Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 

cazare croatia!

- - - - -
  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#19
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
am specificat și în postul anterior, croația (dubrovnik) este o locație foarte scumpă. cheltuielile zilnice vor afecta serios bugetul dar este o atmosferă care cu greu paote fi întâlnită în altă parte. îți recomand o excursie de o zi la kotor (muntenegreu)

#20
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,267
  • Înscris: 14.11.2006

View Postdenky, on 01 iunie 2015 - 23:49, said:

Ar fi enorm, 180 euro pe noapte. 60 pt tot apartamentul ar fi, pe de alta parte, putin, la ce se vede in poze. Ramane sa ne dumireasca Florinbad.

Nu stiu in ce perioada vor sta si cati vor fi intr-o camera si cate camere vor sa inchirieze. Daca initiatorul nu mai intra pe aici sa ne dumireasca ce si cum...
Am facut o simulare pentru o singura zi 22.06.2015 - 23.06.2015 iar pretul pe o camera este de 45 de euro. Alte preturi vor fi in luna iulie, alte preturi vor fi in luna august. Deci, astept: perioada de sedere, numarul de persoane, numarul de camere. Apoi initiatorul topicului va afla cat il costa.

Edited by florinbad, 02 June 2015 - 07:54.


#21
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,536
  • Înscris: 14.04.2008
poate face singur o simulare pe booking. inteleg ca vila are 3 camere duble (2 cu balcon, cea de-a treia cu + una canapea extensibila ) si un singur apartament .  pretul e 45/camera, 60/apartament. apartamentul si camera cu canapea mai pot gazdui in plus max 2 pers, care vor plati 10euro/pers daca au peste 3 ani. pretul se pare ca e acelasi si in iunie si in august, cu singura diferenta ca in plin sezon perioada minima de sedere acceptata pare a fi de minim 3 nopti.
sunt convinsa ca daca iau legatura direct cu proprietarii obtin un pret mai bun, nu stiu insa cum se va pune problema pt anularea gratuita.

#22
Beschiu

Beschiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 30.05.2015

View Postdariuscha, on 02 iunie 2015 - 15:55, said:

poate face singur o simulare pe booking. inteleg ca vila are 3 camere duble (2 cu balcon, cea de-a treia cu + una canapea extensibila ) si un singur apartament .  pretul e 45/camera, 60/apartament. apartamentul si camera cu canapea mai pot gazdui in plus max 2 pers, care vor plati 10euro/pers daca au peste 3 ani. pretul se pare ca e acelasi si in iunie si in august, cu singura diferenta ca in plin sezon perioada minima de sedere acceptata pare a fi de minim 3 nopti.
sunt convinsa ca daca iau legatura direct cu proprietarii obtin un pret mai bun, nu stiu insa cum se va pune problema pt anularea gratuita.
intreg apartamentul am vrea sa-l inchiriem..problema e cum sa iau legatura direct cu un proprietar?un nr de tel aveti?

View Postflorinbad, on 02 iunie 2015 - 07:54, said:

Nu stiu in ce perioada vor sta si cati vor fi intr-o camera si cate camere vor sa inchirieze. Daca initiatorul nu mai intra pe aici sa ne dumireasca ce si cum...
Am facut o simulare pentru o singura zi 22.06.2015 - 23.06.2015 iar pretul pe o camera este de 45 de euro. Alte preturi vor fi in luna iulie, alte preturi vor fi in luna august. Deci, astept: perioada de sedere, numarul de persoane, numarul de camere. Apoi initiatorul topicului va afla cat il costa.
perioada de sedere 04.08-11.08..8 persoane,4 camere!

#23
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,267
  • Înscris: 14.11.2006
Cel mai convenabil pentru voi am gasit la Hotel Makarska, 4 camere de câte doua locuri, cu mic dejun inclus, aer conditionat, baie proprie, balcon si parcare gratuita, 7 nopti la 630 de euro/camera (2520 euro toate cele 4 camere pentru cele 7 nopti). Pretul mi se pare foarte bun, având in vedere ca veti sta toti in aceeasi vila si ca veti avea asigurat micul dejun (ceea ce eu nu am avut niciodata - am fost de doua ori in Croatia).

Facilităţile camerei: balcon, TV, telefon, canale prin satelit, TV cu ecran plat, seif, aer condiţionat, încălzire, pardoseală de gresie/marmură, garderobă/dulap, duş, uscător de păr, toaletă, baie, serviciu de trezire, prosoape, lenjerie de pat
WiFi gratuit este disponibil în toate camerele.
Suprafaţa camerei: 20 m²
Tip de pat: 1 pat dublu extra-large

Din ce am vazut pe harta, hotelul se afla aproximativ la aceleasi distante de centrul vechi al orasului si de plaja principala ca si la Alagic, acolo unde am stat eu. Intre Hotel Makarska si Pensiunea Alagic sunt 50 de metri pe harta. Foarte aproape (cum stati cu fata la mare) aveti in partea stanga si supermarketul LIdl.

In rest, mi-a fost foarte greu sa gasesc ceea ce doresti deoarece nu este o perioada prea buna pentru rezervari (se fac diverse combinatii, plecand de la o camera de 2 locuri, pâna la apartamente cu mai multe dormitoare pentru 8 locuri etc.) iar Makarska este deja ocupata in proportie de 85% si sunt sanse foarte mici sa nimeriti 8 persoane la aceeasi vila sau pensiune. Puteti incerca si la fata locului, insa va trebui sa va coordonati cumva cautarile prin oras, sa plecati, baietii de exemplu, si sa comunicati intre voi daca ati gasit ceva, pentru a nu dormi noaptea in strada sau prin parc. Daca erati doi adulti si un copil sau trei adulti (un copil mai mare) era altceva. O singura camera se gaseste mult mai usor.

De regula, rezervarile pe Booking.com se fac cu 7-8 luni înainte. Eu, de exemplu, imi fac rezervarile in lunile octombrie sau noiembrie ale anului precedent.
Daca nu va convine Makarska puteti incerca si in alte statiuni din Croatia, sunt o groaza de-a lungul rivierei croate, bani sa aveti...

Denky, ai legatura Posted Image !

Edited by florinbad, 02 June 2015 - 18:38.


#24
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,536
  • Înscris: 14.04.2008

View PostBeschiu, on 02 iunie 2015 - 16:32, said:

intreg apartamentul am vrea sa-l inchiriem..problema e cum sa iau legatura direct cu un proprietar?un nr de tel aveti?


perioada de sedere 04.08-11.08..8 persoane,4 camere!
makarska:
http://www.apartmanh...c-makarska.html
dubrovnik:
http://www.apartment...l.com/index.php
se pare ca in perioada pe care o vreti sunt ocupate. pt 8 pers, mai greu ....

#25
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,573
  • Înscris: 17.08.2007
Inceputul lui august este perioada de varf, asigurati-va cazarea de aici pentru ca sunteti si multi. Daca ati fi fost mai putini cu siguranta gaseati dar ptr 8 oameni in varf de sezon e mai greu, eu am fost de 2 ori fara rezervare si am gasit pe alese dar spre sfarsit de august si nu eram asa multi.

Edited by atupi, 02 June 2015 - 20:12.


#26
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 01.07.2006
Am facut o rezervare pe booking.com pt un apartament in Brela pt o saptamana la inceputul lui sept. Desi pe site scria anulare gratuita pana chiar in ziua sosirii, la 2 zile de la rezervare am primit email de la proprietar in care-mi spune ca pt. rezervare sigura trebuie sa platesc avans 150 euro - si-mi da si contul in care tre sa trimit banii cu toate datele etc.

Pana acum la rezervarile facute prin booking.com nu s-a mai intamplat ca una sa scrie in descrierea apartamentului pe site (fara avans, plata 100% doar cand ajung la apartament) si alta sa fie realitatea (proprietarul sa-mi comunice alte cerinte).

I-am scris ca voi anula rezervarea.

#27
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postalecsus27, on 17 iunie 2015 - 14:07, said:

Am facut o rezervare pe booking.com pt un apartament in Brela pt o saptamana la inceputul lui sept. Desi pe site scria anulare gratuita pana chiar in ziua sosirii, la 2 zile de la rezervare am primit email de la proprietar in care-mi spune ca pt. rezervare sigura trebuie sa platesc avans 150 euro - si-mi da si contul in care tre sa trimit banii cu toate datele etc.

Pana acum la rezervarile facute prin booking.com nu s-a mai intamplat ca una sa scrie in descrierea apartamentului pe site (fara avans, plata 100% doar cand ajung la apartament) si alta sa fie realitatea (proprietarul sa-mi comunice alte cerinte).

