Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Serviciu telefonie UPC platit degeaba

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
De ieri dimineata o echipa UPC mi-a instalat un telefon mobil in locul celui fix. Cu ocazia asta delegatul a instalat si un modem nou(Hitron) pentru a beneficia de viteza de 500 mbps la net
Toate bune si frumoase, doar ca telefonul(Giganet)...nu functioneaza. Reprezentantul UPC a schimbat 2 modem-uri, ca sa ajunga la concluzia ca modem-ul e OK si ca problema ar fi la contul meu de telefonie. Totusi, nu am datorii la UPC si, desi au fost facute 2 sesizari, una ieri si una azi, la sediul din Bucuresti, pana acum nu s-a rezolvat nimic.

Este a doua zi cand nu pot beneficia de serviciul telefonic UPC, desi atat telefonul cat si modemul sunt noi si in perfecta stare de functionare (verificate de delegatul UPC cu ocazia instalarii), de asemenea nu sunt probleme cu semnalul pe cablul UPC unde locuiesc - internetul si programele TV sunt OK.
Nu mi se pare normal ca de 2 zile sa nu am acces la telefonia pe care o platesc, fara nici o explicatie clara din partea UPC si fara un termen in care sa ma astept ca problema sa fie rezolvata.

#2
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,759
  • Înscris: 15.04.2012
PAI???
Si nu te poti supara si tu mai tare????
Sa nu patesti altele!

#3
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
CE as putea face? Am sunat la UPC din nou in dimineata asta si mi-au zis ca au facut o noua sesizare catre Bucuresti.
Sa-i amenint ca-mi reziliez contractul? Sunt client al lor de 10 ani, si in general n-au fost probleme, oricum nu de natura asta.

#4
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,012
  • Înscris: 08.08.2002
Stai linistit eu am platit 3 saptamani telefonia si chiria pe telefon si nu am beneficiat de serviciu. Am facut cerere de recalculare a facturii si dupa 3 saptamani nimic si tu te stresezi pentru 2 zile ... in ce tara te crezi ?

Edited by MD, 26 November 2014 - 15:05.


#5
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 30.09.2006
asta e upc.
un amic a avut upc si cablu i-a picat cablul. la bloc. ii expirase contractul. a mers la ei....doamna..am o problema, nu merge ....face doamna sesizare, trece o zi, doua...3. nimic.
suna la upc, aia ca nu au nici o sesizare depusa. bun. facem acu o sesizare..in 24 de ore va veni cineva. evident trece...o zi ...doua...3...vine duminica....omu imi zice of`ul si il indrum spre alta companie care tin mult la clientii lor, mai ales ca era cu tv`u la upc si cu internetul la ceilalti. asadar, luni dimineata la ora 9 era frumos la upc si cerea o cerere sa isi rezilieze contractul. doamna...ca ce s-a intamplat, de ce...cum....ca ii face o reducere de la 30 de lei pe la 22 de lei...si alea alea. i-am zis orice i-ar da sa nu accepte....ca acum e in drum un tip de la serviciul tehnic..si alea alea. bun. contract reziliat, si a semnat cu alta firma mult mai ieftin.
eu zic daca ai alta optiune, spune-le la revedere. ii suni si le zici ca vrei o reziliere a contractului pentru ca nu isi respecta nici clientul nici contractul. sa vezi cum vine sa il rezolve. pe asemenea motive poti rezilia contractul si unilateral. adica chiar daca nu a expirat perioada minima.

#6
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
Contractul abia l-am incheiat (modificat/prelungit) acum cateva zile.
Pe scara blocului e tras si cablu de la RDS, dar tot am citit despre calitatea mai slaba a canalelor si a semnalului TV la ei, de asta n-am vrut sa ma transfer nici in anii trecuti - desi la viteza si pretul internetului stateau mai bine ca UPC.
Nu stiu ce sa zic, mai bine mai astept 2-3 zile, vorba lui MD...desi nu mi se pare normal, cum adica, asa din senin sunt probleme cu contul meu de telefonie?! fara nici o alta explicatie? Ce fel de probleme? Poate probleme au cei de la Bucuresti care nu-s in stare sa modifice ca lumea niste parametri de telefonie! Si nu raspund la sesizari nici dupa 2 zile.

#7
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
Am incercat mai inainte sa le trimit o sesizare si pe site-ul UPC, dar dupa completarea casutei in care am descris problema, desi am incercat de 3 ori, la trimitere primesc mesaj de eroare server. Deci nu se poate face nici o reclamatie pe site-ul lor.
UPC, ce-ai patit? Ti-au cedat echipamentele, ai facut angajari noi sau ti-ai schimbat conducerea?

#8
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,807
  • Înscris: 07.07.2009
Lasa un mesaj pe pagina lor de Facebook si te vor suna ei, mult mai repede decat daca faci o sesizare prin completarea acelui formular. :)

#9
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
Le-am facut deja dimineata o sesizare prin telefon, mi-au dat si numar de inregistrare. Dar le-a facut sesizare telefonica si delegatul UPC ieri, in timp ce era la mine, dupa ce a incercat in repetate randuri cu cei de la Buc. sa obtina tonul pentru telefon. S-a dus in oras si s-a intors cu alt modem, crezand ca primul instalat e defect - nu era cazul, aparatele sunt OK.
Deci problema e cunoscuta la UPC, nu mai am ce sa vorbesc in plus pe Facebook - ca sa ma sune din nou pentru ce? sa fac o alta sesizare? Sa-mi spuna sa astept? Pai asta fac de 2 zile.
Astept.

#10
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,807
  • Înscris: 07.07.2009
Mai mult ca sigur se va rezolva :D

#11
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,343
  • Înscris: 22.10.2014
alecsus27 in primul rand nu te mai agita sau lua dupa unii si altii care incearca marea cu sarea. Trebuie sa ai doar putina rabdare, dupa cum spune si kalman care de asemeni are si el vechime, se va rezolva problema ta. Odata ce ai facut sesizarea se stie de ea, orice ar fi ramane inregistrat in sistem. Nu strica cu nimic sa mai suni odata si sa obtii o confirmare a problemei tale + nu mai stiu exact cand se aplica dar dupa o anumita perioada de nefunctionare a unui serviciu se anuleaza acele zile si platesti exact perioada cat a fost functional. Daca acel om care a venit la intalare a schimbat modemul si ti-a zis pana la urma ca ar fi de la contul de telefonie poate chiar asta e problema si dureaza pana se rezolva.

Edited by gigsnet, 26 November 2014 - 20:01.


#12
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
Si azi nimic toata ziua. Le-am scris un mesaj pe pagina lor de Facebook si mi-a raspuns una ca va transmite colegilor sa urgenteze verificarea.

#13
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
S-a rezolvat.

#14
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,343
  • Înscris: 22.10.2014
Ma bucur pentru tine, bafta la consum :)

#15
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,552
  • Înscris: 01.07.2006
Merci

#16
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,807
  • Înscris: 07.07.2009

View Postalecsus27, on 28 noiembrie 2014 - 19:24, said:

S-a rezolvat.
Deci era nevoie doar de putina rabdare :D Nimeni nu e perfect.

#17
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,759
  • Înscris: 15.04.2012
Oriunde este asa....
Nu ai auzit de sfertul academic?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate