Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Opel Corsa C /2004/ 1.2 /Z12XE / **Jurnal de bord**

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Carpe Diem

Carpe Diem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.11.2005
Salutare,
Prima mea mașină este un seria 5, 525D, iar Corsa este cea de-a doua mașină pe care am cumpărat-o din două rațiuni.
1. soția mea tocmai și-a luat carnetul, iar BMW-ul este nărăvaș și mult prea mare.
2. am simțit nevoia unei mașini mici, de oraș cu care să ne descurcăm mai bine prin traficul nebunesc din Timișoara.
După 3 luni de căutări, în care am oscilat între Punto, C3, Fiesta și Corsa am achiziționat o Corsa adusă din Austria.
Deși are, 151.00 km, mașina arată impecabil și are o grămadă de opționale: climatronic, închidere centralizată, senzor de ploaie, oglinzi heliomate, lumini interioare de ambient (toate funcționale).
Spațiul este suficient de generos pentru a transporta lejer 4 pasageri. Cei din spate au loc destul ca să nu dea cu scăfârlia în tavan, dar nici nu fac ruptură de rotulă izbind-o de scaunul din față. Scaunul șoferului este foarte versatil și în combinație cu reglajul volanului oferă condiții ideale, atât unui bărbat zdravăn cât și unei tipe firave și minione.
Sunt câteva detalii minuscule care trebuie corectate. O parte a display-ului este întunecată din cauza unui led sau a unui integrat ars iar circuitul de dezaburire a lunetei s-a dus naibii și trebuie schimbat.
Pentru cumpărăturile de zi cu zi, portbagajul este arhisuficient iar pentru călătorii mai lungi, este super potrivit. Noi am îngrămădit în el o huidumă de geamantan de 70 de cm lungime și a rămas loc suficient și pentru geanta de la laptop sau alte mărunțișuri.
Ceea ce m-a impresionat din primul moment a fost ușurința cu care poți manevra volanul și lejeritatea cu care poți să te furișezi pe oriunde.
Am făcut mai multe de 2.000 de km cu ea luna asta, atât în oraș cât și în exterior iar consumul a fost realmente o surpriză plăcută. Timișoara - Brașov (dus-întors) 5,12% iar în oraș 7,8%.
Mașina urcă în ture liniar și fără sincope și dacă dozezi bine motorul îți oferă surprize plăcute: poți depăși fără să-ți transpire fruntea și fără să-l invoci de Doamne - Doamne de fiecare dată. Totuși, la viteze de peste 130 km zgomotul este mare și obositor.
Din perspectiva întreținerii și a costului de service, este clar o mașină pe care ți-o poți permite. Evident, mașina era făcută pentru vânzare, iar viciile ascunse au început să se ivească după un timp, indiferent câte investigații i-am făcut eu și prietenii mei (mult mai pricepuți). Așa că, pe lângă revizia normală, a fost nevoie să-i schimb și chiloasa și pot spune că nu a trebuit să mă împrumut de la bancă. Dacă se întâmpla asta la BMW, o dădeam direct la REMAT (glumesc, desigur!)
În concluzie, din punctul meu de vedere, Corsa C 1,2, este o opțiune excelentă pentru cei care doresc o mașinuță versatilă (pentru oraș și pentru deplasări pe distanțe de până la 300 km, să zicem) Este o experiență de condus mai mult decât plăcută într-o mașină care-ți oferă demnitate, indiferent dacă ești bărbat sau femeie Posted Image

Sper că aceste rânduri pot fi utile. Dacă aveți întrebări, nu ezitați.

Attached Files



#2
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008
Masina cat a costat???

#3
Carpe Diem

Carpe Diem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.11.2005

 george_eu25, on 21 noiembrie 2014 - 13:22, said:

Masina cat a costat???

2.500 de euro

#4
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,091
  • Înscris: 29.06.2005
Velcom tu za club.
E frumoasa buburuza si o sa vezi ca e super ok ca intretinere. Ba chiar cred ca o sa o iei des cu imprumut cand mergi in oras Posted Image

Sa-ti dau cateva repere de problemute mai des intalnite:
- daca ai trancaneli sub masina - sa suspectezi caseta de directie. Au o bucsa de teflon care in timp se uzeaza(mai rugineste si cremaliera) si duce la trancaneala. Gasesti caseta noua la vreo 350 ron.
- daca dupa vreo ploaie iti picura apa pe picioare la apasarea ambreiajului - atunci inseamna ca s-a scopt o garnitura in zona cutiei de sigurante si relee. Accesul e putin cam dificil, insa niste silicon rezolva treaba onorabil.

In rest...nu prea ai de ce sa-ti faci probleme, doamna poate sa nu o menajeze deloc, elementele de caroserie sunt ieftine (100ron o aripa, de ex)...si in general e o masina pentru buzunarul oricui.

Pentru partea intunecata - e un bec ars sau un contact imperfect acolo. Sunt beculete din alea mici infipte intr-un soclu de plastic. Sunt cat un led la dimensiune.

Edited by florinel, 27 November 2014 - 20:25.


#5
Carpe Diem

Carpe Diem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.11.2005

 florinel, on 27 noiembrie 2014 - 20:23, said:

Velcom tu za club.
E frumoasa buburuza si o sa vezi ca e super ok ca intretinere. Ba chiar cred ca o sa o iei des cu imprumut cand mergi in oras Posted Image

Sa-ti dau cateva repere de problemute mai des intalnite:
- daca ai trancaneli sub masina - sa suspectezi caseta de directie. Au o bucsa de teflon care in timp se uzeaza(mai rugineste si cremaliera) si duce la trancaneala. Gasesti caseta noua la vreo 350 ron.
- daca dupa vreo ploaie iti picura apa pe picioare la apasarea ambreiajului - atunci inseamna ca s-a scopt o garnitura in zona cutiei de sigurante si relee. Accesul e putin cam dificil, insa niste silicon rezolva treaba onorabil.

In rest...nu prea ai de ce sa-ti faci probleme, doamna poate sa nu o menajeze deloc, elementele de caroserie sunt ieftine (100ron o aripa, de ex)...si in general e o masina pentru buzunarul oricui.

Pentru partea intunecata - e un bec ars sau un contact imperfect acolo. Sunt beculete din alea mici infipte intr-un soclu de plastic. Sunt cat un led la dimensiune.

Oho, deja o împrumut. Este o adevărată desfătare într-un oraș mega aglomerat ca și Timișoara. Merci mult pentru ponturi. Încă nu am sesizat nici o problemă din cele pe care le-ai enumerat, dar niciodată nu se știe. Încerc să rezolv și problema ecranului săptămâna asta.

#6
nicolaie

nicolaie

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,158
  • Înscris: 07.03.2006
Da mai multe detalii. Cat a costat inmatricularea, reparatiile, daca ai facut un service prevenitiv la inmatriculare, la ce service ai mers pentru chiulasa, cum ti-ai dat seama ca este fisurata ?

Felicitari pentru achizitie.

#7
Carpe Diem

Carpe Diem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.11.2005

 nicolaie, on 03 decembrie 2014 - 00:24, said:

Da mai multe detalii. Cat a costat inmatricularea, reparatiile, daca ai facut un service prevenitiv la inmatriculare, la ce service ai mers pentru chiulasa, cum ti-ai dat seama ca este fisurata ?

Felicitari pentru achizitie.

Timbrul de mediu a fost 178 de EURO iar împreună cu toate procedurile: autentificare, ITP, traducere, numere și asigurare pe 6 luni a costat ~500 de EURO.

Evaluarea mașinii înainte de înmatriculare a fost făcută de către un prieten la care merg de ani de zile cu BMW-ul (ăla pe care l-am menționat în primul post). E drept că nu a verificat termostatul. Acela ar fi fost singurul indiciu prin care ar fi putut să-și dea seama că mașina are o problemă majoră.

Afara era cald... (un detaliu foarte important) După vreo două săptămâni, răstimp în care nu am avut nevoie de căldură în mașină, într-o dimineață am simțit nevoia unei atmosfere mai calde. Și... surpriză! Mașina a dat căldură 5 secunde, după care acul de la căldură a căzut brusc. Se ridica ușor pe loc și după asta, pauză. M-am gândit pe loc la termostat. Am mers la service și acolo... surpriza mă aștepta cu brațele larg deschise. Carcasa de la termostat trona la locul ei, însă era GOALĂ. ”Cineva” scosese cu bună știință, deliberat termostatul de la locul lui. În momentul următor s-a verificat vasul de expansiune al apei... ulei! Apa se evaporase în proporție de 60%. M-am încăpățânat să cred/sper că este doar garnitura de la chiuloasa. Majoritatea forumurilor spuneau că au spumă la capacul de la ulei, că fierbe apa. Dar la mine nimic din astea. Am mai mers vreo câteva zile cu termostatul schimbat, aceleași simptome... M-am întors la service, s-a dat jos chiuloasa, s-a pus pe bancul de teste... Evident era fisurată! Mi-a fost foarte clar, cât de bună credință a fost vânzătorul. Trist, dar... ”am luat țeapă” pe acest viciu ascuns al mașinii. Norocul a făcut să găsesc o Corsa identică, cu 40.000 de KM cu daună totală și am putut să iau chiuloasa. A costat 150 EU. Așa că, una peste alta: manoperă, chiuloasă, garnitură, ulei, antigel, etc. am mai cheltuit încă 380 EU. Dar, acum, cel puțin, știu că mașina este ok, iar drumul pe care l-am făcut până la Brașov mi-a demonstrat acest lucru. Cam asta a fost Odiseea mea cu viciul ascuns al mașinuței, în mare parte datorată vânzătorului și a legislației din România care nu protejează cumpărătorul sub nici o formă.

#8
nicolaie

nicolaie

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,158
  • Înscris: 07.03.2006
Eu am patit cam la fel cu Punto meu adus din Austria de catre un tip, Alex. Veneam dinspre Lipova si am dat drumul la caldura, doar ca la mine, contrar normalitatii, acul a sarit la maxim. Am rectificat chiulasa, pus garnituri, totul e ok. Dar era dupa un an de la cumparare.

Ce nu pricep la tine este cum de ai platit tu reparatia la chiulasa, de la cine ai cumparat-o si cum, de nu ai mers peste el sa o puna la punct sau macar sa plateasca. Asta e direct inselatorie, iar pretul nu mi se pare asa mic, sa zici ca te-ai fript cu o castana si ai suportat de la tine.

In fine, ai iesit ieftinut cu reparatia dar toata povestea vad ca te-a apropiat de 3500, pret mare pentru o corsa din anul ala. Nah, e bine ca ai rezolvat-o, sa te bucuri de ea !

#9
Carpe Diem

Carpe Diem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.11.2005

 nicolaie, on 03 decembrie 2014 - 18:24, said:

Eu am patit cam la fel cu Punto meu adus din Austria de catre un tip, Alex. Veneam dinspre Lipova si am dat drumul la caldura, doar ca la mine, contrar normalitatii, acul a sarit la maxim. Am rectificat chiulasa, pus garnituri, totul e ok. Dar era dupa un an de la cumparare.

Ce nu pricep la tine este cum de ai platit tu reparatia la chiulasa, de la cine ai cumparat-o si cum, de nu ai mers peste el sa o puna la punct sau macar sa plateasca. Asta e direct inselatorie, iar pretul nu mi se pare asa mic, sa zici ca te-ai fript cu o castana si ai suportat de la tine.

In fine, ai iesit ieftinut cu reparatia dar toata povestea vad ca te-a apropiat de 3500, pret mare pentru o corsa din anul ala. Nah, e bine ca ai rezolvat-o, sa te bucuri de ea !

Ai mare dreptate... Over all, a ieșit la un preț foarte mare. Acum: dat fiind faptul că eu am verificat mașina înainte de a o cumpăra, ”vânzătorul” a știut că acest viciu este foarte bine ascuns și greu de depistat, prin urmare nu a recunoscut nimic. Singura variantă era să mă duc să-l caftesc, ceea ce nu mă caracterizează. Apoi, aș fi putut să vând mașina așa, dar asta ar fi însemnat să perpetuez un comportament pe care eu însumi îl condamn. Singura variantă a rămas să repar mașina și să depășesc momentul. Norocul a făcut să am prieteni mecanici care să înțeleagă situația și să mă ajute pe prețuri normale. (Din păcate la mine nu a fost posibilă rectificarea pentru că era deja fisurată. Ei au făcut rost de chiuloasa nouă și s-au ocupat de tot. Eu sunt aproape habarnist la chestiile astea. Deh, artiștii ăștia, visători! ;))

Acum, aș vrea să fac o sugestie, poate reușim cumva să realizăm proiectul. Cred că un agregator de vânzători de mașini ar fi vitală. Un portal, o aplicație sau ceva asemănător unde cei care aduc mașini să primească calificative, review-uri și astfel, cumpărătorii din țară să fie protejați de acești țepari: ”Nişte răi şi nişte fameni! I-e ruşine omenirii să vă zică vouă oameni!”, vorba lui Eminescu.

#10
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

 Carpe Diem, on 21 noiembrie 2014 - 11:08, said:

Salutare,
Prima mea mașină este un seria 5, 525D, iar Corsa este cea de-a doua mașină pe care am cumpărat-o din două rațiuni.
1. soția mea tocmai și-a luat carnetul, iar BMW-ul este nărăvaș și mult prea mare.
2. am simțit nevoia unei mașini mici, de oraș cu care să ne descurcăm mai bine prin traficul nebunesc din Timișoara.
După 3 luni de căutări, în care am oscilat între Punto, C3, Fiesta și Corsa am achiziționat o Corsa adusă din Austria.
Deși are, 151.00 km, mașina arată impecabil și are o grămadă de opționale: climatronic, închidere centralizată, senzor de ploaie, oglinzi heliomate, lumini interioare de ambient (toate funcționale).
Spațiul este suficient de generos pentru a transporta lejer 4 pasageri. Cei din spate au loc destul ca să nu dea cu scăfârlia în tavan, dar nici nu fac ruptură de rotulă izbind-o de scaunul din față. Scaunul șoferului este foarte versatil și în combinație cu reglajul volanului oferă condiții ideale, atât unui bărbat zdravăn cât și unei tipe firave și minione.
Sunt câteva detalii minuscule care trebuie corectate. O parte a display-ului este întunecată din cauza unui led sau a unui integrat ars iar circuitul de dezaburire a lunetei s-a dus naibii și trebuie schimbat.
Pentru cumpărăturile de zi cu zi, portbagajul este arhisuficient iar pentru călătorii mai lungi, este super potrivit. Noi am îngrămădit în el o huidumă de geamantan de 70 de cm lungime și a rămas loc suficient și pentru geanta de la laptop sau alte mărunțișuri.
Ceea ce m-a impresionat din primul moment a fost ușurința cu care poți manevra volanul și lejeritatea cu care poți să te furișezi pe oriunde.
Am făcut mai multe de 2.000 de km cu ea luna asta, atât în oraș cât și în exterior iar consumul a fost realmente o surpriză plăcută. Timișoara - Brașov (dus-întors) 5,12% iar în oraș 7,8%.
Mașina urcă în ture liniar și fără sincope și dacă dozezi bine motorul îți oferă surprize plăcute: poți depăși fără să-ți transpire fruntea și fără să-l invoci de Doamne - Doamne de fiecare dată. Totuși, la viteze de peste 130 km zgomotul este mare și obositor.
Din perspectiva întreținerii și a costului de service, este clar o mașină pe care ți-o poți permite. Evident, mașina era făcută pentru vânzare, iar viciile ascunse au început să se ivească după un timp, indiferent câte investigații i-am făcut eu și prietenii mei (mult mai pricepuți). Așa că, pe lângă revizia normală, a fost nevoie să-i schimb și chiloasa și pot spune că nu a trebuit să mă împrumut de la bancă. Dacă se întâmpla asta la BMW, o dădeam direct la REMAT (glumesc, desigur!)
În concluzie, din punctul meu de vedere, Corsa C 1,2, este o opțiune excelentă pentru cei care doresc o mașinuță versatilă (pentru oraș și pentru deplasări pe distanțe de până la 300 km, să zicem) Este o experiență de condus mai mult decât plăcută într-o mașină care-ți oferă demnitate, indiferent dacă ești bărbat sau femeie Posted Image

Sper că aceste rânduri pot fi utile. Dacă aveți întrebări, nu ezitați.
ma da-o dracu' de corsa...
eu incep sa ma intreb daca BMW 525 chiar exista si ce nevoie mai ai de el.
daca era masina noua credeam ca-i faci reclama mascata.
daca si in corsa ajungi sa stai lejer si sa fie versatila si sa fie o experienta minunata si sa ai spatiu arhisuficient si portbagaj superpotrivt iar interventiile sa nu te coste o avere etcetcetc
dar mai bine renunti la BMW ca sunt sigur ca nu se compara si mai faci un ban cinstit...de care oricum nu vei avea nevoie la corsa.
oricum, cu atat mai mult s-o stapanesti sanatos Posted Image

Edited by spare-me, 06 December 2014 - 10:14.


#11
Carpe Diem

Carpe Diem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 26.11.2005

 spare-me, on 06 decembrie 2014 - 10:12, said:

ma da-o dracu' de corsa...
eu incep sa ma intreb daca BMW 525 chiar exista si ce nevoie mai ai de el.
daca era masina noua credeam ca-i faci reclama mascata.
daca si in corsa ajungi sa stai lejer si sa fie versatila si sa fie o experienta minunata si sa ai spatiu arhisuficient si portbagaj superpotrivt iar interventiile sa nu te coste o avere etcetcetc
dar mai bine renunti la BMW ca sunt sigur ca nu se compara si mai faci un ban cinstit...de care oricum nu vei avea nevoie la corsa.
oricum, cu atat mai mult s-o stapanesti sanatos Posted Image

Posted Image) M-am amuzat tare citindu-ți postarea. Haide să clarific niște lucruri pe care realizez că sunt, poate, ambigue. Așa cum am spus, Corsa este o mașinuță super utilă într-un oraș aglomerat ca și Timișoara, unde cu seria 5 ai un real dezavantaj când trebuie să găsești un loc de parcare. Mai mult, mi se pare strigător la cer să hămălești un super motor doar în treapta 1 și 2 a schimbătorului. Pe de altă parte, când ai de parcurs mii de kilometri dintr-un foc, orice comparație dintre cele două mașini este ilară. Îmi este destul de greu să-mi imaginez să merg 1400 de km cu o Corsa. În schimb, confortul pe care l-am avut la drumuri lungi și foarte lungi cu BMW-ul este maximal.

Pe de altă parte, Corsa în oraș are avantajele ei. (Nimeni nu este perfect!) Deși sunt un super fan al BMW-ului și nu l-aș da pentru nimic în lume, nu pot să nu remarc și să apreciez avantajele mașinuței mici și albastre, o urbană mai mult decât satisfăcătoare.

Edited by Carpe Diem, 06 December 2014 - 12:16.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate