Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#1
viper666

viper666

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.03.2005
Salut,

Incep acest Topic deoarece sunt foare nemultumit de serviciile oferite de depanero.ro Poate sunt si altii printre noi care au abvut probleme sau din contra.

Depanero.ro functioneaza excelent! Daca te anunta cineva in 30 zile despre produsul pe care l-ai trimis in service sa fi cel mai fericit om de pe pamant :) De ce? Nu se va intampla asta niciodata! Sunt la a doua exprienta cu ei si sunt sub orice critica. Nu raspund nici la mailuri, nici la telefoane, decat dupa ore si zile pierdute cu telefonul in mana. Nu recomand nimanui. Fugiti cand auziti numele!

Am avut un laptop cu ecran spart care a fost reparat dupa doua luni, dupa lungi insistente care a costat 500 lei. Asta se intampla in ianuarie 2014. Acum este la ei un laptop HP, in 3 saptamani mi-au spus ca este stricat HDD-ul, de o saptamana astept sa-mi spuna un pret, pe care inca nu-l primesc. Au spus ca au solicitat pret la furnizor si inca nu au primit un raspuns (dupa o saptamana).

#2
velicucristian

velicucristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.12.2011
Pe pagina lor jos in Footer scrie asa " Copyright © 2001-2014 Servskills International " eu am lucrat de vreo cateva ori cu Servskills ( cei care se ocupa de garantii emag, altex etc ) am lucrat cu ei si in garantie si post garantie si au fost foarte seriosi ! Mie imi pare ca Depanero ar fi tot Servskills dar cu alta denumire . Parerea mea este ca sunt ok acum nu te contrazic poate difera de la caz la caz !

Succes in continuare

#3
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
@viper666  Daca ai avut probleme prima data, de ce te-a mancat undeva sa apelezi din nou? Posted Image

@velicucristian  Da, Depanero este fostul Servskills. Am produse cu garantie la ei, dar inca functioneaza, asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu serviciile oferite.

Edited by Lesbianu, 29 October 2014 - 12:18.


#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Am trimis un player și acesta a fost reparat foarte prompt. Funcționează perfect.

#5
Andrei_006

Andrei_006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 24.07.2014
Si la mine la fel.
Am trimis o tableta pentru schimbare touchscreen (in garantie la flanco), luni a ajuns la ei, sambata era curieru' cu ea la usa, reparata, nici jumatate din termenu' legal (15 zile) nu a durat.

Edited by Andrei_006, 29 October 2014 - 12:26.


#6
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

View Postviper666, on 29 octombrie 2014 - 12:06, said:

Salut,

Incep acest Topic deoarece sunt foare nemultumit de serviciile oferite de depanero.ro Poate sunt si altii printre noi care au abvut probleme sau din contra.

Depanero.ro functioneaza excelent! Daca te anunta cineva in 30 zile despre produsul pe care l-ai trimis in service sa fi cel mai fericit om de pe pamant Posted Image De ce? Nu se va intampla asta niciodata! Sunt la a doua exprienta cu ei si sunt sub orice critica. Nu raspund nici la mailuri, nici la telefoane, decat dupa ore si zile pierdute cu telefonul in mana. Nu recomand nimanui. Fugiti cand auziti numele!

Am avut un laptop cu ecran spart care a fost reparat dupa doua luni, dupa lungi insistente care a costat 500 lei. Asta se intampla in ianuarie 2014. Acum este la ei un laptop HP, in 3 saptamani mi-au spus ca este stricat HDD-ul, de o saptamana astept sa-mi spuna un pret, pe care inca nu-l primesc. Au spus ca au solicitat pret la furnizor si inca nu au primit un raspuns (dupa o saptamana).
Foarte ciudat ceea ce spui! Sau poate chiar rezonabil ceea ce spui.
Pare foarte probabil sa nu iti raspunda la emailuri si telefoane in ianuarie 2014, din moment ce domeniul a fost cumparat abia in mai 2014.
Apoi trebuie sa mai luam in considerare si experienta celor de mai sus.

Attached File  depanero.png   4.39K   357 downloads

#7
xxvirusxx

xxvirusxx

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 11.11.2005
Repara calculatoare sau ce???

