Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Proiecte CV

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
icsool

icsool

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.09.2015
Salut. Sunt student şi doresc să îmi găsesc un loc de muncă în domeniul IT Software. Neavând experienţă profesională presupun că proiectele realizate de mine şi felul în care le prezint în CV contează foarte mult. Nelămurirea mea este următoarea: angajatorul preferă o prezentare în limbaj natural a proiectului, în limbaj de specialitate (în care îi specific doar tehnologiile folosite) sau un "mix" între cele două (iniţial explicat în limbaj natural apoi în limbaj de specialitate)?

Am mai jos două exemple:
- ce înţeleg eu prin limbaj natural

Quote

Un joc realizat în Javascript în care utilizatorul trebuie să "împuşte" discurile care apar pe eran. Primul disc trebuie atins o singură dată, al doilea trebuie atins de 2 ori şi aşa mai departe. Atunci când utilizatorul a atins discul respectiv de câte ori a fost nevoie acesta primeşte 100 de puncte. Dacă ratează i se scad 10 puncte. Jocul durează 60 de secunde.
- ce înteleg eu prin limbaj de "specialitate"

Quote

Proiect realizat la facultate ce constă într-un site responsive în HTML5 şi CSS3 optimizat SEO.
Website-ul are un aspect unitar, ceea ce înseamnă că anumite elemente sunt repetitive (meniu, subsol) de aceea acestea au fost scrise în fişiere incluse, folosind PHP, în fisierul principal.
Pentru partea de CSS am realizat şi o variantă pentru printare.