Ghid supravietuire R.A.T.B
Last Updated: Nov 01 2014 07:41, Started by
cojocarundr88
, Oct 28 2014 14:11
·
0
#1
Posted 28 October 2014 - 14:11
Zic ca in Bucuresti cel putin e mare nevoie de un asa ghid. Eu sunt un weekend driver, iar in timpul saptamanii ca sa economisesc un ban (desi masina imi consuma 4 in oras) merg 2 statii cu tramvaiul pana la metrou.
Incepand cu seniorii care decid ca ora 7 dimineata e momentul perfect de a isi face cumparaturile si pana la copii cu ghiozdanele pline cu carti din cele mai educative, toti asteapta cu nerabdare sa vina tramvaiul 25 sau 7 care sa ii duca la statia de metrou Eroii Revolutiei. Eu sunt de parere ca ar trebui incropit un ghid de supravietuire in aceste conserve ale mortii sufletului. Nu stiu...sa se dea sfaturi de pozitie a corpului in functie de inaltime si gabarit etc. Sau in loc de acest ghid, domnul Oprescu, gospodarul Bucurestiului, ar putea accesa fonduri europene pentru a cumpara tramvaie noi...insa de acolo nu poate lua niciun ciubuc. Voi ce pareri aveti? Edited by cojocarundr88, 28 October 2014 - 14:15. |
#2
Posted 28 October 2014 - 14:22
cojocarundr88, on 28 octombrie 2014 - 14:11, said:
(...) toti asteapta cu nerabdare sa vina tramvaiul 25 sau 7 care sa ii duca la statia de metrou Eroii Revolutiei. Voi ce pareri aveti? In cazul de fata este un "paradox" ... tramvaiele care circula pe ruta respectiva au 1 vagon si vin rar .Clar , la ore importante nu prea e loc de urcat sau trebuie bon de ordine . Ca urmare a solicitarilor s-a marit la 2 vagoane garnitura de tramvai dar curios sau nu, numarul de "bilete" nu a crescut deloc, deci pentru numarul de calatori care apare pe "taxatoare" nu este nevoie de mai multe tramvaie sau vagoane ... Calatorii nu platesc deoarece nu este normal sa platesti pentru modul asta de deplasare , RATB nu considera ca este nevoie pe unele rute de suplimentarea parcului deoarece nu este cerere Si uite asa viata continua ... Edited by superm, 28 October 2014 - 14:22. |
#3
Posted 28 October 2014 - 14:24
pai n-ai nevoie.
Ai facut acei oameni mai putin curati ? cand urca un d-ala in tramvai/autobuz se goleste imediat. |
#4
Posted 28 October 2014 - 14:29
Eu propun ca elevii sa mearga pe jos cu ghiozdanele in spate, ca sa poti tu circula nestingherit alea 2 statii pana la metrou.
Ce zici? |
#6
Posted 28 October 2014 - 14:36
#7
Posted 28 October 2014 - 14:37
#8
Posted 28 October 2014 - 14:38
Dimineata invata copiii de I-IV, cam cat de grasi or fi?
Edited by -Diana-, 28 October 2014 - 14:39. |
#9
Posted 28 October 2014 - 14:41
#10
Posted 28 October 2014 - 14:43
Se refera la scoala 114, aia care este la Eroii Revolutiei, sau cel mult la copiii care invata in liceul Autobuzul, situat vis-a vis de scoala 114.
La 114 invata dimineata clasele 0, 1, 2, 3, 8. La liceu, e logic cine, insa initiatorul a mentionat termenul ``copii``, nu adolescenti, liceeni. Logica imi spune ca despre copiii de la sc 114 este vorba, pt ca aia este singura scoala generala de acolo. |
|
#11
Posted 28 October 2014 - 14:52
Cred ca nu ati inteles indeea principala...eu nu am nimic cu copii/adolescentii din tramvai...pana la urma nici cu pensionarii care merg la piata... e vorba de ratb si primarie care obliga cetateanul sa simta un ghiozdan in spate sau un miros de naftalina din cazua aglomeratiei din tramvai
|
#12
Posted 28 October 2014 - 14:52
Sunteti constienti totusi ca vb. despre un oras cu 2 milioane de locuitori populatiei stabila+cei din zona metropolitana care fac naveta+studentii? P eo suprafata de doar 200kmp. e inevitabil sa nu te calci pe bombeuri, adica totusi nu-i Baragan sau Mehedinti unde dai cu sapa si nu gasesti pe nimeni pe zeci de km.!
Asta e, te adaptezi sau te muti, problemele RATB erau chiar si pe vremea cealalta, vedeti reportajele cu inghesuitii pe scara. @initiator: si daca ar lua tramvaie noi, tu ce crezi ca in alea nu s-ar mai inghesui lumea, ar plimba aer? Tot aia ar fi, mai ales ca la o anumita perioada ies altele din uz. |
#13
Posted 28 October 2014 - 14:53
un ghid din asta ar fi practic pentru babele care pana la inceperea serialului indian se plimba cu mijloacele de transport in comun sau celor care se freaca de tine sau trag parturi (le-am rasplatit pe doamenele care de a lungul timpului mi-au ucis simturile cu basinile lor statute). un alt ghid ar fi ca la unirii 2 catre romana sa ii invete pe credinciosi sa nu se mai inghesuie in primul metrou care vine.
ps; oricum este un topic facut la bascalie. cojocare, ziceai de mine! |
#14
Posted 28 October 2014 - 14:55
toto_riina, on 28 octombrie 2014 - 14:52, said:
Sunteti constienti totusi ca vb. despre un oras cu 2 milioane de locuitori populatiei stabila+cei din zona metropolitana care fac naveta+studentii? P eo suprafata de doar 200kmp. e inevitabil sa nu te calci pe bombeuri, adica totusi nu-i Baragan sau Mehedinti unde dai cu sapa si nu gasesti pe nimeni pe zeci de km.! Asta e, te adaptezi sau te muti, problemele RATB erau chiar si pe vremea cealalta, vedeti reportajele cu inghesuitii pe scara. @initiator: si daca ar lua tramvaie noi, tu ce crezi ca in alea nu s-ar mai inghesui lumea, ar plimba aer? Tot aia ar fi, mai ales ca la o anumita perioada ies altele din uz. Se poate suplimenta nr de tramvaie in orele de varf...cum am mai spus nu ar fi greu sa se acceseze fonduri europene |
#15
Posted 28 October 2014 - 15:00
pierdut printre toate raspunsurile la misto de mai sus ai primit si raspunsul corect si de bun-simt - nu se suplimenteaza pentru ca teoretic nu este nevoie. atata timp cat maxim 4 calatori valideaza calatorii, de ce ar suplimenta ratb-ul numarul de tramvaie? pentru 4 calatori pe cursa?
Edited by born2lose, 28 October 2014 - 15:01. |
|
#16
Posted 28 October 2014 - 15:05
cojocarundr88, on 28 octombrie 2014 - 14:37, said: Da sunt din Bucuresti. Tu esti din Bucuresti? cojocarundr88, on 28 octombrie 2014 - 14:52, said:
Cred ca nu ati inteles indeea principala...eu nu am nimic cu copii/adolescentii din tramvai...pana la urma nici cu pensionarii care merg la piata... e vorba de ratb si primarie care obliga cetateanul sa simta un ghiozdan in spate sau un miros de naftalina din cazua aglomeratiei din tramvai Cred ca tu nu ai inteles ideea principala. Autobuze aglomerata sunt in toate capitalele din lume. Tinand cont ca 99% sunt asistati sociali (Care circula gratuit) - pensionari/veterani/handicapati/elevi/studenti, calatoria e platita de 10 oameni din care valideaza 5. Primaria nu te oblgia la nimic. Daca exista cerere pe o linie se suplimenteaza. Doar pentru ca tu de luni pana vineri mergi 2 statii nu inseamna ca te obliga cineva la ceva. De obicei aia care nu stiu aceste raspunsuri si au o problema brusca cu bucurestiul si cu primarul si cu ratb-ul sunt fix aia care cotizeaza la judetele lor de domiciliu si aici numai se vaita... |
#17
Posted 28 October 2014 - 15:05
Daca ar suplimenta nr de tramvaie probabil ca ar avea loc si controlorii sa controleze trepadusii...
|
#18
Posted 28 October 2014 - 15:06
tu cand erai elev cu ce mergeai la scoala? nu inghionteai pe nimeni?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users