Scanare de porturi, ar putea fi false positive ?
Last Updated: Nov 15 2015 09:44, Started by
panion82
, Nov 12 2015 10:55
·
0
#1
Posted 12 November 2015 - 10:55
Buna ziua,
Cam de 2 saptamani primesc foarte multe atentionari ca imi sunt scanate porturile, folosesc Bitdefender Internet Security 2016. Notificarile sunt pentru IP-uri diferite. Am avut un ticket deschis la customer support si mi s-a spus ca Bitdefender a protejat calculatorul dar totusi sunt ingrijorat. Momentan am dezinstalat Bitdefenderul si am instalat Kaspersky internet security sa vad daca mai primesc notificari de scanare a porturilor. Nu stiu, poate sunt false positives.... Nu stiu ce ar trebui sa fac, am cerut ISPului sa imi schimbe IPul ... nu a ajutat. La scanari atat Bitdefenderul cat si Kaspersky imi spun ca sistemul este curat. A mai patit cineva asa ceva ? Sa fie false positive ? Ce ar trebui sa fac ? Multumesc anticipat |
#2
Posted 12 November 2015 - 11:06
Esti conectat la internet? Acolo e problema si solutia e evidenta.
|
#3
Posted 12 November 2015 - 11:26
pai nu pot sa ma deconectez ) Ce alta solutie ar mai fi ?
|
#4
Posted 12 November 2015 - 11:54
Daca folosesti programe torrent e posibil sa iti scaneze cineva porturile.. e doar un exemplu, sunt mai multe posibilitati.
|
#5
Posted 12 November 2015 - 12:07
Stai linistit, nu e nici o problema. Sunt o gramada de scannere care cauta calculatoare vulnerabile. Sa ai un firewall-ul activ si patch-urile de securitate.
Edited by bumpocbum, 12 November 2015 - 12:09. |
#6
Posted 12 November 2015 - 12:14
#7
Posted 12 November 2015 - 12:41
Spera ... dar sa ai numarul de la reclamatii notat pe ceva ca atunci cind se opresc n-o sa-ti mai mearga netul :-)
|
#8
Posted 12 November 2015 - 12:54
Te conectezi printr-un router si ai scapat de atentionari.
Edited by bbox, 12 November 2015 - 12:55. |
#9
Posted 12 November 2015 - 13:01
Este in mod sigur conectat printr-un router doar ca nu al lui :-)
|
#10
Posted 12 November 2015 - 13:13
|
#11
Posted 12 November 2015 - 13:45
Daca ai router, scanarile nu ar trebui sa ajunga la calculator, doar daca este pus calculatorul in DMZ sau toate porturile sunt forwardate catre pc, verifica setarile.
|
#12
Posted 12 November 2015 - 14:56
#13
Posted 15 November 2015 - 09:44
Pune Bitdefender pe pilot automat si nu o sa-ti mai apara asemenea atentionari!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users