Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Bicicleta 29er Trinx sau Kilimanjaro Big Ben Sport

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Adi_Pop

Adi_Pop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 12.11.2013
Salut

Va rog sa ma ajutati sa fac o alegere. As dori sa-mi achizitionez o bicicleta 29er pentru plimbari pe sosea 90% si prin padure doar 10%. Vreau un 29er deoarece vreau sa trec de la o roata de 26 la una de 29. Cum nu am la dispozitie decat un fond de 1100 lei in care trebuie sa ma incadrez, am optat pentru urmatoarele variante:
1. Trinx Hurricane - 900 lei http://www.carpatspo...-mtb-hurican-29
2. Kilimanjaro Big Ben Sport - 1100 lei http://olx.ro/oferta...html#58c64378dd .

Preturile nu sunt de pe site-urile de unde sunt link-urile. In general dotarile sunt asemanatoare: cadru aluminiu, furca cu suspensie ce poate fi blocata, schimbator pinioane Shimano Altus, frane v-brake, genti duble aluminiu. Singura diferenta pe care am vazut-o ar fi la nr. de pinioane: 7 la Trinx si 8 la Kilimanjaro. Mai ar fi si un alt aspect si anume marimea cadrului. Eu am 1,90 m si la Trinx am gasit doar cadru de 20" la banii astia, pe cand la Kilimanjaro am gasit si cu cadru de 21" care am inteles ca ar fi mai bun pt inaltimea mea.

Ca fapt divers am vazut si Cross grx7 pe la 1250 lei dar care e peste buget. Credeti ca in decembrie-ianuarie se vor ieftini mai mult de atat si sa mai astept sau sa iau una din cele 2?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

PS Am vazut ca la titlu am trecut din greseala 20er in loc de 29er. Rog un admin sa-l modifice daca se poate. Multumesc

Attached Files


Edited by alexcrist, 11 November 2014 - 19:07.


#2
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Dintre cele 2, parca cea de la Kilimanjaro e mai rasarita(e si mai scumpa). Asta e firma proprie de la Hervis? Stiu ca aaveau niste produse de munte sub sigla Kilimanjaro. Ziceai ca si cadrul e mai potrivit deci asta conteaza mai mult decat dotarile ca doar n-o sa-ti iei o bicicleta super dotata dar pe care n-o poti folosi. Trinx-ul are si roata din spate pe filet si daca vrei sa faci un upgrade la transmisie/roti e mai complicat. Totusi esti sigur ca vrei un MTB, pentru 90% pe sosea? Adica la 1150 gasesti la Decathlon, Fit300 http://www.decathlon...id_8306479.html pe care te vei deplasa mult mai repede si usor pe sosea. Daca vrei neaparat si padure ii pui niste anvelope mai groase si nu cred ca vei iesi in padure in sezonul rece/ploios.

Edited by PhaseZ, 11 November 2014 - 19:24.


#3
Adi_Pop

Adi_Pop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 12.11.2013
Arata bine FIT 300-le numai ca ma cam sperie cauciucurile alea fara nici un rid. Si ar mai fi 2 lucruri care ma fac sa dau inapoi:
- Sram 3.0 care e cel mai inferior Sram (as zice echivalentul lui Tourney);
- pe site la ei scrie la aproape toate bicicletele ca nu sunt pe stoc si nu as face 100 Km pana la magazin degeaba.

Oricum sunt receptiv la alternative.

PS ai dreptate legat de Kilimanjaro. E a lui Hervis.

#4
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Cauciucurile: sunt normale pentru sosea. Nu e nevoie de striatii, sau mai rau, crampoane. Daca intri pe off-road fie o lasi mai moale sau schimbi cu alte pneuri. Sunt destule variante mixte. Cauciucurile sunt aproape ca niste consumabile, nu te vor tine toata viata si nu alegi o bicicleta de ce fel de cauciucuri are pe ea. Poate sa fie ceva bun dar ca sa lase din pret, producatorul alege niste cauciucuri mai slabe, nu inseamna ca toata bicicleta e slaba.
Deraiorul: este cel mai slab, dar as zice ca e ok. Depinde si cat de deluros e terenul. Pe sosea, la o tura sportiva, nu intensa, nu folosesc mai mult de 3 pinioane. Odata reglat bine, ar trebui sa mearga cateva sute bune de km pana sa inceapa sa faca figuri. Si chiar daca vrei ceva mai performant, e o chestie de a cumpara pe urmatorul in rang, un X-4 cu maneta aferenta. Sunt upgrade-uri simple de facut.
Cauta detaliile de contact ale magazinului cel mai apropiat si da-le un telefon, iti zic precis ce au pe stoc. Poti sa le ceri chiar sa aduca marimea ta, daca vrei sa o probezi, si exista in reteau lor.

Edited by PhaseZ, 11 November 2014 - 22:57.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate