Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Politehnica Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
3765 replies to this topic

#1
AlexJ

AlexJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 01.08.2003
Anul asta sunt in clasa 12.... Si daca termin clasa :P vreau sa dau la Politehnica Bucuresti la Facultatea de Automatica si Calculatoare.Cu putin noroc poate intru si eu...
Dar acum nu stiu la ce sectie sa dau..la automatica sau la calculatoare...
Daca asa din intamplare sunt pe forumul asta studenti (in anul I preferabil) la AC, rog si eu sa imi spuna pareri despre cele doua sectii. Asa ce zice pe site nu prea ma convinge...vreau sa stiu din experienta studentilor la care sectie merita sa dau..
(am cautat rapid un topic asemanator pe site dar nu am gasit...daca este deja, un redirect nu ar strica)
Mersi.

Edited by Lucian_M, 08 February 2009 - 13:04.
La cererea userilor


#2
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,151
  • Înscris: 27.06.2004
Esti inca tanar, a 12a, mai ai timp sa iei o decizie corecta..
Nu sunt la AC, ci la Electronica, anul 3 si daca as fi a 12a din nou, nu as mai da aici!
Intreaba si tu mai multa lume, eventual du-te la cateva cursuri la AC, cere niste caiete, etc si fa-ti singur o parere!

#3
maxy

maxy

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 5,089
  • Înscris: 19.06.2004
Am o prietenă la Automatică.
Spune că-i calvar.

#4
Iuzeir Ally

Iuzeir Ally

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 11.11.2005

View PostAlexJ, on Jan 9 2006, 23:07, said:

Anul asta sunt in clasa 12.... Si daca termin clasa :P vreau sa dau la Politehnica Bucuresti la Facultatea de Automatica si Calculatoare.Cu putin noroc poate intru si eu...
Dar acum nu stiu la ce sectie sa dau..la automatica sau la calculatoare...
Daca asa din intamplare sunt pe forumul asta studenti (in anul I preferabil) la AC, rog si eu sa imi spuna pareri despre cele doua sectii. Asa ce zice pe site nu prea ma convinge...vreau sa stiu din experienta studentilor la care sectie merita sa dau..
(am cautat rapid un topic asemanator pe site dar nu am gasit...daca este deja, un redirect nu ar strica)
Mersi.


daca iti place programarea da la automatica sau etti
daca nu ... orice alta facultate


View PostDokken, on Jan 9 2006, 23:22, said:

Esti inca tanar, a 12a, mai ai timp sa iei o decizie corecta..
Nu sunt la AC, ci la Electronica, anul 3 si daca as fi a 12a din nou, nu as mai da aici!
Intreaba si tu mai multa lume, eventual du-te la cateva cursuri la AC, cere niste caiete, etc si fa-ti singur o parere!

eu tot la ETTI sunt
daca merge la cursuri nu are ce sa inteleaga .. o sa fie fascinat de profesori .. sali etc
mai bine ia de facut un proiect cu un deadline...nu te ocupa de el  pana cu o zi inainte si in ultimele 24(48) ore incearca sa il faci  :death: ...pt elevii care nu invata in timpul scolii(majoritatea cred eu) .. cam asa s-ar descrie facultatea (dupa parerea mea)

eu cred ca daca ar fi sa mai dau o data cred ca tot eltti as alege :death:

hmm sau poate ase  :w00t:

#5
ada80ro

ada80ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 16.05.2005
Nu am terminat automatica si calculatoare dar am terminat energetica la bucuresti. Tot ce pot sa spun e ca multi se pacalesc dand la Automatica si Calculatoare crezand ca e ceva legat de programare.
Wrong. Poate ai doua materii din 7 legate de programare pe semestru.
Asta e programa pt anul doi de la Sectia Calculatoare:
http://www.nota10.ro...le=view-an&an=2
Multi se intreaba dupa primul an: wtf is this?  :death:

Asta e programa de la facultatea de stiinte, specializarea informatica aplicata de la Univ.Lucian Blaga Sibiu:
http://stiinte.ulbsi..._specializare=1
(programa e putin veche, in plus lipsesc matematica, engleza si sportul din programa, dar oricum se vede clar diferenta intre ce se face la Calculatoare si ce se face la Informatica)

Iar la Automatica treaba e si mai nasoala. Automatica e un profil strict industrial, are mult mai multe in comun cu energetica decat cu calculatoarele. Dupa ce iesi de acolo de angajezi in fabrici si uzine.

Eu am facut niste laboaratoare prin Automatica, m-am nimerit in semestrul II cand erau aia cu lucrari de diploma, majoritatea erau legate de automatizari la o statie, centrala, termocentrala electrica. Si cand spun automatizari sa nu te gandesi la robotei sau mai stiu eu ce, mai degraba sa ai in imagine niste contoare, niste tablouri sinoptice and shit.

Edited by ada80ro, 10 January 2006 - 00:00.


#6
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,151
  • Înscris: 27.06.2004
Sau paote ase! Tocmai de aceea am dat anul asta si la ase. Nici nu se compara! de la facultate/sali/profesii/materii pana la colegi.

#7
cosmin09

cosmin09

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 01.07.2004
Sfat prietenesc NU da la Politehnica la nici una din facultatile din cadrul UPB iti vei blestema zilele crede-ma mai ales ca zici "daca voi termina a 12-a" sunt la politehnica si stiu ce e acolo o m g run boy run!!!sfat prietenesc.automatica si calculatoare vrei?ha ha ha iti recomand orice alta facultate dar nu politehnica e crima si pedeapsa crede-ma eu sunt la IMST it's the hell on earth.daca vrei sa iti blestemi zilele intra la UPB daca vrei sa traiesti fericit intra la orice alta facultate

#8
anca14

anca14

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 18.11.2005
Tot la Poli sunt si eu, la ETTI, anul 2. Am dat aici pentru retele si telecomunicatii in general.
Primul an am regretat ca nu am dat la ASE, dar acum m-am resemnat :)

Cum ti s-a mai sugerat, mai bine incearca sa te duci la cursuri/seminarii/laboratoare sa-ti faci o idee in ce te bagi. O sa te doara  :deadtongue:

#9
bishopp

bishopp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 04.12.2005
Eu am terminat Energetica acum un an specializarea Informatizarea Sistemelor Energetice, ultimii 2 ani i-am facut numai in automatica, am cam inteles ce e pe acolo. Daca vrei sa dai la politehnica si nu ai chiar inclinatii iti recomand o facultate unde nu se face prea multa treaba IMST, mergi acolo ca e usor si cand termini tot ingier esti. Daca vrei programare incearca si cibernetica, daca vrei automatizari mergi la UPB, se face bine acolo. Oricum cei care urla ca e un calvar nu stiu la ce se refera, in afara de cateva materii complicate restul e usor de promovat. Cam 20% cu adevarat greu restul lejer, cel putin asa mi s-a parut mie.

#10
Corco

Corco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 27.04.2003
Mah nu mai speriatzi omul degeaba ... depinde ce vrea si ce nivel de pregatire are in domeniu ... pe scurt:

- daca te intereseaza diploma si valoarea ei pe viitor, nu ai de gand sa te angajezi din timpul facultatzii si stai cu burta pe carte - o hartie cu Automatica pe ea + ceva creier deschide multe ushi
- daca ai de gand sa te angajezi din primii ani de facultate sau nu eshti sigur ca asta vrei - alege altceva fiindca o sa duci foarte greu facultatea pana la capat

Nu te astepta sa curga lapte si miere acolo ... din contra, o sa dai peste destui profi care sunt super-valori pe domeniile lor dar la pedagogie sunt petarde si o sa scoata untul din tine. Pregatirea profesionala adevarata tot de capul tau o sa o faci ( asta in momentul in care o sa fii sigur pe ce specializare vrei sa apuci).

#11
wizi

wizi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 08.11.2003
Stie cineva care a fost ultima medie de anul trecut pentru buget la Politehnica  ?
In special la:
-AUTOMATICĂ ȘI CALCULATOARE
-ELECTRONICĂ, TELECOMUNICAȚII SI TEHNOLOGIA INFORMATIEI
-Facultatea de STIINTE APLICATE
-Facultatea de INGINERIE ELECTRICA

