Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Casa in Timisoara

* * * * - 16 votes
  • Please log in to reply
4347 replies to this topic

#1
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,971
  • Înscris: 01.03.2013
Salut,

In urma unui consiliu de familie tinut acum de Anul Nou, am decis ca tuturor ne-ar surade ideea de a locui la casa.

Spre norocul nostru, mie mi-ar surade si ideea de a construi o casa (sunt bricolator - amator Level 2, am un balcon plin de scule, cand ma plictisesc ma mai gandesc unde sa mai dau o gaura sa mai montez un raft sau vreun intrerupator...vecinii ma "iubesc" tare mult, dar le trece repede supararea cand trebuie reparata instalatia de apa rece in subsolul blocului, un intrerupator pe casa scarii, automatul de scara, usa de la intrarea in bloc, samd).

O conditie obligatorie este ca terenul sa fie in oras, in apropiere de o strada importanta, dar nu la strada cu trafic intens.
Casa nu vreau sa fie mare (ma gandesc la 120 mp utili), cu finisaje medii si izolatie buna.
Suntem doi "corporatisti" si un copilas de 4 ani (care zice ca atunci cand va fi mare vrea sa se faca tatic Posted Image  ). Nu exclud posibilitatea ca familia sa se mareasca sau vreunul dintre parintii nostri sa locuiasca impreuna cu noi la batranete.

Nu avem nici un pic de inclinatie catre gradinarit, asa ca nu vrem teren mare. Daca incape o cusca de caine (maidanez de talie mica) si o piscina gonflabila, eu ma declar super-fericit.