Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Calculatoare vs Automatica vs Electronica, Telecomunicatii si TI

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
biancaa129

biancaa129

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.10.2014
Hei, sunt eleva in cls a 12a-a si vreau sa dau la poli, insa nu stiu ce sa aleg: Calculatoare, Automatica sau Electronica, Telecomunicatii si TI? La mate ma descurc, la info decat programare la nivel de bac.. adica nu prea m-a pasionat partea de hardware, iar la fizica binisor... Imi puteti explica cam ce se face la fiecare dintre cele 3 departamente si cam cata fizica se face la fiecare?

#2
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,020
  • Înscris: 03.02.2014
Pai daca nu iti place partea de hardware, nu mai bine te duci la Universitate la Mate-Info?

#3
biancaa129

biancaa129

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.10.2014

View PostSoulstream, on 22 octombrie 2014 - 10:06, said:

Pai daca nu iti place partea de hardware, nu mai bine te duci la Universitate la Mate-Info?
Nu prea... Adica nu mai am timp sa ma pregatesc acum de admitere. Nu am probleme cu admiterea la fizica, doar ca mi-e frica ca o sa-mi fie foarte greu in facultate. De aceea intreb cum e la fiecare departament

#4
Sonic3R

Sonic3R

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 02.02.2011