Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
roti mai late pentru u650
Last Updated: Jan 04 2015 15:23, Started by
razafas
, Nov 21 2014 16:02
·
0
#1
Posted 21 November 2014 - 16:02
Am un UTB u650 cu cauciucuri standard de 14.4 r38 si am mari dificultati in utilizarea lui pe terenuri ude si cum nu imi permit un tractor nou m-am gandit sa ii echipez roti mai late(probabil SH), de 18.4 r38/r34 sau 16.9 r38/r34 plus greutati de 300-600 kg sau o greutate asemanatoare prin umplerea lor cu lichid (ulei, antigel ...)
Se gasesc jante de marimea aceasta (sau apropiata) compatibile u650? Cata greutate suplimentara poate duce tractorul ? Ce parere aveti ? |
#2
Posted 21 November 2014 - 16:41
Daca ai da o cautare pe net ai gasit direct rotii de combina cu flanse adaptoare pentru fuzeta sau roti care potrivesc direct.Rotile sunt cum folosesc cei de la padurea alea late si inalte.Eu vreo 3 anunturi am gasit cu asemenea roti de vanzare cauciuc+geanta.
|
#3
Posted 21 November 2014 - 19:32
Eu am un U650 cu 16.9R30, probabil ca ajuta un pic latimea mai mare. Mai important ar fi un 4x4.
Janta ii standard din cate stiu. Pe o janta R38 poti sa pui mai multe modele de anvelope. Teoretic, tu poti pune un 16.9 / 18.4R38 fara probleme pe jentile de UTB. Problema este daca incape. |
#4
Posted 21 November 2014 - 20:39
Si aia ii drept ca 4x4 facem mult,dar nu ai prin zona deastia ce se ocupa cu padurea intreaba pe la ei si iti raspund imediat ce si cum si de ce utilaj iti potrivesc.Ca vezi dai poate 12 mil pe un cauciuc sh si la 25 de mil iti cumperi ambele caucicuri si jantele direct.Vorbeste cu astia ce se ocupa cu padurea exploatati forestiere.
|
#5
Posted 22 November 2014 - 15:35
Un tractor 4x4 este in plan de ceva timp, dar nu am inca bani pentru unul si nu cred ca merita chinul sa pun o punte fata pe 650 care oricum costa cam 3000 lei plus roti si posibile modificari, asa ca incerc sa ma carpesc cu niste roti mai late pe spate pentru urmatorii 2-3 ani.
Din pacate nu am in zona exploatatii forestiere, dar am sa ma interesez la vanzatori locali de piese sh si daca am ocazia sa mai vad tractoare cu roti de 16.9/18.4 pe r38 am sa masor latimea jantelor sa ma asigur de compatibilitate, la u650 au parca 40 cm . |
#6
Posted 23 November 2014 - 18:14
Dar tu pana la urma la ce vrei sa il folosesti de iti patineaza asa rau sau nu faci fata sa intelegem si noi care ii treaba.
|
#7
Posted 23 November 2014 - 20:57
Toamna recoltez varza si o incarc in remorci de 3-5 tone si am probleme in anii ploiosi ( cum este si anul acesta ) . Drumurile sunt foarte proaste pe camp in afara celor principale iar locurile de unde scot varza sunt si ele foarte moi in urma ploilor si nici nu imi pot permite sa astept o saptamana sau mai mult pana se usuca pentru ca nu am un loc de depozitare ci o vand direct in piata engros.
|
#9
Posted 24 November 2014 - 13:03
4x4 inseamna alt tractor, care inseamna ceva in jur de 50 000 lei pentru unul cu o putere necesara pentru a insemna un upgrade si pentru a fi in stare buna si suficient de nou pentru a gasi piese pentru el.
Sau 2-3000 lei pentru roti mai late si niste greutati care ar imbunatatii tractiunea cu peste 20%, tu ce ai alege savantule ? |
#10
Posted 24 November 2014 - 16:10
Nu rezolvi nimic cu roti mai late si greutati la U650 cand problema este scoaterea remorcilor pline cu varza prin noroaie pana la genunchi. 20% la putin este tot putin.
|
|
#11
Posted 25 November 2014 - 08:00
pe U650 merg fără modificări cauciuc și jante de combină C12
posibil și de CP 12 |
#12
Posted 25 November 2014 - 19:14
Eu folosesc pe u650 cauciucuri 16,9/38 montate pe jantele originale ale tractorului. Pe jante le-am montat fara probleme, se incadreaza bine si la gabarit (cabina patrata ,am reusit sa montez si plase de lant iarna). un singur inconvenient ,care deranjaza destul de tare , ar fi ca :a sczut mult puterea de tractiune si mai ales in frana de motor,. Unde foloseam a patra de exemplu trebuie sa-i dau a treia (la disc sau la coborare ) dar a crescut viteza de deplasare. Dupa ce m-am obisnuit , merge da' la inceput m-a cam derutat.
|
#13
Posted 09 December 2014 - 13:08
Cam asa am eu pe u650 al meu, le-am pus tocmai acum doua saptamani, nu stiu sa iti spun nimic despre aderenta, demaraj, etc pt ca e prima oara cand le-am pus si nu am iesit pana acum cu el la nici o lucrare, dar eu credca voi avea aderenta mai buna si ma va ajuta putin mai mult la arat in conditii mai nasoale, umede, etc si la disc nu ma va mai scutura, oricum revin cu un video cand ies la vre-o lucrare.
P.s sunt 18.4 r30 [ http://i59.tinypic.com/2q3ci7q.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i58.tinypic.com/50fev.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 04 January 2015 - 15:23
razafas, on 22 noiembrie 2014 - 15:35, said:
Un tractor 4x4 este in plan de ceva timp, dar nu am inca bani pentru unul si nu cred ca merita chinul sa pun o punte fata pe 650 care oricum costa cam 3000 lei plus roti si posibile modificari, asa ca incerc sa ma carpesc cu niste roti mai late pe spate pentru urmatorii 2-3 ani. Din pacate nu am in zona exploatatii forestiere, dar am sa ma interesez la vanzatori locali de piese sh si daca am ocazia sa mai vad tractoare cu roti de 16.9/18.4 pe r38 am sa masor latimea jantelor sa ma asigur de compatibilitate, la u650 au parca 40 cm . Salut si la multi ani. Se Potrivesc max 16.9 r 38 Am avut eu . daca folosesti ecart. Ingust trebuie sa decupezi putin din cabina in partea din fata (la usa) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users