Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Dezamăgită de facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#1
Violet1994

Violet1994

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 05.12.2015
Bună! E prima mea postare pe acest forum. Sunt studentă pe domeniu ingineria produselor alimentare, domeniu care nu are nicio legătură cu ceea ce mi-aș fi dorit să fac. Am ajuns aici pentru că nu am ajuns nici la medicină, nici la farmacie, nici la stomatologie, nici la asistență medicală. Credeam că doar un an voi sta aici, apoi voi încerca din nou la acele specializări. Din păcate am aflat abia în semestrul al doilea din primul an că dacă renunț la o facultate la buget următoarea va fi la taxă. Până la urmă am rămas aici, vrând-nevrând. Am aflat că marea majoritate care au ajuns aici nu au reușit în alte părți sau au terminat un liceu alimentar. Programul e lung 8, chiar 10 ore/ zi, încărcat, cu multe materii tehnice, chimii etc. Abia fac față. Am terminat științele naturii și nu prea am cunoștințe tehnice de bază ca să pot înțelege ce se predă. Un alt impediment e faptul că industria alimentară românească s-a cam distrus, nu prea mai sunt fabrici, șansele de angajare sunt minime și nici în învățământ nu se prea găsesc posturi. Deși fac multă chimie nu am voie s-o predau și trebuie să fac și masterul și modulul 2 pedagogic ca să pot lucra ca profesor (în învățământul tehnic la licee de profil alimentar), asta dacă prind post. Nu șt