Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X
Last Updated: Mar 14 2020 18:24, Started by
t-balt
, Oct 02 2015 11:19
·
0
#523
Posted 02 January 2019 - 16:16
#524
Posted 02 January 2019 - 16:47
Scrie că s-a rupt în două după ce a lovit un copac.
Ce ar mai fi de comentat? |
#526
Posted 02 January 2019 - 17:00
Câte mașini ai rupt în două de știi că nu e o regulă să ia foc?
|
#528
Posted 02 January 2019 - 18:57
Oamenii aia au supravietuit dupa ce masina s-a rupt in doua? Eu nu am mai auzit de astfel de impact cu supravietuitori ...
|
#529
Posted 02 January 2019 - 19:08
Uite ca au mai scapat. Si dintr.un VW mai vechi, care nu are 10 stele ca Tesla la impact. Si nu a luat foc.
https://m.adevarul.r...2461/index.html Inca o masina rupta in doua si tot nu a luat foc. Soferul a scapat chiar f.bine. http://www.romaniatv...oto_117164.html Edited by Torquemada-666, 02 January 2019 - 19:10. |
#530
Posted 02 January 2019 - 19:18
Deci nu ai mai văzut mașini care au luat foc în urma impactului?
Sau ce te minunezi atât? Dacă te pui să cauți, majoritatea Lamborghini care au luat foc, au făcut-o din senin, fară nici un accident. Dar nu te văd să le critici, pentru că sunt în proprietatea VAG. Hai, pune mâna pe telefon și mai caută ceva despre Tesla. (ca și când descoperirile tale ar conta) |
#533
Posted 02 January 2019 - 21:28
#534
Posted 02 January 2019 - 21:28
Nu, e din categoria : mai multe chiar la alte marci. Numai ca nu le poti vedea cand iti pui ochelari de cal.
Edited by Ford4, 02 January 2019 - 21:29. |
#536
Posted 02 January 2019 - 21:56
Nu avem vreo statistica, dar pentru Tesla poti numara postarile lui Torque ca sigur n-a ratat niciuna !
Iar pentru alte marci, uite un exemplu de 51 de bucati de la Mercedes care au luat foc fara sa aiba macar accident https://www.telegrap...-could-include/ Deci se intampla la firme cu traditie de peste 100 de ani. Insa toate tunurile sunt acum pe Tesla fiindca a dat de pamant cu 'marii producatori' in America si-si continua extinderea in acest an in Europa si China fara ca acestia sa scoata ceva comparabil inca. |
#537
Posted 02 January 2019 - 22:13
Mare adevar aici, ceilalti producatori inca se complac in mocirla termicelor
Dupa ce am condus prima electrica mi-am zis stop joc, nu mai dau 1 leu pe vreo fosila termica. Ori electrica, ori mai trag de actuala pana ne vor baga si pe noi (romanasi sarmani) in seama producatorii astia de electrice. Nu am preferinte, ca e kona sau niro, poate chiar noul soul de 64 sau id.. primul care va fi disponibil si la noi l-am luat, doar performanta conteaza. Sa lanseze maine Dacia un Sandero stepway electric cu baterie de 64 si management termic, incarcare rapida si il voi cumpara negresit. Edited by robertcb, 02 January 2019 - 22:15. |
|
#538
Posted 02 January 2019 - 22:23
Nu se complac, toti au planuri de schimbare a directiei spre EV-uri. Problema este ca au subestimat Tesla iar acum cauta sa traga de timp pentru ca au ramas mult in urma.
Culmea este ca mai avansati sunt acum sud coreenii care tac si fac in timp ce nemtii doar dau comunicate. Tare mi-e insa teama ca se va adeveri zicala 'cainele care latra nu musca' dar vom vedea in urmatorii ani ce va fi deoarece si coreeni sunt limitati de productia mica de baterii. Tesla are un avantaj formidabil cu fabricarea bateriilor 'in house', cel putin in faza de pionerat a electricelor, dar sa nu uitam ca si Mercedes ii calca pe urme cu propria sa fabrica de baterii. Edited by Ford4, 02 January 2019 - 22:29. |
#539
Posted 02 January 2019 - 22:34
Sa le calce pe urme, dar in deceniul acesta, cata rabdare sa mai avem si noi?
|
#540
Posted 02 January 2019 - 22:57
Daca procentual,la numarul de unitati asamblate si aflate in circulatie,un producator auto are o incidenta mare de situatii de incediu,atunci e clar ca are o problema.
Care o fi acel producator este intrebarea?Tesla sau altul(altii)? Aici nu e vorba de a fi fan EV sau nu... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users