Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Desulfator acumulatori auto ( Problema )
Last Updated: Nov 11 2022 13:03, Started by
iulian90
, Feb 22 2015 18:34
·
0
#1
Posted 22 February 2015 - 18:34
Salutare. Am creat un desulfator care mentionez ca am respectat intocmai schema dar cand pun pe baterie se incinge tranzistorul (irfz nu are radiator pe el )
Iar cand l-am inseriat cu un multimetru mi-a afisat valoarea de 0.5A Cand il conectez se aude bazaitul acela de la frecventa deci el ar functiona dar de ce consuma atat curent deoarece am citit ca ele nu ar trebuii sa consume decat cativa mA Treaba cu incinsul irfz-ului as putea sa o rezolv cu un radiator dar e problema ca el consuma mult. Aceasta este schema pe care am realizato. Attached FilesEdited by iulian90, 22 February 2015 - 18:35. |
#2
Posted 22 February 2015 - 18:40
Aveam si eu la dacia 1300 o chestiuta din aceasta .
Nu cred ca a avut vre-o importanta , dar era misto led-ul pe vremea aceea . |
#3
Posted 22 February 2015 - 18:55
#4
Posted 22 February 2015 - 20:20
Pana la urma am rezolvat problema. Toata treaba este ca eu pusesem condensator de 16v si 100uF acela care vine intre bobine. Acum am pus unu de 63v si 100uF bazaitul de la frecventa se aude mai tare si irfz-ul nu se mai incinge deloc iar pe multimetru imi da 100mA consum. Acum s-a cam apropiat de adevar.
O sa las in noaptea asta pe o baterie care si-a pierdut din capacitate deoarece nu a mai fost folosita desii am lasato noua sa vedem ce efect are acest montaj. Edited by iulian90, 22 February 2015 - 20:22. |
#5
Posted 22 February 2015 - 22:06
Revin cu o afirmatie.
Deci va spun un lucru pe care l-am observat imediat. Cand l-am pus pe baterie aceasta a inceput sa faca zgomote in interior precum ar fierbe ceva cu bule mari. Ia nu este alimentata din alta sursa externa si nici desfulfatorul, deci foloseste curentul ei. O sa tin toata noaptea sa vedem ce rezultate apare. Am postat aici in speranta ca poate cineva va mai avea nevoie de aceasta schema care va spun ca merge garantat. Iar cand l-am pus pe baterie aceasta parca are ceva in interior care misca ) O seara buna. Edited by iulian90, 22 February 2015 - 22:06. |
#6
Posted 22 February 2015 - 22:30
iulian90, on 22 februarie 2015 - 22:06, said: O sa tin toata noaptea sa vedem ce rezultate apare. Am postat aici in speranta ca poate cineva va mai avea nevoie de aceasta schema care va spun ca merge garantat. Abia ai conectat bateria si deja ai obtinut rezultate palpabile ? Ai resuscitat Tu ? vreodata o baterie sulfatata ? O baterie care nu mai " tine " curent , este dusa, nu mai ai ce sa-i faci . Daca se putea resuscita, acum noi toti nu mai cumparam benzina si motorina, circulam electric , adio motoare clasice . |
#7
Posted 22 February 2015 - 22:40
Cand am spus garantat m-am referit ca circuitul merge garantat deoarece se incardreaza in consumul de curent care era specificat in pagina unde am gasit schema.
Nu pot inca venii cu afirmatii ca acumulatorul pe care este pus acum si-a mai recapatat sau nu din capacitate insa asa cum am spus mai sus in momentul care am pus desulfatorul pe acumulator la 20 sau 30 de secunde a inceput sa faca bule parca fierbe ca atunci cand este pusa pe redresor si este bateria incarcata full. Deci ceva se intampla. |
#8
Posted 22 February 2015 - 22:53
#9
Posted 22 February 2015 - 22:54
Ai înţeles vreodată principiul de funcţionare sau ai auzit tu că face treabă bună ?
Prietene , dacă ai avea ceva cunoştinţă de electricitate , ţi-ai da seama că este o înşelătorie în adevăratul sens al cuvântului . Un acumulator Pb sulfatat este irecuperabil , de fapt capacitatea uneia scade constant datorită faptului că procesul descărcare-încărcare nu are loc imediat , sau chiar o depăşire a limitei pragului de încărcare . |
#10
Posted 23 February 2015 - 09:50
|
#11
Posted 23 February 2015 - 19:32
Dupa 24 de ore in care am tinut desulfatorul pe acumulator vin cu urmatoarele afirmatii.
Tensiunea pe baterie pana sa pun desulfatorul era de 12.11V acum dupa ce am dat jos desulfatorul am gasito la 12.01 Ieri pana sa pun desulfatorul m-am uitat cu o lanterna prin orificiile pe unde se face intretinerea la baterie si nu se deosebea placile intre ele, acum se vad perfect adica se vad despartiturile intre placi si pasta dintre ele e perfect curata sau cel putin asa se vede deasupra. Acum am pus acumulatorul la incarcat la un curent de 1A o sa va spun maine daca si-a marit capacitatea sau nu. cand o sa incep sa o descarc cu un bec halogen 55W ( pana sa incep procesul asta dupa ce o dam jos de la incarcat ma tinea in jur de 1 ora becul aprins dupa care in altele 10 minute aproape se stingea de tot. Dar repet vazut prin orificiile de inttretinere exista rezultate ! s-au curatat deasupra. Edited by iulian90, 23 February 2015 - 19:34. |
#12
Posted 27 May 2015 - 12:39
Salut iulian90. Ce iti mai face bateria? Ce ai mai constatat?
|
#13
Posted 04 January 2016 - 22:17
La multi ani tuturor!
salut iulian90 ne-ai lasat in ceata! ce s-a intamplat cu acumulatorul? ai reusit sa-l resuscitezi? |
#14
Posted 05 January 2016 - 23:03
Din Baterie s-e recuperase o parte din capacitate in sensul ca imi mergea mult mai bine si pornea masina instant pana sa folosesc desulfatorul trebuia sa ma asigur nu am nici un consumator pornit la masina ( becuri, aeroterma, radio..etc) altfel no lua, am folosito inca vreo 3 sau 4 luni dupa care bateria am stricato eu cu un redresor deoarece am uitat de ia ca este pusa la incarcat si ala a fierto de a ramas si uscata fara electrolit.
Am puso la incarcat deoarece am un casetofon care mananca destul si in st-by si am fost nevoit sa o incarc. |
#15
Posted 06 January 2016 - 03:06
As vrea sa fac schema. Cateva detalii te rog.
Diametrul sarmei din bobine, numarul de spire, ce fel de miez are bobina?. Ce tranzistor este irfz si de unde poate fi procurat? Pe placa apare un led rosu care nu este in schema. Multumesc !! si La multi ani!! |
|
#16
Posted 06 January 2016 - 21:54
salutare tuturor
IRFZ44N Tranzistor N-MOSFET 55V 49A 83W TO220AB l-am gasit la un "dealer" | nu stiu daca-i pot da numele bobinele cred ca se pot recupera de prin surse de calculator AT sau ATX | sunt pe net multe formule de calcul pentru inductante intr-adevar e mai greu de calculat inductanta pentru o bobina cu miez (fier sau ferita) pare interesant, il voi incerca si eu ... daca-mi permite timpul m-as reapuca de acest hoby dupa foarte multi ani de "abstinenta" |
#17
Posted 07 January 2016 - 03:30
Astept un raspuns totusi de la iulian90. Parca e mai usor daca se dau caracteristicile bobinei deja facuta si verificata .
|
#18
Posted 12 January 2016 - 10:50
Bobinele le-am facut astfel la ''ochi'' 20 de spire pe bobina de 220uH iar pe cea de 1mh vreo 60 de spire . Am folosit sarma de 0.4, 2 in paralel pe bobina de 220uh iar pe bobina de 1mh am folosit 1 fir de 0.8 60 de spire. Miezurile le-am avut de prin recuperari de prin surse ATX 2 identice am folosit. Legat de led il puteti conecta simplu intre + si - dupa rezistenta de 100R 3W la care la + de la led puneti o rezistenta de 1K.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users