Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
RDS & RCS - jecmanirea clientului pe primul plan!
Last Updated: Oct 24 2014 21:49, Started by
DeuxEx
, Oct 23 2014 16:29
·
0
#1
Posted 23 October 2014 - 16:29
In august am facut cerere sa trec la abonamentul de 500 mb/s de la cel de 100 mb/s. Surpriza a venit luna aceasta cand m-am trezit cu o factura de 150 lei. Am sunat la RDS sa vad care este problema si mi-au spus ca atunci cand am facut trecerea de la 100 la 500 mb, contul de 100 mb/s a ramas activ, in paralel cu celd e 500 mb/s. Ba chiar lunar am platit abonamentul pe contul de 100 mb/s, nu pe cel de 500 mb/s si ca ar fi cazul sa achit si sumele restante. Ce parere aveti? Am facut o sesizare prin call-center-ul lor si astept un raspuns. Apoi cred ca o sa ma adresez OPC-ului.
|
#2
Posted 23 October 2014 - 16:35
Cum adica sa ramana si contu activ de 100 Mb/s asta ar presupune 2 abonamente.
|
#3
Posted 23 October 2014 - 16:37
Pai "trecerea" inseamna un upgrade, de la 100 la 500... nu inca un abonament in plus, cum incearca ei sa-ti bage pe gat acum.
Daca nu rezolvi in mod amiabil (ma indoiesc ca reusesti) n-ai ce face decat sa implici OPC-ul. Edited by Dares, 23 October 2014 - 16:37. |
#5
Posted 23 October 2014 - 16:45
E o prostie. Chiar daca e cum zic ei, e greseala lor si trebuie sa si-o asume, nu sa-ti puna tie in carca costurile. Fa o plangere la OPC si se rezolva. Eu mi-am rezolvat o problema cu Romtelecomul prin OPC. Deci se poate!
|
#6
Posted 23 October 2014 - 16:47
Este incompetenta. Cere dovezile scrise ptr. toate astea. O sa pierzi ceva nervi si timp cu astia, dar macar iti calculeaza facturile la cursul LEU.
|
#7
Posted 23 October 2014 - 16:55
Quantum, on 23 octombrie 2014 - 16:43, said:
Deux, lasa bautura, ca cauzeaza. Nu am baut nimic... Am doua facturi emise in luna noiembrie, pe acelasi cont de client. Factura polatita septembrie [ http://i60.tinypic.com/2627c3m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Factura neplatita de 3 luni: [ http://i60.tinypic.com/11r7iph.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by DeuxEx, 23 October 2014 - 17:03. |
#8
Posted 23 October 2014 - 16:58
Te oftici pentru un rahat de 150 de RON ? RDS are cele mai scazute tarife din lume, au fost chiar interzisi in unele tari(prin Belgravistan) pentru ca se considera ca e o insulta sa puna asemenea preturi derizorii.
|
#9
Posted 23 October 2014 - 17:14
Daca nu reusesti pe cale amiabila, iti recomand sa te adresezi anpc. Ar trebui ca angajatii operatorilor de telecomunicati, sa plateasca facturile in locul clientilor pagubiti si apoi nu ar mai gresi nimeni deliberat.
|
#10
Posted 23 October 2014 - 17:29
ce-i corect e corect, eu nu vad unde e problema in algoritmul asta
|
|
#11
Posted 23 October 2014 - 17:40
Cum îndrăznești să blamezi zeul RDS?
(Târziu află unii adevărul din spatele cortinei) |
#12
Posted 23 October 2014 - 18:10
Pai si daca ai avut 2 abonamente cand si unde s-a instalat al doilea ? Unde e procesul verbal de instalare si contractul/anexa la contract semnata de tine ? Sa le pui intrebarile astea daca sustin ca tu chiar ai avut 2 abonamente. Fa sesizare din DigiCare.
|
#13
Posted 23 October 2014 - 18:34
ce suport tehnic iti ofera RCS-RDS ca sa beneficiezi de cele 2 abonamente?
|
#14
Posted 23 October 2014 - 18:57
#15
Posted 23 October 2014 - 19:41
Suportul tehnic s-a rezumat la mutarea cablului din switch-ul de 100 mbps in cel de 1000 mbps. Atat! Oricum, daca ei cu manuta lor au mutat cablul, pot sa se jure ca linia de 100 mbps a mai fost activa? Daca da, de ce nu mi-au instalat un nou cablu? Partea frumoasa e ca stick-ul DigiMobil imi apare pe ambele facturi
Edited by DeuxEx, 23 October 2014 - 19:42. |
|
#17
Posted 23 October 2014 - 23:50
#18
Posted 24 October 2014 - 06:46
DeuxEx, on 23 octombrie 2014 - 19:41, said:
Suportul tehnic s-a rezumat la mutarea cablului din switch-ul de 100 mbps in cel de 1000 mbps. Atat! Oricum, daca ei cu manuta lor au mutat cablul, pot sa se jure ca linia de 100 mbps a mai fost activa? Daca da, de ce nu mi-au instalat un nou cablu? Partea frumoasa e ca stick-ul DigiMobil imi apare pe ambele facturi Suport tehnic ptr. 2 abonamente distincte inseamna: ori 2 cabluri UTP, cate unul ptr. fiecare abonament, ori un switch in custodie in care poti sa legi 2 UTP-uri. Daca, nu ai niciuna din variantele astea, poti aduce argumente ca a fost o eroare si tehnic nu ai posibilitatea sa beneficiezi de amandoua ptr. ca RDS nu ti-a oferit posibilitatea. De asemenea, ai nevoie de 2 conturi PPOE, cate unul ptr. fiecare abonament, ai primit asa ceva? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users