I-am scris ca voi anula rezervarea.

eu zic să faci un email și către booking pentru că sigur o astfel de practică nu le respectă politica

#28
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,536
  • Înscris: 14.04.2008

View Postalecsus27, on 17 iunie 2015 - 14:07, said:

Am facut o rezervare pe booking.com pt un apartament in Brela

care apartament/vila ?

#29
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,622
  • Înscris: 12.12.2006
Asa am patit si eu in Italia anul trecut. Pana la urma, dupa toate discutiile cu bookingul, am ales sa le platesc avansul.

#30
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,267
  • Înscris: 14.11.2006

View Postalecsus27, on 17 iunie 2015 - 14:07, said:

I-am scris ca voi anula rezervarea.

Foarte bine faci.
Dupa ce anulezi, Booking.com te va intreba de ce o faci. Acolo sa-i explici ca nu esti de acord cu politica proprietarului vilei.

#31
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 01.07.2006
E vorba de o vila nou promovata pe booking (nu are impresii de la vizitatori) - in dreptul ei apare 'new'.
Am renuntat si pentru ca am gasit alta care nu cere bani in avans si pentru care se accepta anulare fara comision pana la 7 zile inainte de sosire.

Sincer, pe booking tocmai asta m-a atras, ca nu cere avans si ca poti renunta la rezervare pana cu cateva zile inainte de sejur. Am mai fost altadata prin House Trip (acolo imi oferisera chiar o zi cazare gratis) dar nu ofereau posibilitatea sa renunti la rezervare si trebuia sa platesti de la inceput.  Intamplarea face ca locul de munca al sotiei si al meu, ca si alte imprejurari legate de familie, ne pot obliga sa renuntam la deplasare cu scurt timp inainte de plecare - or, normal ca in situatia asta am preferat booking.com.

Pe de alta parte, e de inteles si dorinta de a cere un avans, pt. siguranta: de ex., dupa 2-3 luni de rezervare gratis, te trezesti ca proprietar ca ala renunta cu 10 zile inainte. Nu mai e deloc sigur ca vei mai primi cereri de inchiriere pt acea perioada si intre timp poate ai pierdut alte ocazii, pentru ca apartamentul era declarat ca rezervat.
Dar...daca booking.com a ales politica asta (dand prioritate interesului excursionistului) iar proprietarul apartamentului a acceptat-o, se presupune ca a acceptat si astfel de riscuri, nu?

#32
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Cred ca se refera la faptul ca ei nu percep vreo plata in avans.
Pe de alta parte, asa cum corect mentionai, nimeni nu isi blocheaza cazarea pe vorbe, mai ales in sezon, doar din asta traiesc tot restul anului. Normal ar fi sa se mentioneze ca booking nu percepe plata in avans, insa proprietarul poate solicita o astfel de plata. Asa mi s-a intamplat mie pe tiscover.
Asta cu anularea e cu dus-intors, daca nu dai nici un avans poate esti mai tentat sa renunti la rezervare decat daca dai. Tu stii ce te avantajeaza.
Vacanta faina.

#33
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,536
  • Înscris: 14.04.2008

View Postalecsus27, on 17 iunie 2015 - 18:23, said:

E vorba de o vila nou promovata pe booking (nu are impresii de la vizitatori) - in dreptul ei apare 'new'.
Dar...daca booking.com a ales politica asta (dand prioritate interesului excursionistului) iar proprietarul apartamentului a acceptat-o, se presupune ca a acceptat si astfel de riscuri, nu?

ma interesa cum se numeste, insa daca nu-ti mai amintesti...
ideea e ca nu booking a ales politica asta, ci proprietarul vilei insusi. el alege conditiile de rezervare: anulare gratuita, conditii speciale, plata in avans, pat suplimentar, perioade minime de sedere, etc.
de ex., daca te uiti la multe pensiuni din at., vei vedea la conditii de rezervare anulare gratuita insa citind detaliile cu atentie, vezi ca de fapt tu trebuie sa-i trimiti un avans care iti va fi returnat daca anulezi pana la o anumita data.
sincer, cu mentiunea ca la anumite rezervari mi s-a verificat cardul cu care am facut rezervarea si daca nu am avut bani pe el am fost atentionata ca rezervarea poate fi anulata ( insa preautorizarea era specificata! ) , niciodata nu am avut parte de neconcordante intre conditiile rezervarii si cum au decurs lucrurile in continuare.

#34
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 01.07.2006
@denky: Problema mea e ca eu ma razgandesc. Ne-m intors luni din Italia cu avionul, excursie de 10 zile, pe care insa de prin ian-feb. o planificasem ca fiind cu auto, cu rezervarile respective pe booking.com, plus ca dura 20 zile, nu 10 si includea Croatia si alte tari. Cam cu o luna in urma m-am hotarat pt. avion pentru ca nu eram sigur ca puteam face fata la oboseala (singurul sofer) pe ultima parte a excursiei. Sigur ca a trebuit sa anulez toate rezervarile de pe booking (multe), ramanand doar cele din Italia. Totul a fost rezolvat din cateva clickuri de mouse si am rasuflat usurat - dar asta poate a insemnat nervi/suparare macar pentru unii din proprietarii respectivi.

Dar ce sa fac daca booking ne ofera aceasta facilitate? Evident ca esti tentat sa profiti de ea si sa dai prioritate absoluta interesului propriu.
La inceputul lui sept. mergem in Brela, iar am facut rezervari in ideea ca plecam cu avionul, dar de ieri ne-am razgandit: mergem totusi cu masina, vrem sa avem iar calatoria noastra minunata, sa oprim cand vrem, sa vedem atatea locuri noi pe traseu. Dar asta inseamna adaugarea a 3 nopti de cazare la dus si 3 nopti la intors (pe ruta Iasi-Cluj-Budapesta-Zagreb - am renuntat la intoarcerea prin Bosnia pt. ca pe acolo s-ar adauga cea mai mare oboseala, chiar daca traseul ar fi mult mai frumos) si ma grabesc acuma sa caut cu parcare gratuita.

Sau: in perioada asta din septembrie planificasem un traseu cu masina inchiriata prin nordul Italiei (am si deschis un subiect pe aria de excursii auto) dar pe care, din anumite motive, il inlocuim cu excursia la Brela. Bine macar ca n-am apucat sa fac rezervarile pe booking in cele 7-8 orase de pe prezumtivul traseu din nordul Italiei

Deci...booking.com e o optiune excelenta pentru cei ca noi, cat timp isi mentine politica. Cat despre interesul proprietarilor, asta e, nu i-a obligat nimeni sa-si ofere cazarea acolo, si si-au asumat riscurile. Iar daca nu le convine, contacteaza direct turistul, asa cum a facut cel din Brela cu mine si daca se accepta plata cu avans bine, daca nu tot bine.
Cred ca pe booking.com scrie undeva totusi ca ei nu-si asuma raspunderea in caz ca proprietarul trimite email direct turistului, cerand alte conditii.

@dariuscha: Apartments Kapetan Jure.

Nici mie si intr-adevar la marea majoritate mi s-au cerut detaliile de pe card la rezervare - cu 2 exceptii, intre care si cel din Brela care mi-a trimis emailul pentru avans. N-am gasit nici o mentiune de avans pe booking.com in detaliile apartamentului asta, dar poate nu m-am uitat atent, am sa le citesc acum iar.

Edited by alecsus27, 18 June 2015 - 08:35.


#35
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,197
  • Înscris: 09.02.2007
Si eu tot cu anulare gratuita am rezervat pe booking. Si la o cautare ulterioara am gasit o cazare mai ieftina si mai ok decat cea rezervata si acum voi anula prima rezervare. De aceea unele hoteluri/pensiuni au preturi pt acceasi camera cu sau fara anulare gratuita (evident mai scump pt varianta cu anulare gratuita). Este unul din avantajele pe care le ofera bookingul in comparatie cu alte site-uri si proprietarul trebuie sa isi asume riscul.

Nefericita intamplare ai avut alecsus27. Macar ai semnalat acest incident booking-ului? Proprietarul fiind nou cred ca nu stia cu ce se mananca booking-ul si a bifat acolo la intamplare.

Edited by shadow_x3x, 18 June 2015 - 12:18.


#36
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 01.07.2006
Nu l-am semnalat, oricum eu gasisem o cazare alternativa (pentru 2 zile le-am avut pe ambele rezervate, pana ma hotaram si apoi am anulat-o pe asta) iar proprietarul a avut o atitudine onesta - mi-a zis ca n-are ce face, e un business si el trebuie sa aiba o siguranta si i-am raspuns ok, no problem, dar eu renunt pt. ca nu-i conform cu politica booking, el a zis ok si atat.
Sigur, daca se intampla acelasi lucru (dar sper ca nu) si cu celalalt proprietar, atunci am sa anunt booking.com.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate