Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Medicamente naturiste?

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
JesusInDaHood

JesusInDaHood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,072
  • Înscris: 30.06.2013
Sunt medici care recomanda astfel de medicamente? Nu ma refer la la*arelile alea homeopate, ci la medicamente naturiste facute din tot felu' de frunze si prostii.
Eu mai stiu niste chimie si biologie, si stiu ca industria farmaceutica nu merge chiar asa de simplu. O substanta trebuie izolata, sintetizata, dozata si testata inainte sa devina un medicament bazat pe o planta anume.

Am primit asta la recomandarea unui prieten care foloseste produse naturiste, stiind ca am avut recent o infectie cu Helicobacter Pylori. Nu mi se pare nimic concret si convingator in chestia asta, mai ales ca tot el voia sa ma trimita la biorezonanta(prietene, wat?).

Banuiesc ca nu ma insel, nu?

#2
Schnucki

Schnucki

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,812
  • Înscris: 09.12.2014

 JesusInDaHood, on 15 ianuarie 2015 - 23:23, said:

Sunt medici care recomanda astfel de medicamente? Nu ma refer la la*arelile alea homeopate, ci la medicamente naturiste facute din tot felu' de frunze si prostii.
Eu mai stiu niste chimie si biologie, si stiu ca industria farmaceutica nu merge chiar asa de simplu. O substanta trebuie izolata, sintetizata, dozata si testata inainte sa devina un medicament bazat pe o planta anume.