Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW - brand puternic?
Last Updated: Dec 28 2014 20:23, Started by
CountDownMe
, Oct 31 2014 16:36
·
0
#1
Posted 31 October 2014 - 16:36
"Rasfoind" un site am ajuns si la articolul cu pricina, mai exact la un comentariu care m-a pus pe ganduri cu privire la renumele BMW. Cei care poseda o astfel de masina, ii rog sa isi dea cu parerea.
COMENTRAIU GASIT PE UN SITE IN CARE SE VORBESTE DE BMW "BMW a descoperit secretul-motor puternic care consuma putin"........au platit bine? Sunt posesor de BMW 320 xd cumparat de nou-47000 euro -la 40000 de km sa dus prima turbina -la 46000km schimbat senzor nivel ulei -la 60000km s-a defectat x-drive ul -de la 70000km masina are o defectiune la directie pe care nici dealerii bmw si nici cei Audi la care am fost nu au reusit sa-i dea de cap dar nu ma deranjeaza ca toceste aiurea anvelopele ca oricum le schimb prematur multumita sistemului x-drive. -la 80000km a doua turbina Acestea fiind defectiunile grave care au condus la imbilizarea autovehicolului pentru o saptamana - doua. V-as invita domnilor jurnalisti sa spuneti si de tinututa de drum a masinii care nu poate fi condusa decat cu doua maini puternic stranse de volan- multumita sistemului x-drive, tot multumita acestuia explicati cum nu o sa ajungem niciodata sa tocim un cauciuc, acesta fiind deformat cu multa vreme inainte de a fi tocit. Sa nu mai vorbim despre service-ul BMW care a fost cea mai neplacuta experienta de acest gen pe care am trait-o -numai ifose , nesimtire si prostie (cei de la Bavaria m-au chemat in Bucuresti EU fiind din provincie,de la 170 de km , sa schimb placutele de frana spate,IAR, dupa 3 ore de asteptat in service, vine un talamb la mine si imi spune ca s-a produs o eroare si placutele comandate nu se potrivesc nivelului meu de echipare). Cat despre performantele masinii... sunt premium dar, comparativ cu concurenta germana nu este mimic deosebit, 10 cai in plus pe hartie nu te ajuta decat acolo unde sunt mentionati , in viata reala fiind mult mai important model cum motorul livreaza puterea. In concluzie, bmw a descoperit secretul- campanii de marketing foarte inteligente care au dus la crearea unei imaginii de marca foarte puternice impulsionand astfel vanzarile , profitand si de absenta totala a protectiei consumatorului care e concentrata pe alte treburi mai importante- sa inlocuim , la masa, apa cu coca cola. sursa comentariului http://www.prosport....osport-13380424 Edited by CountDownMe, 31 October 2014 - 16:52. |
#2
Posted 31 October 2014 - 16:42
-la 40000 de km sa dus prima turbina
Sa dus si cratimele. |
#5
Posted 31 October 2014 - 16:51
orice masina se strica, fie ea de 1000 eur sau de 1.000.000 eur
din pacate este foarte clar ca toti producatorii au facut rabat la calitate doarece masinile trebuie sa se strice la un anumit interval, de obicei cat tine garantia de obicei le iese, dar mai sunt si rateuri iar la tine pare sa fie unul din ele un tovaras si-a cumparat un BMW, tot nou, 33k eur (habar nu am model), si a apucat sa mearga foarte putin, cred ca vreo 3 zile, pana cand, la trecerea peste liniile de tramvai de la dristor, a pocnit parbrizul in bucati l-au schimbat, au zis ca era tensionata caroseria... asa o fi fost urmatorul a rezistat ok |
#6
Posted 31 October 2014 - 16:51
gumball3000, on 31 octombrie 2014 - 16:42, said:
-la 40000 de km sa dus prima turbina Sa dus si cratimele. Am observat ca omul a facut greseli impardonabile insa sa ne concentram putin pe continut. Asa masina de toata jena este BMW seria 3? Ce vrea sa spuna cu ? "V-as invita domnilor jurnalisti sa spuneti si de tinututa de drum a masinii care nu poate fi condusa decat cu doua maini puternic stranse de volan- multumita sistemului x-drive, tot multumita acestuia explicati cum nu o sa ajungem niciodata sa tocim un cauciuc, acesta fiind deformat cu multa vreme inainte de a fi tocit." |
#7
Posted 31 October 2014 - 16:54
Si BMW,si restul masinilor germane nu mai sunt ce-au fost.Intreaba tu un proprietar de masina mai veche de 1990(sa zicem) si unul cu o masina mai noua de 1990(sa zicem).Piata devine tot mai mare,si accentul se pune pe cantitate in loc de calitate.Si germanele,si japonezele,toate isi pierd acea esenta de masina care tine mult.Si nu numai atat,cu atatea electronice si fel de fel de brizbrizuri masinile se strica tot mai des.(Nu zic ca "adaosurile moderne"strica masina,dar si acestea sunt gandite cantitativ,din pacate)
|
#8
Posted 31 October 2014 - 16:57
#9
Posted 31 October 2014 - 16:57
Nu sunt sofer dar am vazut multe bmw-uri mai ales de generatie mai veche cu rotile strambe, ca si cum ar avea platfus, se pare ca e o boala a lor in general.
|
#11
Posted 31 October 2014 - 17:00
Ca jurnalist auto nu ai cum sa scrii partile foarte nasoale la masini, din doua considerente:
1) Daca faci asta nu mai primesti masini in teste (salut, buhnici!) 2) Nu ai cum sa testezi 100 000 km o masina ca sa vezi cat de fiabila este. Si chiar daca o vei face, revenim iar la punctul 1. Edited by gumball3000, 31 October 2014 - 17:00. |
#12
Posted 31 October 2014 - 17:08
o sa incep sa prind alergie daca mai vad mult conserva de fork k laudata, mai moale cu ea. Aia valoreaza cat 2 roti la bemeveu.
Edited by xkos, 31 October 2014 - 17:08. |
#13
Posted 31 October 2014 - 17:10
Da, e un brand puternic si foarte bine condusa afacerea, are un profit uluitor!
Dar daca vrei fiabila, ia japonezarie! Edited by Quantum, 31 October 2014 - 17:13. |
#14
Posted 31 October 2014 - 17:12
Nu este marca care sa nu aiba astfel de probleme.La Audi este in RO un A7 de 100k euro cu probleme mari; pe afara era un chinez care a angajat cativa sa-i distruga un Lamborghini de vreo 200-300k.
|
#15
Posted 31 October 2014 - 17:15
De asta eu mi-am luat japoneza. Scumpa intretinerea si astept mult dupa o piesa, dar pica al dracului de rar spre deloc.
|
|
#16
Posted 31 October 2014 - 17:21
xkos, on 31 octombrie 2014 - 17:08, said:
o sa incep sa prind alergie daca mai vad mult conserva de fork k laudata Aia valoreaza cat 2 roti la bemeveu Vrei sa-mi laud si celalalte masini ? Am si dealea de basini Am si mb ,am si lincon , a sun Volvo Dar de ce sa l-e laud ca de cand am conserva de for nu mai ma intereseaza nici una din alea ......tinand cont ca mai toata ziua stau in oras cum sta cel putin 90% dintre cautatorii de masini de pe forum Crezi ca ma incalzeste cu ceva ca volanul de la mb costa mai mult decat am dat pe conserva ??? Crezi ca nu mai pot de bucurie cand un sensor de temperatura la linconul navigatorul lui cacat costa 400 $ un raghat cu doua fire care poate e la fel de bun ca orice senzor de la un Ford ka ?....bine ,asta daca ka-ul are sensori ....ba trebuie sa aiba macar la apa Crezi ca e mare smecherie daca ai incalzire pe jde mi de zone cand pe tine te intereseaza doar ce ai la sofer tinand cont ca mai tot timpul esti singur in masina ? Si as mai putea continua la nesfarsit dar nu are rost Asa ca daca tragi linie la ce masina cauta marea majoritate a cumparatorilor si pentru ce folosita ,DA , conseva de Ford Ka e mare smecherie Si cand ma satur de conserva sau daca crapa ,smart scrie pe mine Vortexx, on 31 octombrie 2014 - 17:15, said:
De asta eu mi-am luat japoneza. Scumpa intretinerea si astept mult dupa o piesa, dar pica al dracului de rar spre deloc. Nu am avut decat Toyota si Honda Sincer habar nu am de ce nu mai detin o japoneza |
#17
Posted 31 October 2014 - 17:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users