Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

sunt abonat dar fara contract semnat

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
osd321

osd321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 29.09.2014
saptamana asta am sunat la upc si mam abonat la ei  prin telefon ca apoi sa vina baieti sa imi puna echpamentele(internetul,televiziunea) in folosinta ,doar ca au uitat  telefonul deci era parte din pachet in fine seara  ma duc la ei la caserie  acolo imi dau sa semnez acelas proces verbal de primire echipamente care deja il aveam semnat  acasa bine + telefonul primit  si tableta ,acuma stau si ma uit pe  procesul verbal si ma minunez ca nu vad pachetul comandat  cum era normal ,bine ca le mai sun sa imi spuna ce oferte am ca nu stiu  ,astia iar ma trimit la cserie  dar am fost deja ,sincer nu mint , nam contract semnat nici un contract  asa ceva nam vazut ,la rds era total diferit

Edited by osd321, 26 November 2014 - 13:36.


#2
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
Eu nu am inteles ce ai vrut sa spui, nu de alta da' n-ai folosit deloc Subiectul si Predicatul.
Fara suparare  Posted Image

#3
florianro

florianro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 03.07.2007
Contractul il primesti la casierie, sau ar fi trebuit sa vina cei de la instalari cu el... mai faci un drum intr-o zi la casierie si-l soliciti...

#4
osd321

osd321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 29.09.2014

 florianro, on 26 noiembrie 2014 - 13:47, said:

Contractul il primesti la casierie, sau ar fi trebuit sa vina cei de la instalari cu el... mai faci un drum intr-o zi la casierie si-l soliciti...

eu am fost la caserie  deja , rezilierea se poate face in primele 30 de zile?

 tom_1133, on 26 noiembrie 2014 - 13:45, said:

Eu nu am inteles ce ai vrut sa spui, nu de alta da' n-ai folosit deloc Subiectul si Predicatul.
Fara suparare  Posted Image
si ma rog cine tea obligat  sa imi raspunzi  ?    eu nam chef de cearta  , daca nu stiu sa scriu e problema mea

#5
florianro

florianro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 03.07.2007
citeste si tu in contract...

http://www.upc.ro/co...ontract-upc.zip

#6
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,834
  • Înscris: 07.07.2009
Deci ai semnat contractul acasa sau la casierie? Ca din cate ai zis ai semnat deja. Cum adica nu ai primit pachetul comandat? Eu n-am vazut asa ceva inca. Vrei sa reziliezi din ce motiv? Fa reclamatie sa-ti dea tot ce ai comandat, e imposibil sa fie altfel, daca ceva nu functioneaza atunci se va schimba. E simplu :)

#7
osd321

osd321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 29.09.2014

 Kalman2007, on 26 noiembrie 2014 - 14:48, said:

Deci ai semnat contractul acasa sau la casierie? Ca din cate ai zis ai semnat deja. Cum adica nu ai primit pachetul comandat? Eu n-am vazut asa ceva inca. Vrei sa reziliezi din ce motiv? Fa reclamatie sa-ti dea tot ce ai comandat, e imposibil sa fie altfel, daca ceva nu functioneaza atunci se va schimba. E simplu Posted Image

nam semnat nici un contract  ,nici nu am vreun contract doar proces verbal primire a echipamentelor atat ,  nu am contractul sa stiu  si eu ce pachet am sau  sa citesc un contract sa stiu cum e cu rezilerea  eu nam asa ceva   ,nam contract e aiurea  stiu

#8
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,834
  • Înscris: 07.07.2009
Cum adica nu stii ce pachet ai ? Posted Image Trebuie sa ai ce ai comandat, fa-ti cont pe MyUPC si acolo vezi exact ce servicii ai https://my.upc.ro/my...231381447946809

#9
robert8197

robert8197

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,017
  • Înscris: 20.04.2011
te plangi ca ai telefon si tableta pe gratis? sau te plangi ca ai net si calbu tv tot gratis?

#10
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011

 osd321, on 26 noiembrie 2014 - 14:20, said:

si ma rog cine tea obligat  sa imi raspunzi  ? eu nam chef de cearta  , daca nu stiu sa scriu e problema mea
Ti-am si zis sa nu te superi pe mine...............

...........Ca sunt nevoit sa citesc de zece ori 4 randuri si un pic ca sa inteleg ca te plangi tu nu ti-au dat aia de la UPC contractul sa il semnezi acasa la tine dupa ce ti-au montat echipamentul (si ala incomplet) si nici la sediu care, in loc sa-ti de-a contractul sa il semnezi, ti-au dat sa semnezi tot un proces verbal de primire echipamente;
la final nici nu ai pus semnul ! in mod sarcastic, ori macar o ? sa formulam un raspuns la oful tau.

Pana la urma, ce draqu vrei sa iti spunem noi ?

Vrei un raspuns pertinent la........ce ai scris tu in primul post ?!
Iata raspunsul:
aia de la UPC au fost neglijenti si nu ti-au dat sa semnezi contractul nici cand au venit oamenii la tine acasa sa iti monteze echipamentul si nici cand te-ai dus tu la sediu seara sa semnezi contractul.

Spoiler

Probabil ca aia de la UPC au gresit de nu ti-au adus contractul sa il semnezi cand au venit baietii la tine acasa sa iti monteze echipamentul, au gresit si cand te-au pus sa mai semnezi odata procesul verbal de primire a echipamentului in loc sa-ti de-a sa semnezi contractul.

Nu iti face griji ca vei ramane cu contractul dintre tine si UPC nesemnat, vor veni mai devreme sau mai tarziu ei la tine sa te puna sa semnezi contractul !
Si cand se va intampla asta, sa ai mare grija ca nu iti vor aduce acelasi contract pe care l-ai incheiat verbal la telefon, ci unul cu servicii in plus si un abonament mai mare fata de cel initial.

La ora actuala astea's practicile la romtelecom, rds si  -cred eu- la UPC  Posted Image

Vorba aia, "C'est la vie"

#11
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,834
  • Înscris: 07.07.2009
Cand accepti o oferta prin telefon e si inregistrat convorbirea deci daca o sa primeasca altceva are tot dreptul sa isi rezilieze contractul, nu merge faza ca iei ce ti se da.

#12
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
Hmm  Posted Image
Acum si eu sunt pus in aceeasi situatie ca initiatorul ! nu stiu ce sa spun.

Ideea este ca bunica-mea a comandat un contract pe 2 ani prin telefon la RDS cu serviciile:
telefonie fixa, televiziune + 2 pachete separat, si internet + un stick de internet.

A primit tot cu exceptia stick-ului de internet deoarece trebuia sa se duca titularul contractului sa ridice stick-ul de internet de la sediu dar numai aveau stick-uri la sediu.
Cand au adus stick-uri la sediu dupa un an si jumatate ! au dat telefon sa vina sa ridice stick-ul de internet  -comandat la telefon inca de la inceput-  dar i-au spus ca-i ofera stick-ul de internet cu conditia sa semneze prelungirea contractului, altfel nu intra in posesia stick-ului de internet Posted Image

Asa ca, si eu sunt in aceeasi situatie ca initiatorul.

#13
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,834
  • Înscris: 07.07.2009
La UPC nu sunt probleme de acest gen, intotdeauna au echipamente la casierii sau magazine. Nu inteleg cum de au uitat telefonul, eu nu prea am auzit din astea.

#14
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
Hmm  Posted Image
tu spui una, @initiatoru' zice altceva, pe cine sa mai cred  Posted Image

#15
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,834
  • Înscris: 07.07.2009
Eu pot sa zic doar ce vad si ce citesc pe forumuri :D Sa nu aiba echipamente pe stoc chiar ca nu am auzit pe cand la RDS am citit pe forum ca uneori se intampla din astea dar nu chiar peste tot.

#16
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
tom_1133 eu nu stiu de unde le scoti mai ale partea asta:

Quote

Nu iti face griji ca vei ramane cu contractul dintre tine si UPC nesemnat, vor veni mai devreme sau mai tarziu ei la tine sa te puna sa semnezi contractul !
Si cand se va intampla asta, sa ai mare grija ca nu iti vor aduce acelasi contract pe care l-ai incheiat verbal la telefon, ci unul cu servicii in plus si un abonament mai mare fata de cel initial.
La ora actuala astea's practicile la romtelecom, rds si  -cred eu- la UPC
De unde si pana unde ai ajuns la concluzia asta daca tu nici macar nu beneficiezi de servicii si nici nu ai facut vreodata un abonament cu operatorul in cauza. Cum iti poti da cu parerea la ceva de care nu ai cunostinta ?

osd321 din cate am reusit sa imi dau seama tu nu mai stii ce servicii ai contractat sau cum ? Cea mai usoara varianta este sa suni si sa explici problema ta. Rezolvarea iti garantez ca o vei primi.

#17
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,834
  • Înscris: 07.07.2009
Tocmai de asta am zis sa sune sa intrebe sau sa-si faca cont pe myupc si acolo vede detaliat ce servicii si-a luat, dar e putin aiurea sa faci contract undeva si sa nu stii ce ai luat Posted Image

#18
osd321

osd321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 29.09.2014

 Kalman2007, on 26 noiembrie 2014 - 14:48, said:

Deci ai semnat contractul acasa sau la casierie? Ca din cate ai zis ai semnat deja. Cum adica nu ai primit pachetul comandat? Eu n-am vazut asa ceva inca. Vrei sa reziliezi din ce motiv? Fa reclamatie sa-ti dea tot ce ai comandat, e imposibil sa fie altfel, daca ceva nu functioneaza atunci se va schimba. E simplu Posted Image

sa rezolvat poti rezilia  un contract in 14 zile de la semnarea lui ,  cum al meu nu exista  voi rezilia ceva ce nu exista maine

 gigsnet, on 26 noiembrie 2014 - 20:10, said:

tom_1133 eu nu stiu de unde le scoti mai ale partea asta:

De unde si pana unde ai ajuns la concluzia asta daca tu nici macar nu beneficiezi de servicii si nici nu ai facut vreodata un abonament cu operatorul in cauza. Cum iti poti da cu parerea la ceva de care nu ai cunostinta ?

osd321 din cate am reusit sa imi dau seama tu nu mai stii ce servicii ai contractat sau cum ? Cea mai usoara varianta este sa suni si sa explici problema ta. Rezolvarea iti garantez ca o vei primi.

nu mam referit ca nu stiu ,logic ca stiu ,nu am un contract in care sa vad  ce include totul +  imi vreau  drepturile  ,eu nam semnat nici un contract   ,doar primire echipamente atat

 tom_1133, on 26 noiembrie 2014 - 15:45, said:

Ti-am si zis sa nu te superi pe mine...............

...........Ca sunt nevoit sa citesc de zece ori 4 randuri si un pic ca sa inteleg ca te plangi tu nu ti-au dat aia de la UPC contractul sa il semnezi acasa la tine dupa ce ti-au montat echipamentul (si ala incomplet) si nici la sediu care, in loc sa-ti de-a contractul sa il semnezi, ti-au dat sa semnezi tot un proces verbal de primire echipamente;
la final nici nu ai pus semnul ! in mod sarcastic, ori macar o ? sa formulam un raspuns la oful tau.

Pana la urma, ce draqu vrei sa iti spunem noi ?

Vrei un raspuns pertinent la........ce ai scris tu in primul post ?!
Iata raspunsul:
aia de la UPC au fost neglijenti si nu ti-au dat sa semnezi contractul nici cand au venit oamenii la tine acasa sa iti monteze echipamentul si nici cand te-ai dus tu la sediu seara sa semnezi contractul.

Spoiler

Probabil ca aia de la UPC au gresit de nu ti-au adus contractul sa il semnezi cand au venit baietii la tine acasa sa iti monteze echipamentul, au gresit si cand te-au pus sa mai semnezi odata procesul verbal de primire a echipamentului in loc sa-ti de-a sa semnezi contractul.

Nu iti face griji ca vei ramane cu contractul dintre tine si UPC nesemnat, vor veni mai devreme sau mai tarziu ei la tine sa te puna sa semnezi contractul !
Si cand se va intampla asta, sa ai mare grija ca nu iti vor aduce acelasi contract pe care l-ai incheiat verbal la telefon, ci unul cu servicii in plus si un abonament mai mare fata de cel initial.

La ora actuala astea's practicile la romtelecom, rds si  -cred eu- la UPC  Posted Image

Vorba aia, "C'est la vie"

nu pot fi obligat sa semnez ceva ce nu vreau  , nam semnat nici un contract  , maine reziliez contractul ca pot mia zis un operator upc la telefon  ,rds nu face de astea

 robert8197, on 26 noiembrie 2014 - 15:11, said:

te plangi ca ai telefon si tableta pe gratis? sau te plangi ca ai net si calbu tv tot gratis?
gratis?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate