Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pret Spania-Romania
Last Updated: Sep 08 2015 21:44, Started by
caballero
, Sep 07 2015 02:07
·
0
#1
Posted 07 September 2015 - 02:07
Intentionez sa calatoresc din Alicante-Constanta
Am citit pe forum aici cateva topicuri dar am cateva intrebari. Pentru un drum dus-intors, cu tot cu benzina+rovigniete+taxe drum ma duce in jur la 1000€? Am un Logan 1.5dci, asta care a aparut in 2012, consum omologat pe autostrada 3.9, hai sa punem 5l/100 As vrea sa merg si cu masina, pentru ca (,) cu avionul deja fusesem. Suporta loganul drumurile de la noi, sau cand ma intorc o sa trebuiasca sa ma duc la service pentru telescoape/alinieri roti/ etc etc? Salut si multumesc! |
#2
Posted 07 September 2015 - 02:45
De ce ai vrea sa faci 2 zile cu masina in loc sa faci 2 ore cu avionul ? Vezi ca de prin oct se ieftinesc si biletele la avion.
|
#3
Posted 07 September 2015 - 04:34
În principiu, la costul de acum al combustibilului ar trebui să te încadrezi - fără cazări - în bugetul de 1000. Și vorbim de 1 - recomandat 2 - cazări, că sunt totuși aproape 40 de ore de condus. Asta pe drumul cel mai scurt unde o să lași ca taxe de autostradă pe Italia + Franța + Spania (pe AP-uri) vreo 120-140 de euro / sens. Dacă ocolești zona cu taxe mari ceea ce e cam imposibil fără să o iei pe nord (Franța pe naționale - Germania - Austria) o să ai mult mai mult de mers, nu te prea avantajează ținând cont de unde pleci tu.
Ruta clasică e via Slovenia - Ungaria - România - e și cea cu mai multă autostradă. Practic în afară de Timișoara - Deva și Sibiu - Pitești ai autostradă și la noi în țară. Mai scurtă - dar cu posibile probleme la controale vamale pentru că ieși din UE - ar fi Slovenia - Croația - Serbia - (Bulgaria) - România. Recomand să faci traseul pe viamichelin, e foarte exact la taxe și alte cele. Edited by AlexIP, 07 September 2015 - 04:34. |
#4
Posted 07 September 2015 - 06:10
acum ma duc sa-mi iau Logan daca la 130-150/ consuma 4/100
microbuz/autocar constanta -bucuresti, autocar bucuresti-madrid sau barcelona, tren barcelona- alicante daca pleci din constanta, cel mai bine e cu vaporul cu masina personala e crunt! oboseala maxima faci mai mult de 3-4 zile cred (cu un singur sofer), masina consuma functie de greutate si banuiesc ca nu pleci cu ea goala (uneori mai mergi si la deal...) duşuri prin benzinarii, mancare cum si pe unde apuci, dormit chinuit in masina, etc http://distanta.ro/constanta/alicante avantaje: vizitezi venetia, sanremo, monte carlo, cannes, mirifica coasta de azur loganul suporta... totusi, fiind vorba de vreo 7000 dus-intors, plus ce mai mergi si pe acolo... un schimb de ulei si de filtre, n-ar strica Edited by Nero-d, 07 September 2015 - 06:18. |
#5
Posted 07 September 2015 - 06:43
mai consuma si ACul daca ai... daca nu?, n-are rost sa pleci de acasa
Edited by Nero-d, 07 September 2015 - 06:43. |
#6
Posted 07 September 2015 - 08:45
Cred ca mi s-au schimbat unelee idei
Adica, se merge cu masina asa, ca vrei sa vezi cum e, mai bine avionul, dar totusi intentionez sa merg. Si la consumuri stati asa, consumul meu e ala dci euro 5, daca va uitati euro 6 in oras nu urca de 4 (cel putin teoretic). La cat de stresate sunt dieselurile in ziua de azi am impresia ca ori le iei ca sa faci numai autostrada ori nu merita sa le ai. Eu cu masina incarcata 50-60%, ca dar n-oi llua casa dupa mine, cu AC si la o viteza de 110-120/ora ma astept la un consum de vreo 5 sau 5.5l/100 CEL MULT. Eu cu 50L motorina, numai in oras fac vreo 960KM fara "eco". Si nu conduc ca unii, in viteza a sasea cu 30 RPM , daca nu urca de 2000rpm, nu urc treapta nici de cum. Edited by caballero, 07 September 2015 - 08:47. |
#8
Posted 07 September 2015 - 09:18
Am facut eu distanta Madrid - Piatra Neamt. Aproximativ 3350 km.