#8
rast

rast

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 18.10.2005

View Postvelicucristian, on 29 octombrie 2014 - 12:14, said:

Pe pagina lor jos in Footer scrie asa " Copyright © 2001-2014 Servskills International " eu am lucrat de vreo cateva ori cu Servskills ( cei care se ocupa de garantii emag, altex etc ) am lucrat cu ei si in garantie si post garantie si au fost foarte seriosi ! Mie imi pare ca Depanero ar fi tot Servskills dar cu alta denumire . Parerea mea este ca sunt ok acum nu te contrazic poate difera de la caz la caz !

Succes in continuare
Cand ai lucrat cu Servskills International (in ce an)? Se "simtea" asa tare criza?

#9
korr41

korr41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 27.06.2007
Am fost la ei cu produse in garantie.Nu am ce sa le reprosez.

#10
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Puteai sa schimbi si singur un amarat de HDD, sau il cumparai de ex. de la un mag. ce ofera si servicii de asamblare pe loc.

View Postviper666, on 29 octombrie 2014 - 12:06, said:

Am avut un laptop cu ecran spart care a fost reparat dupa doua luni, dupa lungi insistente care a costat 500 lei.
Daca era ceva model mai exotic/antic e normal sa fi asteptat 30 zile numai ei ca sa primeasca display-ul de la chinez.

#11
viper666

viper666

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.03.2005
Nu ma asteptam la reactii atat de rapide din partea voastra, insa ma bucura acest lucru Posted Image

Am sa va raspund pe rand tuturor...


@Lesbianu - am trimis si a doua oara un produs la ei pentru ca am vazut ca au inceput cu reclama pe TV si m-am gandit ca si-au mai revenit... Mi-e teama ca in viitor tot la ei voi ajunge deoarece ei sunt service-ul din spatele marilor magazine on-line si fizice de pe piata.

@velicucristian - CUI-ul ce apare in footer-ul paginii depanero.ro este RO27846339, daca verifici la registrul comertului vei vedea ca firma inscrisa acolo sub acest nume se numeste SC SERVSKILLS INTERNATIONAL SRL nu va mai luati dupa denumirea site-ului, numele site-ului sau al brand-ului nu are neaparata legatura cu numele firmei. Pe factura de emag, apare cumva EMAG SRL? NU! Asadar depanero.ro este fostul Servskills. Aceiasi firma cu un nume nou si probabil actionariat diferit.

@sandel_u - vezi ce i-am raspuns mai sus la @velicucristian, intradevar, in ianuarie vorbeam cu Servskills dar e tot aia. Si de raspuns nu au prea raspuns la telefon nici atunci, nici acum. Raspunde robotul, dar pana intri in legatura cu cineva ai de asteptat uneori peste o ora de se gata bateria la telefon...

Ma bucur ca sunt si persoane care au avut experiente placute si sper sa vad mai multe pareri de bine decat de rau, pentru ca in tara asta sunt mai multi cei care se vaita decat care apreciaza. Dar asta depinde de ce face depanero.ro

Se mai stie totusi ca un client multumit va spune ca-i multumit in cercul lui de prieteni, dar daca este nemultumit va afla toata lumea, asadar tot cei de la depanero.ro vor decide ce vrea sa credem despre ei.

@gumball3000 - laptopul trimis acum la ei este un laptop HP cu HDD hibrid, procesor i3 si 6 GB RAM, nu le-am trimis o carcasa de 4.8.6. Laptopul la care a fost inlocuit display-ul la care a durat doua luni reparatia era cumparat de la emag.ro cu o luna inainte sa fie trimis in service (deci era tot un laptip model nou), a fost scapat pe jos si m-am gandit ca se prelungeste garantia daca repar display-ul in service-ul lor autorizat. Dar nu s-a intamplat asta.

Edited by viper666, 29 October 2014 - 13:45.


#12
PicoDazore

PicoDazore

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 25.11.2011
Eu am apelat la cei de la Servskills, cu un PC, cumparat de la emag. Pot sa-ti spun ca s-au ocupat de inlocuirea lui in termen de 15 zile, avand in vedere garantia. Sunt foarte prompti si seriosi, in privinta serviceului. Mi-au trimis si fisa tehnica cu defectiunile PC-ului, unde mi-au explicat toate detaliile.
Insa m-au asigurat, ca daca am cumparat de la emag, ma vor ajuta cu reparatiile si postgarantie.

Edited by PicoDazore, 29 October 2014 - 13:53.


#13
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
Si mie mi se pare de treaba depaneristii, am trimis o imprimanta la ei si timp de 20-25 zile n-am auzit nimic de ea, apoi dintr-o data primesc mail ca n-are nimic, ca e parfum imprimanta si ca am eu vise umede in cap, a doua zi m-am pomenit si cu coletul la usa. Sunt multumit, si de ei si de emag. Imprimanta mea zace lata, trebuie s-o arunc ca n-am ce mai face cu ea. Cu siguranta voi apela de acum inainte la emag la....retururi, cat despre depanero, vai de steaua lor. Zici ca sunt frati cu aia de la sistec, dar macar aia te vrajesc frumos. Uitati-va pe net sa vedeti in ce conditii lucreaza, zici ca e hambar. Mai au tupeul sa le dau si rating, le-am dat 1 la amandoi, atat emag cat si ailalti. Apoi cred ca m-am obisnuit cu service-urile din bucuresti, majoritatea sunt praf, vb si de service dedicat pe produse foto-video, gama profi. Rar sa mai fie oameni seriosi si sa-i preocupe cu adevarat produsul tau.

Edited by xkos, 29 October 2014 - 14:39.


#14
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,067
  • Înscris: 02.09.2009
Faliment scrie pe ei
Afacerile tip service electrocasnice nu sunt rentabile decat la nivel de 1-----5 angajati si asta cu multa bataie de cap  in cazul ca ai niste super profesionisti
DECI FALIMENT

#15
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Exagerezi.

#16
nicocioc

nicocioc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 17.12.2006
@viper666 : corect. Am in garantie un telefon Allview P5 Quad iar softul a luat-o razna. Imi dispare de pe afisaj iconul camera foto, se blocheaza,/...l-am dus in sevice depanero, telefonul fiind in garantie iar dupa 15 zile ..lucratoare..garantia mi-a fost respinsa pentru ca aveam zgarieturi pe carcasa, lovit in colt. Concluzie : L-am dus in service pentru erori de soft (fara sa fi umblat niciodata in el, firmware original asa cum a fost cumparat) si l-am luat asa cu l-am dus, dar cu garantia respinsa ca aveam zgarieturi pe carcasa...Am dus telefonul la un service GSM din Bucuresti, am platit 80 de lei si l-a rezolvat in O ORA !!!!! Tel. functioneaza ca nou..Asa ca "mult succesuri Depanero". Nu mai trec pe la tine NEVER.

#17
Laura-Maria

Laura-Maria

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.08.2012
Buna ziua, pe 13 noi 2014 am achizitionat un tv Horizon de pe site-ul Emag.ro, a stat tv-ul pe pat vreo 2 ore dupa care l-am instalat, a mers perfect cca 1 ora, cand sa schimb pe alt sistem ca voiau copii sa se joace pe ps2 nu a mai functionat butonul rosu de pe el si prin urmare telecomanda a devenit inutila, nu mai raspundea la nici o comanda, cum era nou nout a sunat la Emag, a 2-a zi a venit curierul a ridicat tv-ul sa-l duca la depanero, a stat acolo pana pe 17/11/2014 conform facturii, ieri 18/11/2014 tv-ul a ajuns din nou la mine, cu o fisa pe care scria la starea produsului, utilizat, impuritati, cum naiba dupa nici 2 ore de functionare sa aiba impuritati? in fine, au scris ca sa schimbat placa de baza, el venind inapoi in aceeasi stare in care a plecat, ledul rosu nu functioneaza deci telecomanda nu transmite mesaj tv-ului, i-am sunat ei spunand ca si-au facut treaba deci nu am decat sa depun reclamatie, am scris pe adresa de mail de pe site, acu astept raspuns, deci, depanero de tot rahatul, nu merita

#18
danbooks23

danbooks23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 07.06.2012
poate ca acum au mai multe comenzi, dupa reclama de la tv, si nu mai fac fata Posted Image

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate