Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Creeare programe. Cum sa incep?

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
PANAlex

PANAlex

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 03.01.2016
Eu sunt incepator pe Softpedia si vreau sa aflu cum creezi un program sau joc de la primi pas. As vrea sa nu trebuie prea mult timp pentru un raspuns adecvat.

#2
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 05.03.2003
http://www.alice.org/index.php

#3
balios

balios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,867
  • Înscris: 27.06.2014
Incepi de aici. Dupa care citesti articole, inveti limbaje de programare etc. Le gasesti cu ajutorul lui gogu. Cand ai nelamuriri, le postezi aici. Daca vrei sa primesti mura-n gura codul, contributia ta care e?

#4
PANAlex

PANAlex

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 03.01.2016

 balios, on 04 ianuarie 2016 - 00:05, said:

Incepi de aici. Dupa care citesti articole, inveti limbaje de programare etc. Le gasesti cu ajutorul lui gogu. Cand ai nelamuriri, le postezi aici. Daca vrei sa primesti mura-n gura codul, contributia ta care e?
Multumesc pentru raspuns, desigur ca nu vreau totul de-a gata, eu am vrut doar o lamurire.

Edited by PANAlex, 04 January 2016 - 10:53.


#5
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002
Ce varsta ,studii ai ?

#6
sergiu_spooky