Am plecat din Madrid vineri seara la ora 21. Sambata in zori treceam granita in Franta. Sambata spre duminica, pe la miezul noptii, ieseam din Italia catre Slovenia. Duminica in jului orei 15 intram in tara. Duminica spre luni, pe la ora 2 noapte am adormit bustean printr-o padure aproape de Borsec. Masina a fost condusa aproape continuu, de catre mine, plus un prieten, sofer profesionist. De la plecare, de vineri seara, si pana aproape de Borsec (duminica spre luni), nu am dormit deloc. Nici eu, nici colegul sofer. Singurele pauze erau cele de cafea/tigara, prin unele parcari de pe autostrada. In ceea ce priveste frumusetea traseului, singurul lucru remarcabil a fost Coasta de Azur (Monaco), unde band o cafea pe marginea autostrazii de sus, de pe munte, priveam yachturile din port. In rest, campuri pustii. Costuri totale, la nivelul lui 2011, aproximativ 650 de euro (inclusiv taxe de autostrada si cafele/tigari pe traseu, dar fara nicio cazare), cu un Ford Focus hatchback din 2008. A doua oara nu as mai repeta experienta. |
#9
Posted 07 September 2015 - 10:18
Cu avionul iesi si mai ieftin si intr-un timp mai scurt si mai confortabil si mai " safe ".
|
#11
Posted 07 September 2015 - 16:29
#12
Posted 07 September 2015 - 23:53
AlexIP, on 07 septembrie 2015 - 04:34, said:
viamichelin, e foarte exact la taxe și alte cele. |
#13
Posted 08 September 2015 - 08:55
#14
Posted 08 September 2015 - 10:19
cu avionul iesi mai ieftin daca esti unul singur, nu cari multe bagaje si prinzi vreo oferta!!!... altfel... 4-5 inşi...
iar peisajul = priceless... daca ai sansa sau ocazia macar odata in viata?, e pacat s-o ratezi... cu toate ca... am zis... autocarele, rules, conducere non-stop, viteza e apropiata de ce intentionezi tu... |
#15
Posted 08 September 2015 - 13:09
adrian_r5, on 07 septembrie 2015 - 23:53, said:
E "exact" pe dracu' sa-l pieptene - desi au trecut aproape 2 luni se pare ca inca n-a aflat ca exista o autostrada Timisoara - Arad - Nadlac - Budapesta ... vezi aici ce traseu propune E mai scurt traseul, și nu ține cont fiind non-EU. Dacă ești singurul șofer, e un concediu întreg. O să fie destul de horror, mai ales dacă nu ai experiență de condus mult. Dacă sunteți 2-3, mai merge, scăpați cu 1-2 cazări, cum ziceam. Problema e să nu ajungeți în România cu ochii în gură, cele mai multe accidente se întâmplă pe ultima bucată a drumului unde toată lumea e obosită, drumul cunoscut / monoton și peisajul familiar. Mai ales că ultimele 3-4 ore vor fi fix pe A1 Pitești - B (care e destul de haotică), trecerea Bucureștiului (prin oraș sau pe centură, oricum o să fie cu viteză mică) și A2 care e prin câmp până treci Dunărea. |
|
#16
Posted 08 September 2015 - 21:41
#17
Posted 08 September 2015 - 21:44
shadow_4u, on 07 septembrie 2015 - 02:45, said:
De ce ai vrea sa faci 2 zile cu masina in loc sa faci 2 ore cu avionul ? Vezi ca de prin oct se ieftinesc si biletele la avion. Daca gasesc la iarna matizul bine ( are 2 ani pe tusa), mi-l aduc la vara in Spania sa trag de el pana pica tablele. Macar ii stiu bolile. Asa ca daca supravietuiesc pana la vara postez peripetiile. Edited by 2bani, 08 September 2015 - 22:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users