Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

incompatiblitate sim 3G - apel 4G (just for info)

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
adynis

adynis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,928
  • Înscris: 28.11.2001
Salut,
Scriu acest subiect pentru ca nu am gasit nicaieri pe internet problema pe care am avut-o si tocmai am rezolvat-o si poate ajuta pe cineva vreodata, in viitor, aceasta informatie.

POVESTEA:
Eu am un samsung galaxy S4, prietena mea are un samsung galaxy s3.
In urma cu ~3 saptamani eu mi-am schimbat abonamentul si mi-am schimbat si SIM-ul intr-unul care suporta 4G.
Fara sa asociez, initial, cu schimbarea abonamentului, incepand cu aproximativ tot 3 saptamani in urma, am inceput sa o aud diferit pe prietena mea la telefon mai rau, era foarte mult zgomot pe fundal. Azi asa, maine asa ... am inceput sa investighez...
Pare-se ca incepusem sa aud foarte mult din fundal, auzeam neobijnuit de tare colegii din spate, zgomotul metroului, etc. M-am dus imediat la optiunea de noise reduction/noise cancelation pe mobilul prietenei .. si ... ce sa observ: Optiunea din Settings - My Device - Call - Noise Reduction era gri/disabled ... Dau restart, incerc, ma joc, caut pe internet ... optiunea NU putea fi activata. Mi-am spus ca ... asta e .. s-o fi busit (hardware) microfonul de sus de pe mobilul prietenei si nu mai reuseste sa faca noise reduction ... Drept urmare .. programare la service (inca este in garantie). Ajung la esd rom , intra mobilul in service, iese repejor, concluzii: S-au curatat microfoanele de praf. Incerc repede, sun de pe mobilul meu ... rezultat => perfect la fel ca inainte : noise reduction era gri, nu se putea activa. Il arat domnisoarei de-acolo, il cheama pe tehnician, tehnicianul foarte mirat... se mai duce un pic cu el .. revine .. si-mi zice ca la el a mers, si da un telefon de pe mobilul lui pe S3-ul prietenei si .. mirare: MERGE ! Si-mi spune un hint ca a auzit de la un coleg ca ar putea fi problema cu SIM-ul ... Am plecat de la service si am inceput sa facem teste: Eu daca o sunam: NU ii mergea noise reduction; Daca o suna altcineva -> mergea  Posted Image
Mergem la vodafone ... povestim totul ... tipul de acolo avea mobilul personal tot cu abonament cu 4G, il rugam sa incerce, suna el pe mobilul prietenei si ... incep sa se clarifice lucrurile: NICI la apelul lui nu mergea noise reduction. Drept urmare... am schimbat sim-ul de pe S3 cu unul mai nou ... si totul a inceput, in sfarsit, sa functioneze normal.

CONCLUZII:
- pe Samsung galaxy S3 cu un SIM vodafone mai vechi NU FUNCTIONA noise reduction DACA apelul era facut cu un abonat (vodafone ? ) ce avea abonament / SIM cu 4G.
- La schimbarea SIM-ului de pe S3 cu unul mai nou, totul a inceput sa functioneze normal (adica noise reduction merge corespunzator indiferent daca apelul este cu un abonat 4G sau cu unul normal)


N-am nici cea mai vaga idee ce legatura are cel cu care apelul e facut, si cum reuseste limitarea SIM-ului sa afecteze optiunea de noise reduction ... dar ... am tinut sa povestesc cuiva asta si scriu undeva concluziile Posted Image

Toate bune,
Adi

Edited by adynis, 23 November 2014 - 01:24.


#2
adynis

adynis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,928
  • Înscris: 28.11.2001
Revin .. relativ trist...
Pare-se... dupa ceva timp ca ... ce am scris mai sus NU ESTE IN TOTALITATE CORECT si ca NU REZOLVA PROBLEMA Posted Image


Au trecut mai multe zile pana sa realizez ca problema a reaparut: Cand o sun pe prietena mea... noise reduction pe telefonul ei nu functioneaza (iarasi Posted Image( ).
Am 2 informatii noi si multe nelamuriri:
-> Cineva de la Vodafone imi spunea ca atunci cand se efectueaza un apel 4G - 4G , apare o iconita "HD" ce sugereaza inclusiv faptul ca va exista un noise cancellation al convorbirii ... (nu am idee de mai multe detalii, atat mi s-a spus la telefon la *222)
-> Daca trec telefonul meu pe 2G (Settings - Connections - More Networks - Mobile Networks - Network Mode = GSM only , apoi Flight Mode = on, si Flight Mode = off (ca e mai rapid decat restart) ), atunci cand o sun pe prietena mea (care NU are 4G) treaba merge CORECT ! pe telefonul ei apare semnul de noise cancellation si eu o aud mult mai bine. Daca trec inapoi pe "LTE/WCDMA/GSM (auto connect)" (+ flight on / flight off) revine problema ca pe telefonul ei NU functioneaza nosie reduction.

INTREBARI:
-> Are cineva idee de ce se intampla asta ?

-> De ce daca eu sunt pe LTE (4G) nu merge noise reduction pe telefonul prietenei, si daca eu sunt pe GSM only (2G ?) atunci pe telefonul ei merge totul corect. (reamintesc ca toata problema a inceput de cand eu am trecut la 4G)

-> Sa adresez problema la Samsung sau la Vodafone?




Presupun ca atunci cand am testat la Vodafone intamplator a mers pentru ca poate eu nu aveam acoperire foarte mare si eram conectat pe 2G only ... si de-aia a mers...



Mersi,
Adi

#3
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Imi spui si mie cum se face un apel 4G-4G la Vodafone? Ca ai scris chestia asta.

Edited by bethlen, 14 December 2014 - 15:08.


#4
adynis

adynis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,928
  • Înscris: 28.11.2001
Salut,
era o varianta prescurtata a ideii de a face un apel intre doua SIM-uri ce suporta ambele 4G puse in telefoane ce suporta 4G avand abonamente cu 4G activat.

Oricum .. problema e ciudata; ma deranjeaza ca de cand mi-am schimbat eu abonamentul, in conversatiile telefonice cu prietena mea o aud mai prost; in plus, incercand sa intru in detalii ma impotmolesc in foarte multe lucruri pe care nu le inteleg....
Tot ma chinui sa-mi gasesc momentu lsa scriu un e-mail la Vodafone, dar n-am apucat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate