Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Masina naveta autostrada

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#1
razvanc0101

razvanc0101

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 24.11.2014
Salut
Fac naveta in principal pe autostrada, 600-800 km pe saptamana, viteza 110-130 km/h. Acum am un Logan care consuma benzina de rupe cum trec de 120 km/h si din cauza inaltimii mi se pare cam instabil, mai ales cand bate vantul din lateral. As avea nevoie de o masina care sa consume cat mai putin, in special la viteza mare si sa fie cat de cat sigura. Nu ma intereseaza marimea, aspectul, volumul interior, demarajul, depasiri in tromba etc. Voi face naveta singur in masina cu o geanta mica si probabil voi folosi masina doar pentru naveta si atat. Ce credeti ca ar trebui sa iau? Benzina+gpl, diesel? Masina mica, mare? Ca bani, as prefera ceva in zona 3000-5000 e, dar ma pot duce pana la 10000 e.

#2
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Esti in Romania?

#3
PlasticBoy18

PlasticBoy18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,185
  • Înscris: 03.11.2009
Un golf 4 cu motor 1.9 TDI cred ca e alegerea perfecta. Motoarele alea sunt foarte bune si economice. Cred ca bugetul iti permite sa iei una in conditii bune.

#4
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
parerea mea e sa iei o astra h diesel, 1,7. o sa ai o masina spatioasa, motor mic , putere 100 cp, taxe micute, consum mic. in jur de 4000 euroi te scoti. e doar parerea mea,

#5
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
O compacta diesel (Golf, Focus, Octavia, Astra, etc). La km aia (adica aprox. 35.000 / an) in mod evident se justifica diesel pentru un consum cat mai mic. Mai mica de atat nu prea e ok, iar mai mare....va consuma mai mult. Un motor de 1.6 ar fi numai bun pt treaba asta.

#6
Volvo

Volvo

    BANAT

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,855
  • Înscris: 23.01.2008
Golf 5 1.9 TDi.

#7
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Golf 4 e totusi cam prea vechi pentr 5000 Euro. In banii aia (sau hai, in 6000) se gaseste Golf 5, Focus 2, Astra H. Nu are sens sa te uiti la un golf 4, decat daca te duci spre 3000 cu bugetul.

In tot cazul, e greu de zis atunci cand arunci un buget de 3000-5000, si maxim 10.000. La 3000 sunt masini vechi si obosite, la 5000 iei ceva decent, la 10.000 deja iei ceva f. bun. Nu poti compara un SH de 3000 cu unul de 10.000. Daca merita sau nu, asta doar tu stii.

In fond, singurul motiv pt a schimba Loganul e instabilitatea. Si pana si aia, nu stiu cat e de mult o falsa problema sau una reala. Daca zici ca mergi cu 110-130, cred ca Loganul ar trebui sa faca fata fara probleme. S-ar putea ca in final sa fie mai economic, chiar daca are un consum mai mare. Gandeste-te cat de mult castigi din diferenta de consum pana la o eventuala alta masina si cat te costa sa schimbi masina. Poate constati ca nu iese pe plus.

#8
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,064
  • Înscris: 24.02.2011
C-max diesel cu motorul de 110 cp.

#9
razvanc0101

razvanc0101

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 24.11.2014

 xeleron, on 24 noiembrie 2014 - 17:17, said:

Esti in Romania?
da

 adipelcz, on 24 noiembrie 2014 - 17:28, said:

In fond, singurul motiv pt a schimba Loganul e instabilitatea. Si pana si aia, nu stiu cat e de mult o falsa problema sau una reala. Daca zici ca mergi cu 110-130, cred ca Loganul ar trebui sa faca fata fara probleme. S-ar putea ca in final sa fie mai economic, chiar daca are un consum mai mare. Gandeste-te cat de mult castigi din diferenta de consum pana la o eventuala alta masina si cat te costa sa schimbi masina. Poate constati ca nu iese pe plus.
instabilitatea si siguranta. Merg cu 110 de nevoie, as prefera sa merg cu 130 + ca sa mai economisesc timp. Pe langa instabilitate la Logan nu imi place ca nu e prea sigur. Am apucat sa vad multe accidente(lucrez in domeniu) si de cele mai multe ori daciile ieseau sifonate rau.

In concluzie, trebuie un motor diesel, 1.6-1.9 . Un motor mai mic nu ar fi mai economic? Sau la viteze mari se schimba treaba? Va intreb ca nu ma pricep.
De benzina+gpl ce ziceti?

#10
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
la 1.9 TDI iti merge cam cu 6l/100 vorbesc de 2 pers cu incarcare minima-minima la viteza indicata de tine
fa calcule de costuri cat te costa.

Edited by Mihai_3, 24 November 2014 - 17:42.


#11
razvanc0101

razvanc0101

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 24.11.2014

 ioansuciu82, on 24 noiembrie 2014 - 17:23, said:

parerea mea e sa iei o astra h diesel, 1,7. o sa ai o masina spatioasa, motor mic , putere 100 cp, taxe micute, consum mic. in jur de 4000 euroi te scoti. e doar parerea mea,
Pare o idee buna. Cam cat consuma asa ceva in afara?

 Mihai_3, on 24 noiembrie 2014 - 17:36, said:

la 1.9 iti merge cam cu 6l/100 vorbesc de 2 pers cu incarcare minima-minima la viteza indicata de tine
fa calcule de costuri cat te costa.
si 1.6 cat ar consuma?

#12
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
nu iti pot spune eu, poate un coleg care are 1.6

#13
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
@adipelcz: Logan ca mai toate masinile pe benzina facute de Renault are un consum oribil la 130-140 km/h. Meganu' cel vechi de 75 de cai consuma intre 9 si 10% la 130 - 140 km/h cu patru pasageri si bagaje.

Varianta economica e un Focus / Astra de 1.6 - 1.7 diesel. Eu insa as alege varianta confort, Passat B5.5 1.9 TDI cu 6 viteze de prin 2004 - 2005, cumparat direct din Germania de la proprietar. La viteza si denivelari masina compacta nu sta pe sosea cum sta clasa medie. Sa Vectra, sau Mondeo ... etc.

Edited by BV87FFF, 24 November 2014 - 17:43.


#14
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Diesel de generatie noua + cutie in 6 trepte.

La un regim de autostrada diferenta de consum intre un motor de 1.6 si 2.0 este aproape inexistenta, ba mai mult, daca 1.6 are cutie cu 5 trepte  s-ar putea sa consume mai mult.

#15
meshgheru_andu

meshgheru_andu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 09.05.2009
Daca ti se pare instabila,o poti cobora putin, Mai tai din arcuri si devine mai joasa.

#16
Mar-zZz

Mar-zZz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,257
  • Înscris: 07.01.2012
focus 2 - 1.6 tdci 90 cp



p.s. o sa intre imediat petre sa recomande Ford ka Posted Image

Edited by Mar-zZz, 24 November 2014 - 18:39.


#17
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 16.12.2011
Asa-ceva, asa-ceva, , asa-ceva sau asa-ceva!

#18
razvanc0101

razvanc0101

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 24.11.2014

 Pekiasan, on 24 noiembrie 2014 - 19:00, said:

Multumesc, mi-ai dat idei.
E vreo diferenta de consum intre break si varianta berlina?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate