Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Site-uri matrimoniale serioase

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

RDS & RCS - jecmanirea clientului pe primul plan!

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
In august am facut cerere sa trec la abonamentul de 500 mb/s de la cel de 100 mb/s. Surpriza a venit luna aceasta cand m-am trezit cu o factura de 150 lei. Am sunat la RDS sa vad care este problema si mi-au spus ca atunci cand am facut trecerea de la 100 la 500 mb, contul de 100 mb/s a ramas activ, in paralel cu celd e 500 mb/s. Ba chiar lunar am platit abonamentul pe contul de 100 mb/s, nu pe cel de 500 mb/s si ca ar fi cazul sa achit si sumele restante. Ce parere aveti? Am facut o sesizare prin call-center-ul lor si astept un raspuns. Apoi cred ca o sa ma adresez OPC-ului.

#2
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Cum adica sa ramana si contu activ de 100 Mb/s asta ar presupune 2 abonamente.

#3
Dares

Dares

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,920
  • Înscris: 04.07.2010
Pai "trecerea" inseamna un upgrade, de la 100 la 500... nu inca un abonament in plus, cum incearca ei sa-ti bage pe gat acum.
Daca nu rezolvi in mod amiabil (ma indoiesc ca reusesti) n-ai ce face decat sa implici OPC-ul.

Edited by Dares, 23 October 2014 - 16:37.


#4
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Deux, lasa bautura, ca cauzeaza.

#5
alexupit

alexupit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,326
  • Înscris: 23.09.2008
E o prostie. Chiar daca e cum zic ei, e greseala lor si trebuie sa si-o asume, nu sa-ti puna tie in carca costurile. Fa o plangere la OPC si se rezolva. Eu mi-am rezolvat o problema cu Romtelecomul prin OPC. Deci se poate!

#6
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,936
  • Înscris: 14.08.2006
Este incompetenta. Cere dovezile scrise ptr. toate astea. O sa pierzi ceva nervi si timp cu astia, dar macar iti calculeaza facturile la cursul LEU.

#7
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007

View PostQuantum, on 23 octombrie 2014 - 16:43, said:

Deux, lasa bautura, ca cauzeaza.

Nu am baut nimic... Am doua facturi emise in luna noiembrie, pe acelasi cont de client.

Factura polatita septembrie

[ http://i60.tinypic.com/2627c3m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Factura neplatita de 3 luni:



[ http://i60.tinypic.com/11r7iph.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by DeuxEx, 23 October 2014 - 17:03.


#8
Clipboard01

Clipboard01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 22.07.2014
Te oftici pentru un rahat de 150 de RON ? RDS are cele mai scazute tarife din lume, au fost chiar interzisi in unele tari(prin Belgravistan) pentru ca se considera ca e o insulta sa puna asemenea preturi derizorii.

#9
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,672
  • Înscris: 26.02.2010
Daca nu reusesti pe cale amiabila, iti recomand sa te adresezi anpc. Ar trebui ca angajatii operatorilor de telecomunicati, sa plateasca facturile in locul clientilor pagubiti si apoi nu ar mai gresi nimeni deliberat.

#10
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 15.05.2010
ce-i corect e corect, eu nu vad unde e problema in algoritmul asta

#11
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,150
  • Înscris: 18.04.2008
Cum îndrăznești să blamezi zeul RDS?
(Târziu află unii adevărul din spatele cortinei)

#12
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,347
  • Înscris: 20.10.2006
Pai si daca ai avut 2 abonamente cand si unde s-a instalat al doilea ? Unde e procesul verbal de instalare si contractul/anexa la contract semnata de tine ? Sa le pui intrebarile astea daca sustin ca tu chiar ai avut 2 abonamente. Fa sesizare din DigiCare.

#13
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,936
  • Înscris: 14.08.2006
ce suport tehnic iti ofera RCS-RDS ca sa beneficiezi de cele 2 abonamente?

#14
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,226
  • Înscris: 24.01.2012

View PostKyKyKyKy, on 23 octombrie 2014 - 17:40, said:

Cum îndrăznești să blamezi zeul RDS?
(Târziu află unii adevărul din spatele cortinei)
si zeul telepom este mai rau :))

#15
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Suportul tehnic s-a rezumat la mutarea cablului din switch-ul de 100 mbps in cel de 1000 mbps. Atat! Oricum, daca ei cu manuta lor au mutat cablul, pot sa se jure ca linia de 100 mbps a mai fost activa? Daca da, de ce nu mi-au instalat un nou cablu? Partea frumoasa e ca stick-ul DigiMobil imi apare pe ambele facturi Posted Image

Edited by DeuxEx, 23 October 2014 - 19:42.


#16
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,371
  • Înscris: 08.12.2008
sfaturile lui lunacrystal sunt cele mai pertinente.

#17
Topcat7

Topcat7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 27.09.2014

View PostClipboard01, on 23 octombrie 2014 - 16:58, said:

Te oftici pentru un rahat de 150 de RON ? RDS are cele mai scazute tarife din lume, au fost chiar interzisi in unele tari(prin Belgravistan) pentru ca se considera ca e o insulta sa puna asemenea preturi derizorii.

Si cum iti explici asta ?

#18
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,936
  • Înscris: 14.08.2006

View PostDeuxEx, on 23 octombrie 2014 - 19:41, said:

Suportul tehnic s-a rezumat la mutarea cablului din switch-ul de 100 mbps in cel de 1000 mbps. Atat! Oricum, daca ei cu manuta lor au mutat cablul, pot sa se jure ca linia de 100 mbps a mai fost activa? Daca da, de ce nu mi-au instalat un nou cablu? Partea frumoasa e ca stick-ul DigiMobil imi apare pe ambele facturi Posted Image

Suport tehnic ptr. 2 abonamente distincte inseamna: ori 2 cabluri UTP, cate unul ptr. fiecare abonament, ori un switch in custodie in care poti sa legi 2 UTP-uri.  Daca, nu ai niciuna din variantele astea, poti aduce argumente ca a fost o eroare si tehnic nu ai posibilitatea sa beneficiezi de amandoua ptr. ca RDS nu ti-a oferit posibilitatea. De asemenea, ai nevoie de 2 conturi PPOE, cate unul ptr. fiecare abonament, ai primit asa ceva?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate