Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Lipsa produs colet EMAG
Last Updated: Dec 05 2015 20:18, Started by
spider8
, Nov 27 2014 18:44
·
0
#1
Posted 27 November 2014 - 18:44
Deși comand de mai mulți ani pe internet, anul acesta, de Black friday mi s-a intamplat ca niciodata. Astfel, am dat doua comenzi si din ambele au lipsit produse. Pentru unul dintre colete, lipsea ceva cu valoare mica - am contactat firma respectiva, au verificat, mi-au trimis produsul lipsa.
Pentru a doua comanda, unul dintre produsele comandate a fost un telefon, care a venit fara acumulator. Am formulat imediat sesizare, am mai sunat dupa cateva zile, dar mi s-a spus ca termenul de solutionare a unei reclamatii este de 30 de zile. Acest termen ridica o problema, pentru că peste 30 de zile s-ar putea sa mi se spuna ca nu se poate sa-mi dea un alt acumulator, eu nu am gasit nicaieri un astfel de acumulator, iar telefonul nu mai poate fi returnat - deci am luat telefonul degeaba. Am deschis acest topic pentru a va intreba : -a mai patit cineva sa-i lipseasca din produsele comandate sau sunt eu singurul ghininist; -cum s-a rezolvat pana la urma. O alta problema este ca telefonul este Allview si am vrut sa ma duc eu sa cumpar un acumulator, dar pe site-ul Allview la acest model acumulatorul figureaza cu stoc epuizat, iar in alta parte nu am mai gasit. Puteti sa-mi recomandati un magazin on line serios care sa aiba astfel de acumulatori ? |
#2
Posted 27 November 2014 - 18:50
Daca pe site la producator apare stoc epuizat poti incerca sa suni telefonic la Allview si iti vor nota o comanda este imposibil sa se epuizeze stocul fix la producator .
|
#3
Posted 27 November 2014 - 18:51
#4
Posted 27 November 2014 - 18:51
De ce nu mai poate fi returnat? Banuiesc ca l-ai primit zilele trecute.
|
#5
Posted 27 November 2014 - 18:53
LE: Mda, am vazut aiurea, credeam ca lipseste incarcatorul. Edited by LensFlare, 27 November 2014 - 18:54. |
#6
Posted 27 November 2014 - 18:55
Retur si sa se spele pe cap cu ele, tu le-ai dat toti banii deja, nu? De ce sa primesti 90% din marfa?
|
#7
Posted 27 November 2014 - 18:57
Poate fi returnat, doar ca nu am acumulator, deci probabil se va scadea valoarea acestuia.
Nu am verificat coletul la primire, ci doar acasa, chiar nu m-am gandit ca ar putea fi probleme si nici coletul nu parea ca ar fi fost deteriorat. Pe de alta parte, nu as vrea sa il returnez, as vrea sa il folosesc si de aceea eram chiar dispus sa cumpar eu un acumulator. Referitor la incarcare, el are incarcator, doar ca nu are acumulator, deci nu poate fi folosit. Edited by spider8, 27 November 2014 - 19:00. |
#8
Posted 27 November 2014 - 19:01
Daca ai deschis sesizare la emag.ro ar trebui sa se ocupe de acest caz.
|
#9
Posted 27 November 2014 - 19:01
spider8, on 27 noiembrie 2014 - 18:57, said:
Poate fi returnat, doar ca nu am acumulator, deci probabil se va scadea valoarea acestuia. Nu am verificat coletul la primire, ci doar acasa, chiar nu m-am gandit ca ar putea fi probleme si nici coletul nu parea ca ar fi fost deteriorat. Pe de alta parte, nu as vrea sa il returnez, as vrea sa il folosesc si de aceea eram chiar dispus sa cumpar eu un acumulator. Referitor la incarcare, el are incarcator, doar ca nu are acumulator, deci nu poate fi folosit. OPC? |
#11
Posted 27 November 2014 - 19:12
lenea de a merge intr-un magazin face victime,nu? poate asa intelegeti cum dau cu un leu produse din ....greseala !
|
#12
Posted 27 November 2014 - 19:14
Asa ne trebuie, ne-am incurcat cu niste amatori (emag) care s-au intins mai mult decat le e plapuma si cum era de asteptat au inceput sa de chix.
|
#13
Posted 27 November 2014 - 19:16
@pufarin, daca si eMAG sunt amatori inseamna ca restul nici nu mai conteaza...
|
#14
Posted 27 November 2014 - 19:23
La bossuleanu din Romania daca nu-i onorezi comanda in 24 ore atunci cand ai 20.000 comenzi in 8 ore, esti neserios.
|
#15
Posted 27 November 2014 - 19:24
Experienta mea cu ei nu este tocmai pozitiva, toti cei de la care am comandat pana acum s-au miscat impecabil, cu o exceptie, depozit-online, astia sant sub orice critica.
OmulLLORT, on 27 noiembrie 2014 - 19:23, said:
La bossuleanu din Romania daca nu-i onorezi comanda in 24 ore atunci cand ai 20.000 comenzi in 8 ore, esti neserios. Daca ai o comanda platita de o saptamana tu ce ai zice? Edited by pufarin, 27 November 2014 - 19:25. |
|
#16
Posted 27 November 2014 - 19:39
Intr-un fel ma bucur ca ai patit-o si tu (nu mi-o lua in nume de rau te rog) ,toata lumea cumpara de la emag ,,si astialalti mari ,,altex,,flanco etc..de ce nu incercati sa cumparati de la firmele mai micute? oktal,azerty,cel,evomag, sa nu se considere reclama dar de cate ori am cumparat de la emag au fost probleme ,de cate ori am luat de la astia ''mici '' nu am avut nici o problema .Nu fac nici antireclama ,,sa nu ma intelegeti gresit.
|
#17
Posted 27 November 2014 - 19:50
Emag-ul iti da posibilitatea sa deschizi coletul si sa-l verifici in fata curierului inainte de a plati. De ce nu l-ai verificat? Cum poti demonstra acum ca in pachet nu se afla bateria?
|
#18
Posted 27 November 2014 - 19:51
Serios? Am cumparat eu anul trecut de la Evomag si mi-au trecut la kg vreo 13! am platit curierul amprimit coletul, vreo 2 KG, facut sesizare si nimic! Asta deja e teapa pe fata.
Prefer Emag/Flanco.... Din pacate oricare mai face si greseli. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users