Nu sunt din Bucuresti,si pe net nu am gasit decat rezultatele din 2003 :(

#12
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Termin ETTI în curând şi sunt profund dezamăgit de: materie, profesori, relaţia profesor-student. Dacă aş putea da timpul înapoi NU AŞ ALEGE ETTI!
Înainte de înscriere am întrebat dacă este o facultate bună. Răspunsurile de la studenţii din vremea aceea nu m-au speriat. Îmi spuneam: "cât de greu să fie? dacă alţii pot - şi eu pot  (+ am înclinaţie). Şi, iată-mă în curând termin. Da, dar mi-e greaţă de ceea ce las în urmă.
Pe scurt:
- nu înveţi ceea ce te-ai aştepta să înveţi. Din punct de vedere experimental facultatea e la pământ. Profesorii nu explică fenomele - ce se petrece cu adevărat într-un dispozitiv (uneori mă îndoiesc că ei înşişi le înţeleg). Dacă în viaţa lor n-au văzut un router CISCO, ce ar putea spune despre el? Aştern nişte relaţii pe tablă şi o dau înainte cu demonstraţii "pseudomatematice" din 1940 şi teorii despre aparatele respective, teorii care nu au legătură cu realitatea şi care nu sunt făcute pentru a descrie intuitiv fenomenul ci pentru a inchega o lecţie.  
- 95% dintre studenţi, la terminarea facultăţii nu ştiu să repare CEL MAI SIMPLU aparat de radio existent pe piaţa! De fapt, asta e mult prea mult, 90% dintre studenţi nu au lipit în viaţa lor un tranzistor cu letconul!  De fapt, 90% dintre studenţii care termină NU RECUNOSC toate piesele dintr-un simplu aparat de radio existent pe piaţă şi nici măcar nu le pot numi! Despre aparate mai complexe nici nu poate fi vorba. Am dat un exemplu, sunt şi altele: nu ştiu să schimbe un IP - DNS, nu ştiu să facă cea mai simplă routare pentru un server, nu ştiu ce rezistenţă internă are o baterie de 1,5V. Nu e vina studenţilor. E vina profesorilor. Acolo NU asta se cere, nu asta se predă,  în consecinţă nu asta se învaţă.
Nu se explică iar dacă încerci singur să înţelegi fenomenul fizic în sine, să înţelegi ce se întâmplă concret acolo nu eşti deloc apreciat şi n-o să treci examenul. Deci, nu numai că nu ţi se explică dar eşti descurajat să încerci să înţelegi întrucât nu apreciază nimeni asta. Apreciază doar 2-3 probleme şablon şi 2-3 definiţii de la examen. După primul an te resemnezi.
De ce exemplele anterioare? Pentru a te face să înţelegi că nu sunt un caz singular, un neadaptat. Dacă 90% din oamenii aceia nu au ţinut un letcon în mână în viaţa lor e clar că e ceva putred acolo, nu? Cei 10% nu au învăţat în facultate (dealtfel în facultate NICI nu există laborator în care studenţii să lipească un singur fir. Nici măcar nu le arată toate piesele ca să le vadă. Măcar aşa, de mostră, să-i spună: "Gigele, uite ăsta e o diodă SMD care face... şi o găseşti în cutare aparat". E un laborator numit CCP - componente şi circuite pasive în anul 1 în care arată cîţiva condensatori cît nuca din anii 80, nişte rezistenţe, 2-3 diode etc. Asta e tot.
Nu descriu relaţia profesor-student, laborant-student. Mi se face scârbă.
Închei cu o notă amuzantă: "Eu termin ETTI. Dacă eu sunt nebun înseamnă că un nebun a terminat facultatea. Deci, ce facultate este aceea în care nebunii termină? Dacă eu nu sunt nebun, înseamnă că voi sunteţi nebuni pentru că eu asta afirm."

#13
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003

View Postdobrotescunicol, on May 16 2006, 10:50, said:

Termin ETTI în curând și sunt profund dezamăgit de: materie, profesori, relația profesor-student. Dacă aș putea da timpul înapoi NU AȘ ALEGE ETTI!
Înainte de înscriere am întrebat dacă este o facultate bună. Răspunsurile de la studenții din vremea aceea nu m-au speriat. Îmi spuneam: "cât de greu să fie? dacă alții pot - și eu pot  (+ am înclinație). Și, iată-mă în curând termin. Da, dar mi-e greață de ceea ce las în urmă.
Pe scurt:
- nu înveți ceea ce te-ai aștepta să înveți. Din punct de vedere experimental facultatea e la pământ. Profesorii nu explică fenomele - ce se petrece cu adevărat într-un dispozitiv (uneori mă îndoiesc că ei înșiși le înțeleg). Dacă în viața lor n-au văzut un router CISCO, ce ar putea spune despre el? Aștern niște relații pe tablă și o dau înainte cu demonstrații "pseudomatematice" din 1940 și teorii despre aparatele respective, teorii care nu au legătură cu realitatea și care nu sunt făcute pentru a descrie intuitiv fenomenul ci pentru a inchega o lecție.  
- 95% dintre studenți, la terminarea facultății nu știu să repare CEL MAI SIMPLU aparat de radio existent pe piața! De fapt, asta e mult prea mult, 90% dintre studenți nu au lipit în viața lor un tranzistor cu letconul!  De fapt, 90% dintre studenții care termină NU RECUNOSC toate piesele dintr-un simplu aparat de radio existent pe piață și nici măcar nu le pot numi! Despre aparate mai complexe nici nu poate fi vorba. Am dat un exemplu, sunt și altele: nu știu să schimbe un IP - DNS, nu știu să facă cea mai simplă routare pentru un server, nu știu ce rezistență internă are o baterie de 1,5V. Nu e vina studenților. E vina profesorilor. Acolo NU asta se cere, nu asta se predă,  în consecință nu asta se învață.
Nu se explică iar dacă încerci singur să înțelegi fenomenul fizic în sine, să înțelegi ce se întâmplă concret acolo nu ești deloc apreciat și n-o să treci examenul. Deci, nu numai că nu ți se explică dar ești descurajat să încerci să înțelegi întrucât nu apreciază nimeni asta. Apreciază doar 2-3 probleme șablon și 2-3 definiții de la examen. După primul an te resemnezi.
De ce exemplele anterioare? Pentru a te face să înțelegi că nu sunt un caz singular, un neadaptat. Dacă 90% din oamenii aceia nu au ținut un letcon în mână în viața lor e clar că e ceva putred acolo, nu? Cei 10% nu au învățat în facultate (dealtfel în facultate NICI nu există laborator în care studenții să lipească un singur fir. Nici măcar nu le arată toate piesele ca să le vadă. Măcar așa, de mostră, să-i spună: "Gigele, uite ăsta e o diodă SMD care face... și o găsești în cutare aparat". E un laborator numit CCP - componente și circuite pasive în anul 1 în care arată cîțiva condensatori cît nuca din anii 80, niște rezistențe, 2-3 diode etc. Asta e tot.
Nu descriu relația profesor-student, laborant-student. Mi se face scârbă.
Închei cu o notă amuzantă: "Eu termin ETTI. Dacă eu sunt nebun înseamnă că un nebun a terminat facultatea. Deci, ce facultate este aceea în care nebunii termină? Dacă eu nu sunt nebun, înseamnă că voi sunteți nebuni pentru că eu asta afirm."

confirm toate cele spuse mai sus, sa nu mai amintim de liga si de camine ca iese cu scandal.
n-as mai da nici batut.
si mie CCP-ul mi s-a parut "singurul obiect la obiect" si doar 1-2 profi care merita ascultati.


de tot rahatul in 3 cuvinte.

#14
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,785
  • Înscris: 13.01.2005
add şi dobrotescunicol: aţi uitat să menţionaţi enormul interes arătat de studenţi pentru materiile studiate, plăcerea de a studia, faptul că merg cu drag la cursuri, seminarii şi laboratoare, nu doar pentru că e prezenţa obligatorie la ultimele două şi că pun nenumărate întrebări seminariştilor şi laboranţilor, că atunci cînd nu înţeleg ceva se duc să întrebe, că vin foarte bine pregătiţi din liceele patriei şi aşa mai departe. Sau poate nu.

#15
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
generatiile noastre inca mai veneau pregatite din liceu... acu nu mai stiu.

poate sa fie interes din partea noastra, nu neg, studentii sunt la fel de lipsiti de interes ca si profesorii...  oricum studenti interesati am mai vazut, profesori insa nu. ...

cand tii o sesiune de diferente la anul 5 (la materie din anii 3-4) si nu  trece nimeni, ori sunt toti dobitoci, ori esti tu...  


Vivat Marghescu !!!

#16
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003

View Postmufă, on May 16 2006, 11:39, said:

add și dobrotescunicol: ați uitat să menționați enormul interes arătat de studenți pentru materiile studiate, plăcerea de a studia, faptul că merg cu drag la cursuri, seminarii și laboratoare, nu doar pentru că e prezența obligatorie la ultimele două și că pun nenumărate întrebări seminariștilor și laboranților, că atunci cînd nu înțeleg ceva se duc să întrebe, că vin foarte bine pregătiți din liceele patriei și așa mai departe. Sau poate nu.
Mufă, concluzionez că nu ești student acolo și nu cunoști situația reală. Nu te învinovățesc. Este imposibil ca cineva din exterior să înțeleagă ce se întâmplă acolo.
Admiterea la AC și ETTI este dificilă comparativ cu celelalte facultăți din Politehnica sau din țară. Pe listele de admitere sunt o mulțime de olimpici. Din orice liceu din țară doar 6-7 elevi/liceu (cei mai bine pregătiți  care vor ceva tehnic ajung aici).  Cum se explică faptul că deși vin liceenii cei mai buni, deși din aceștia sunt selecționați și admiși doar cei mai buni și mai buni, pierd interesul? Toți s-au prostit brusc ? Interes pentru ce? Am scris în postul anterior că se predau niște lucruri care nu au legătură cu realitatea, materii pentru care nici un om sănătos la cap nu poate să aibă interes. Domnule, în topicul anterior cifrele nu sunt exagerate, NU SUNT FIGURI DE STIL, acolo chiar nu se face electronică!
Încerc un mic exemplu propriu care nu e deplasat ci foarte sugestiv:
Presupunem că elevii nu ar cunoaște jocul de fotbal iar profesorul ar trebui să-i învețe acest joc. Cazul A - profesor normal. Cazul B - profesor UPB
A) Profesorul invită studenții pe stadion, le arată un meci în desfășurare, spune: "uite, cei îmbrăcați în alb sunt în aceeași echipă, ei încearcă să ducă mingea spre poarta celor în roșu. Iată, pasează jucătorul X acum Y l-a lovit este fault etc.
B ) Stilul politehnist: Profesorul n-a văzut în viața lui un meci de fotbal, nu-i duce pe stadion pentru că nici nu există așa ceva, nu are ce să le arăte, nici el n-a jucat vreodată etc. Îi pune să scrie: jocul de fotbal constituie un ansamblu de deplasări în interiorul unui spațiu de formă geometrică bine definită - dreptunghi. În desfășurarea jocului, un corp sferoidal de masa 1,4Kg primește impulsuri mecanice produse de participanții activi. Numărul participanților activi la joc (numiți și jucători) este 22 însă există și 5 pasivi care fac excepție de la regulă. Considerăm participant pasiv, acea persoană care nu intenționează să aplice impulsuri asupra corpului sferic  ci înceacă să evite impactul cu acest corp dar rămâne totuși la o distanță minimă (variabilă) de acest corp pentru a urmări desfășurarea evenimentelor.
Desigur, era vorba despre arbitrii. Imaginați-vă!.Ce poate înțelege un om care n-a jucat fotbal în viața lui?
Nici profesorul nu s-ar putea integra într-o echipă  dacă ar avea ocazia să ia contact cu așa ceva.  Ei, la fel este situația la Electronică. Profesorii n-au văzut în viața lor componentele respective ci doar vorbesc despre ele. Neștiind concret ce să explice se refugiază în exprimări pseudoștiințifice.
La examen evident că studenții și-au pierdut interesul. Cine ar putea fi interesat de așa ceva? Examenul nu o să fie nici pe departe câteva pase cu mingea din care să reiasă că au înțeles cu adevărat ceva. Examenul o să fie întrebări de forma: "care este probabilitatea ca sferoidul să se afle în partea 1/2 din aria de joc având în vedere că participantul pasiv care urmărește mingea s-a aflat aici acum 10 secunde". Pentru rezolvare faci tot felul de calcule probabilistice în funcție de poziția unde se află arbitrul, timpul total în care se află mingea în acceași parte cu arbitrul etc. Calcule care NU AU legătură cu realitatea.
La angajare întreabă: "poți să joci fotbal? ai experiență? ai mai jucat?"

Edited by dobrotescunicol, 16 May 2006 - 14:28.


#17
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
În condițiile exemplului de mai sus, poate oare un student să întrebe ceva? Dacă el nu vede cu ochii lui, dacă nu simte, nu înțelege cum se joacă fotbal, ce să întrebe? La o întrebare pusă, primește un răspuns de forma: "păi, dacă n-ai învățat cursul, ce să vă fac, sunteți neinteresați, d-asta nu știți să jucați fotbal etc". A doua oară evident că nu mai întrebi și evident că ți-a pierit și cheful pentru papagaliceala care se predă acolo.
Ca să înțelegeți ce e în ETTI, vă recomand lectura despre Școala Domnească -  "Domnul Vucea - Barbu Ștefănescu Delavrancea". Nu e nici o glumă, e realitatea.
Pot să pariez cu oricine că 90% din studenti nu pot repara un radio de buzunar. Mergem cu radioul în facultate și testăm dacă vreți! Oamenii care întradevăr pot au fugit demult din facultatea aceea.

Edited by dobrotescunicol, 16 May 2006 - 14:57.


#18
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004
excelent explicat :clapping: .



p.s. absolvent ac 1998 :D .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate