Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Ce facultate sa aleg?

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#1
Mariaandreea9595

Mariaandreea9595

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.03.2015
Buna seara! Sunt nedumerita in privinta alegerii unei facultati potrivite care sa-mi asigure un viitor sigur.Sunt eleva in clasa a 12 -a la Colegiul National Nicolae Balcescu din Cluj Napoca, profil filo-engleza.Am 4 optiuni pentru facultate:
1. Studii europene Cluj
2.Istorie Cluj
3.Stiinte politice Cluj
4.Arhivistica- Academia de politie Bucuresti
Am ales aceste facultati deoarece imi plac materiile precum; engleza, istoria, romana.
Care facultate ar fi mai potrivita sa o aleg? Unde pot sa imi asigur un viitor profesional sigur?

#2
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
Salutare, eu sunt la Facultatea de Istorie, din cadrul UBB. Ti-o recomand cu incredere, da-mi un mesaj privat, pentru mai multe detalii.

#3
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,233
  • Înscris: 24.02.2007

View PostMariaandreea9595, on 10 martie 2015 - 21:15, said:

Unde pot sa imi asigur un viitor profesional sigur?
Niciunde

#4
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003