o parte buna ,si anume ca patronii omac i'si mentin buzunarele la fel de pline pe banii oamenilor. In loc sa aduca
motosape ceva mai bune ei aduc mai proaste ,de la lot la lot . Parerea mea personala e ca modelele astea sunt mai proaste calitativ ca vechile chinezarii . ..doar spoiala e de ele ,si doar un ochi avizat i'si da seama ca sunt porcarii prea scumpe . Ma uitam la diselul ala ca a lui Roland si nu i'mi venea a crede ca costa atatia bani avand in vedere ce poate .

#11
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Dhanyel.....problema poate fi de la carburator....
I'ai îmbibat filtrul in ulei? Ai verificat garnitura de etanșeizare a capacului metalic de deasupra cutiei filtrului? La mine era strâmb așezată si am aranjat'o pana a strâns bine....
Acum....trebuie curățat carburatorul.
Nelule viață nu'i așa de neagra cu pro series astea....mie unul mi s'a părut ok la 2000 lei..adică chiar a mers bine....
Mai contează si norocul si atenția când alimentezi cu cine știe ce gunoioase in benzina....pot fi mai multi factori acum nu trebuie sa le catalogam din prima ca fiind de doi lei ca nu e chiar așa....

#12
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012


Asa e Mettre . E loc totusi sa mai lase patronii din pret ca nici noi nu suntem muncitori platiti ca in germania. E bun forumul nostru ca ajuta mult pe cine e interesat sa mai traga de viata motosapei in plus.

Edited by nelucroitoru, 09 April 2016 - 17:06.


#13
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Postdhanyel_2008, on 09 aprilie 2016 - 14:51, said:

[ https://player.vimeo.com/video/162178620 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Doresc si eu o părere de ce se aude motorul cu rateuri ( se aude Mai bine la sfârČ™itul filmuleČ›ului ) . In plus a pornit mai greu , parca nu avea compresie la tragerea de sfoara!
Mulțumesc



Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179353 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179454 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Deja face belele? Ups, nu suna a bine. Si din asta am luat si eu.
Eu zic cel mai bine sa te duci la un service. E in garantie, trebuie sa ti-l faca. Daca te apuci sa umbli in el, abia au motive sa nu iti rezolve problema. Vezi ca sunt doi reprezentanti service Omac la voi in Galati.
44 GALATI COM. LIESTI OG ELECTRONICA SRL STR. PRINCIPALA NR.2697  0744.126.991 L-S 8-18
45 GALATI GALATI ANDALI SERVICE SRL    /   repara numai utilaje in 4 TIMPI M.KOGALNICEANU NR.16 0740.473.679 4T L-V 9-17 S 9-13

#14
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,256
  • Înscris: 22.11.2003

View Postdhanyel_2008, on 09 aprilie 2016 - 14:51, said:

[ https://player.vimeo.com/video/162178620 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Doresc si eu o părere de ce se aude motorul cu rateuri ( se aude Mai bine la sfârČ™itul filmuleČ›ului ) . In plus a pornit mai greu , parca nu avea compresie la tragerea de sfoara!
Mulțumesc



Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179353 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Sent from my iPhone using Tapatalk[ https://player.vimeo.com/video/162179454 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Sent from my iPhone using Tapatalk

pare sa fie lipsa de combustibil
avea benzina suficienta in rezervor?

#15
dhanyel_2008

dhanyel_2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 30.10.2010
Problema Si-a revenit . Am mai umblat la Soc - am tras mai forțat

@roland_s  -cei 2 "parteneri" service nu sunt : 1. Cel de la Galati nu mai are contract cu omac ; 2.cel de la Liesti (aceeasi  comuna unde am motosapa -era un mare avantaj pentru mine ) este un magazin Agroland care vinde doar produsele lor si alte piese agricole , dar nu au service !
@draku - rezervorul era plin

Urmează sa fac un filmulet cu o noua problema : NU mai lucrează  in viteza 2 , intra dar dar sare imediat !

Urmează ca luni sa ii contactez pe cei de la o-mac ! Intent›ia mea la aceste noi probleme este sa pot schimba produsul in termen de 30 zile ( asta garantează ei )



Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dhanyel_2008, 09 April 2016 - 23:51.


#16
alex_dnk

alex_dnk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 06.03.2012
am pus si eu moto la treaba. dupa ce am frezat in livada am zis sa nivelez locul un pic, asa ca am folosit o grapa. am reusit sa ii fac si schimburile de ulei

Attached Files


Edited by alex_dnk, 10 April 2016 - 05:49.


#17
nicu_gh

nicu_gh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 26.12.2013
Pentru ca era nevoie de un upgrade (din cauza maririi suprafetelor) si avand nevoie si de o treapta de viteza mai mica concurente au fost SEP-113 de la O-MAC si ROG-100A de la ROTAKT.
   Sep-ul a iesit din cursa dupa primul email in care am intrebat care sunt turatiile pentru fiecare viteza si am primit un raspuns sec ca producatorul nu a comunicat aceste date (specific modului O-MAC de a trata clientii)
   In cursa a ramas ROG-100A si timp de aproximativ o luna cat am adunat bugetul am schimbat emailuri cu cei de la ROTAKT eu  punand intrebari ei raspunzand si revenind cu raspunsuri la intrebarea la care nu au avut datele (legata de turatiile prizelor de putere).
  A castigat ROG-100A pentru buna comunicare. Acum are deja peste 25 de ore de functionare si suntem prieteni,

-o singura maneta de viteza cu turatii la ax 144 rpm in treapta a 3-a, 124 rpm in treapta 2-a, 53 rpm in treapta 1-a, 53 rpm in treapta de mers inapoi Attached File  IMG_20160410_075431.jpg   274.85K   191 downloads

-turatiile la priele de putere   
Treapta 1:a1-1080 RPM, a2-254 RPM
Treapta 2: a1-2250 RPM, a2-529 RPM
Treapta 3: a1-2618 RPM,a2-616 RPM
Treapta -1: a1-1080 RPM,a2-251 RPM

-maner de ambreaj cu clapeta de blocare Attached File  IMG_20160410_075940.jpg   395.6K   241 downloads se declanseaza foarte rapid la usoara apasare a manerului

-ca orice pinionar scuipa ulei pe la aerisitorul cutiei dar eu am rezolvat cu un aerisitor de perfuzor infipt in dop Attached File  IMG_20160410_075448.jpg   376.12K   289 downloads

-pregatirea pentru insamantat cartofii Attached File  IMG_20160410_075809.jpg   432.26K   271 downloads

-si un filmulet de la frezat, nu prea reusit, era absent operatorul
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dS91PCP-vr0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#18
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Postdhanyel_2008, on 09 aprilie 2016 - 23:49, said:

Problema Si-a revenit . Am mai umblat la Soc - am tras mai forțat

@roland_s  -cei 2 "parteneri" service nu sunt : 1. Cel de la Galati nu mai are contract cu omac ; 2.cel de la Liesti (aceeasi  comuna unde am motosapa -era un mare avantaj pentru mine ) este un magazin Agroland care vinde doar produsele lor si alte piese agricole , dar nu au service !
@draku - rezervorul era plin

Urmează sa fac un filmulet cu o noua problema : NU mai lucrează  in viteza 2 , intra dar dar sare imediat !

Urmează ca luni sa ii contactez pe cei de la o-mac ! Intent›ia mea la aceste noi probleme este sa pot schimba produsul in termen de 30 zile ( asta garantează ei )



Sent from my iPhone using Tapatalk
Imi pare rau, eu am luat informatia de pe site-ul O-mac (cea cu service-urile).
Referitor la saritul din viteza a doua. Problema asta am avut-o si eu la cel mare. Desteptii de la O-mac nu au reglat cablul+ maneta, iar cand bagam viteza a doua maneta ajungea la maxim in spate si atingea suportul de plastic (nu intra bine in viteza). Si la fel sarea in timpul mersului. Am reglat cablul si acum cand sunt in treapta a doua mai raman 5 mm intre maneta si suportul de plastic (acum intra bine in viteza). Nu stiu daca si la tine o fi aceeasi problema, dar verifica. Pun o poza ca sa iti dai seama (sageata verde):

Attached File  DSCF1096.JPG   577.56K   330 downloads

Edited by roland_s, 10 April 2016 - 09:35.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate