Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Inlocuitor de mese

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
ronin0ro

ronin0ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 25.10.2008
Salut,
Am 22 de ani, 1.79 m inaltime, 68 kg greutate. Nu am mai fost la sala de ceva vreme, dar nu sunt strain. Vreau sa ma reapuc serios insa am o problema: sunt student si de luni pana vineri plec la 8 AM si ajung acasa cam pe la 6 PM. Deci practic pot avea 2 mese adevarate in timpul saptamanii (1 dimineata si 1 seara,poate 2 daca ziua respectiva e si zi de antrenament). Am nevoie de un supliment care sa inlocuiasca masa de pranz. Imi puteti recomanda vreunul?

Precizez ca nu am folosit niciodata suplimente de niciun fel, dar acum am de ales intre asta si a sta practic fara sa mananc nimic (sandwich urile si alte prostii nu le pun la socoteala).

Edited by ronin0ro, 22 November 2014 - 20:27.


#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Țuică.

#3
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Atentie, inainte sa-l infuleci ii tragi cateva cadre si le urci pe insta/feis. Variezi zilnic incat sa nu produci plictis pe net.

Attached Files



#4
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,968
  • Înscris: 02.12.2007