Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Opinii din interior - Scoala Mea, Anastasia Popescu, Spectrum

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
Alka10

Alka10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 21.04.2012
Adun informatii din timp ca sa stiu ce fac la anu' :) Asadar, ma intereseaza opiniile unor parinti care au copiii la aceste scoli sau cei care detin informatii directe. Expresii de genul "am auzit ca..." nu sunt relevante.

Pentru dezbaterea  invatamant de stat versus privat, folositi cu incredere topicul dedicat :)

Multumesc anticipat !

#2
Alka10

Alka10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 21.04.2012
Conspiratia tacerii si mai multe nu...:)

Mai adaug doua pe lista, poate am noroc de data asta :
- Scoala Luca
- Scoala Step by step (privata).

#3
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,857
  • Înscris: 06.10.2003
Probabil n-o sa te ajute dar de Spectrum din Cluj se plangea o mamica pe FB.

#4
Alka10

Alka10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 21.04.2012
De cea din Bucuresti, in afara de ceea ce am citit pe un alt forum, nu prea exista plangeri...dar am inteles ca de la clasa a V-a limba turca e obligatorie, ceea ce e cam no-no pentru mine.

Inclin din ce in ce mai mult catre SBS...

#5
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,857
  • Înscris: 06.10.2003