Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
UE vrea să interzică mașinile Diesel !
Last Updated: Dec 10 2014 09:32, Started by
Viorelsolar
, Oct 23 2014 13:09
·
0
#19
Posted 23 October 2014 - 14:01
Vreau sa vad un tir din zilele noastre de cate 100m plecand din rampa pe benzina
|
#20
Posted 23 October 2014 - 14:07
Se poate, sa stii... stropesti rampa cu benzina si va pleca... dar sa aiba sub capota motorul lui diesel...
Edited by bonygy, 23 October 2014 - 14:23. |
#21
Posted 23 October 2014 - 14:23
Quote Comisia Europeană a propus ca, până în 2050, să se ajungă la interzicerea accesului maşinilor dotate cu motoare cu combustie internă în centrul oraşelor, iar până în 2030, jumătate din maşinile care circulă pe drumurile europene să fie vehicule cu zero emisii. No problem.... Pana atunci nu va mai exista mUE... |
#22
Posted 23 October 2014 - 14:55
Ne invartim intr-un cerc vicios:
- dieselul consuma cca 50% mai putin decat benzina. - diesel polueaza per total mai mult ca benzina. Pt ca nu ai numitor comun intre noxe, s-a ales CO2 ca mijloc primar de taxare - paradoxul e ca scaderea consumului a dus si la incasari mai mici la buget. Asta nu ar recunoaste nici un birocrat (mai ales Ponta). De aici ideea: daca nu ar mai fi masini mici diesel, toti am fi fericiti: mai putina poluare, mai multi bani la buget. Problema e ca in UE pretul benzinei e mult prea mare vs restul lumii, ceea ce a dus la popularizarea diesel. (consum mai mic, cheltuieli mai mici). Birocratii tot scot din burta norme EUR6-7 etc, netinand cont ca s-a cam ajuns la limita cu trisatul si solutiile vrajitoresti. Pe de alta parte, daca industria auto se prabuseste, au vazut-o acum cativa ani, ca e o situatie ff imputita. P.S. Cand vom avea toti masini electrice, va pica reteaua de transport electric |
#23
Posted 23 October 2014 - 14:57
#24
Posted 23 October 2014 - 14:58
Viorelsolar, on 23 octombrie 2014 - 13:09, said:
http://www.libertate...sel-511735.html ,o mare prostie dacă ne gândim că un motor diesel este mai eficient decât unul Otto pe benzină iar poluarea cu dioxid de carbon este mai mică la Diesel decât la un motor cu benzină, Edited by andreic, 23 October 2014 - 14:59. |
#25
Posted 23 October 2014 - 15:03
#26
Posted 23 October 2014 - 15:09
Vor sa descurajeze diesel?
Sa scada cu 25% pretul benzinei! |
#27
Posted 23 October 2014 - 15:16
#28
Posted 23 October 2014 - 15:28
Eu cred ca este o mare abureala aceasta stire. Depopularea masinilor diesel mi se pare imposibila. Agricultura se face tot cu utilaje pe motorina. Ar trebui schimbata lumea cu totul daca ar fi asa.
|
|
#29
Posted 23 October 2014 - 15:36
#30
Posted 23 October 2014 - 15:40
Pai nu cumva de la faptul ca motorul electric trage continuu iar cel termic, in hopuri (explozii) ? ...iar ala termic mai pierde si o gramada de caldura (energie)
Edited by MembruAnonim, 23 October 2014 - 15:43. |
#31
Posted 23 October 2014 - 15:56
Cum zice si andreic faptul ca dieselul polueaza mai mult este ceva real.
Dieselul nu v-a fi interzis cum zice titlul ziarului (care nu merita sa fie folosit nici ca `hartie igienica`) . Dieselul este deja suprataxat de multi ani in unele state UE (de vreo 1-2 si in RO ) si probabil , cu timpul ,v-a fi inlaturat usor usor de pe piata.....dar nu interzis. Edited by polizei, 23 October 2014 - 16:04. |
#32
Posted 23 October 2014 - 16:27
Motorul diesel poate deveni destul de „curat” dacă se folosește gaz metan,GPL,hidrogen sau biodiesel 100% obținut din ulei vegetal,deci un motor mult mai fiabil să poată funcționa pe mulți combustibili gazoși sau lichizi,decât cel Otto care poate funcționa cu un singur combustibil lichid numit E85 adică 85% alcool și 15% benzină în afară de gaz metan și GPL și cum doar în Brazilia alcool-ul se obține mai ieftin decât benzina din resturile de trestie de la procesarea zahărului,nu-mi rămâne decât să concluzionez că motorul Diesel va rezista mult mai mult în timp decât motorul Otto ca soluție de motorizare eficientă atât mobilă cât și staționară.
|
#33
Posted 23 October 2014 - 16:38
Nu interzice ceva.
Vestile astea sunt pentru repetenti. |
|
#34
Posted 23 October 2014 - 16:51
Ca f.d., în unele ţări se mai adaugă ulei vegetal în rezervorul de combustibil.
|
#35
Posted 23 October 2014 - 17:00
Eu am auzit ceva de avioane.....cica trebuie sa opreasca motoarele cand ajung la plafonul de zbor.
|
#36
Posted 23 October 2014 - 17:06
Generatorul meu de sudură Diesel de 5Kw cu motor Lombardini de 8 CP nu „pupă” de un an de zile decât ulei vegetal cumpărat de la Lidl cu 3.7 lei litrul și merge de rupe !,singurul inconvenient este că miroase puternic a gogoși și cartofi prăjiți și de câte ori am ceva de sudat îmi vine poftă de mâncare !
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users